Eerst gaan we nog Volleyballen, Handballen, Boksen en Waterpolo spelen.quote:

En dat als klein landjequote:Op zondag 8 augustus 2021 06:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
7e plek op de medaillespiegel is volgens mij nu een feit. Frankrjik kan alleen nog 1 goud halen en Italië en Duitsland zijn helemaal klaar.

Mja eindigen met Waterpolo en Boksen als 2 vd 4 laatste onderdelen is écht rukquote:Op zondag 8 augustus 2021 06:02 schreef Szura het volgende:
Ik doe nog volleybal en handbal, waterpolo laat ik zitten want geen kijksport

EU kampioen!quote:Op zondag 8 augustus 2021 06:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
7e plek op de medaillespiegel is volgens mij nu een feit. Frankrjik kan alleen nog 1 goud halen en Italië en Duitsland zijn helemaal klaar.

Maar zonder Nederland, dus niet interessant.quote:Op zondag 8 augustus 2021 06:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nog wat teamsportfinales en gedoe. Ik geloof het wel.

Ook wel heel matig om de spelen te eindigen met waterpolo.quote:Op zondag 8 augustus 2021 06:02 schreef Szura het volgende:
Ik doe nog volleybal en handbal, waterpolo laat ik zitten want geen kijksport

Kan dit?quote:

Die teamfinales zal wel. Zeker zonderquote:Op zondag 8 augustus 2021 06:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan dit?
Ik ga hier even de boel schoonmaken nu, dat mag wel na 2 weken

Er is nu ook geen enkele sport live, dus zowaar hebben ze nu een punt. over een half uur Volleybalquote:

Wat is de laatste keer dat NL een teamfinale op de laatste dag speelde? Of nooit want we hebben nooit een teamfinale gespeeld voor tijdperk Marathon laatste onderdeel?quote:Op zondag 8 augustus 2021 06:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die teamfinales zal wel. Zeker zonder
VLAGGETJED

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |