Geen geen idee.quote:Op zondag 8 augustus 2021 05:38 schreef Nattekat het volgende:
Even ontbijt genuttigd. Gaat gaat goed?
Ontbijt nuttig je gewoon met de TV aan en/of stream op telefoon erbij lijkt me?quote:Op zondag 8 augustus 2021 05:38 schreef Nattekat het volgende:
Ligt er aan voor wie je wil dat het goed gaat.quote:Op zondag 8 augustus 2021 05:38 schreef Nattekat het volgende:
Voor de Deense wel.quote:Op zondag 8 augustus 2021 05:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik moest ook even langs het toilet, en heb het voor de tv gegeten, maar ontbijt halen gebeurde buiten tv om.quote:Op zondag 8 augustus 2021 05:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ontbijt nuttig je gewoon met de TV aan en/of stream op telefoon erbij lijkt me?
Toiletteren, ontbijten en stream kijken kan gewoon allemaal tegelijk.quote:Op zondag 8 augustus 2021 05:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moest ook even langs het toilet, en heb het voor de tv gegeten, maar ontbijt halen gebeurde buiten tv om.
Op deze manier moet Wild haast wel zelf rond.quote:Op zondag 8 augustus 2021 05:40 schreef Aguero het volgende:
Zo verdwijnen de sprintjes ook snel. Voor de kansen van Wild.
Het had én/én moeten zijnquote:Op zondag 8 augustus 2021 05:41 schreef dz5b604 het volgende:
Heb ik hiervoor nou de marathon geskipt
Tsja die verdedigt haar bronzen kansen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 05:42 schreef heywoodu het volgende:
Wild bitcht Dideriksen van een gooi naar goud af
Ik heb toch gewoon gelijk? Rondje pakken mislukt.quote:
Noorse gaat een zaak doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |