Misschien geleidelijk aan in het seizoen, Stekelenburg was wel stabiel maar het is de vraag hoelang hij dat nog kan volhouden. En ik zie liever een keeper met toekomst.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waren wel andere tijden qua financiën, geen idee of die Gorter al goed genoeg is maar die andere twee zijn sowieso geen topkeepers meer.
Een wedstrijdje winnen van de Godenzonen is natuurlijk een uitzonderlijke prestatie. Alle eer en lof daarvoor. Verder denk ik beter om met de pootjes op de grond te blijven. Iets met 1 zwaluw en zomer enzoquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De hele frontlinie van PSV (Madueke, Zahavi, Gakpo) is beter dan die van Ajax. Götze is de beste speler van de eredivisie. Van Ginkel is beter dan Gravenberch, vooral meer ervaring.
Van die vrouwen? Klopt wel inderdaad.quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:35 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wat een vreemde manier om te laten blijken dat je onzeker bent
Uitzonderlijke prestatie? Denk dat de algehele consensus meer is dat Ajax op het gebied van doorselecteren bijzonder hard heeft gefaald en dat deze wedstrijd dat heeft blootgelegd. Of zijn ze in Amsterdam nog steeds heel blij met Tagliafico en Haller? Kan ook natuurlijk.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:02 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Een wedstrijdje winnen van de Godenzonen is natuurlijk een uitzonderlijke prestatie. Alle eer en lof daarvoor. Verder denk ik beter om met de pootjes op de grond te blijven. Iets met 1 zwaluw en zomer enzo
Ten hag presteert uiteindelijk vaak wel weer uitzonderlijk met middelmaat, fantastisch dat psv eindelijk wat op de mat legt na al die jarenquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Uitzonderlijke prestatie? Denk dat de algehele consensus meer is dat Ajax op het gebied van doorselecteren bijzonder hard heeft gefaald en dat deze wedstrijd dat heeft blootgelegd. Of zijn ze in Amsterdam nog steeds heel blij met Tagliafico en Haller? Kan ook natuurlijk.
Het is vooral een kwalijke zaak dat je met 150 miljoen euro op de bank nog steeds middelmaat in je selectie hebt. Maar in dit topic vinden de meeste dat volledig acceptabel. Nou ja, dan gaat de schaal komend seizoen dus naar PSV, die dan vervolgens 30 miljoen euro CL geld mag bijschrijven.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ten hag presteert uiteindelijk vaak wel weer uitzonderlijk met middelmaat, fantastisch dat psv eindelijk wat op de mat legt na al die jaren
Dat is ook weer wat overdreven. Ajax heeft altijd nog wel de beste papieren, denk ik. Maar wat betreft de middelmaat in de selectie ben ik het met je eens.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is vooral een kwalijke zaak dat je met 150 miljoen euro op de bank nog steeds middelmaat in je selectie hebt. Maar in dit topic vinden de meeste dat volledig acceptabel. Nou ja, dan gaat de schaal komend seizoen dus naar PSV, die dan vervolgens 30 miljoen euro CL geld mag bijschrijven.
Dat werd gisteren ook gedacht ja, resultaat 0-4 nederlaag.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is ook weer wat overdreven. Ajax heeft altijd nog wel de beste papieren, denk ik. Maar wat betreft de middelmaat in de selectie ben ik het met je eens.
Zeker, maar dan moet je ook wel met wat meer factoren rekening houden.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat werd gisteren ook gedacht ja, resultaat 0-4 nederlaag.
Als ten hag maar een plan heeft.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is vooral een kwalijke zaak dat je met 150 miljoen euro op de bank nog steeds middelmaat in je selectie hebt. Maar in dit topic vinden de meeste dat volledig acceptabel. Nou ja, dan gaat de schaal komend seizoen dus naar PSV, die dan vervolgens 30 miljoen euro CL geld mag bijschrijven.
Mja 1 wedstrijd vind ik een beetje magere basis om dit soort zware conclusies te trekken. Dat is mijn punt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Uitzonderlijke prestatie? Denk dat de algehele consensus meer is dat Ajax op het gebied van doorselecteren bijzonder hard heeft gefaald en dat deze wedstrijd dat heeft blootgelegd. Of zijn ze in Amsterdam nog steeds heel blij met Tagliafico en Haller? Kan ook natuurlijk.
Bijzonder hard gefaald nog wel hard gelachen. Haller is net een half jaar bij Ajax beoordeel die na dit seizoen eens.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het doorselecteren echt droevig is gelopen. En ik wil Haller best tot het einde van het seizoen geven maar 22,5 miljoen transfersom en 4 miljoen salaris per jaar? Kom op zeg.quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bijzonder hard gefaald nog wel hard gelachen. Haller is net een half jaar bij Ajax beoordeel die na dit seizoen eens.
Zodra Ajax interesse in hem had zei ik dat het een mislukte versie van Luukinho is … heb ik toch weer gelijk gekregenquote:Op zondag 8 augustus 2021 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Haller is gewoon een prima spits,maar gisteren was gewoon niet z'n beste pot.... dat gezeik altijd als iemand wat minder speelt, die knalt er gewoon minimaal 20 in dit seizoen.
Je hebt de afgelopen jaren voor zowat 150 miljoen verkocht als hey niet meer is en je hebt alleen Tagliafico als voorbeeld van niet goed door selecteren kom op zeg.quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het doorselecteren echt droevig is gelopen. En ik wil Haller best tot het einde van het seizoen geven maar 22,5 miljoen transfersom en 4 miljoen salaris per jaar? Kom op zeg.
Wat ik al eerder zei: ik denk dat de concurrentie van Ajax erg blij is met een blik op deze selectie in vergelijking met de selectie van een paar jaar terug.quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt de afgelopen jaren voor zowat 150 miljoen verkocht als hey niet meer is en je hebt alleen Tagliafico als voorbeeld van niet goed door selecteren kom op zeg.
Ja goh paar jaar terug hadden we Ziyech, Frenk en De Ligt. Lijkt me nogal logisch dat we die buitencategorie niet elk jaar hebben. Ajax heeft nog steeds veruit de beste selectie.quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei: ik denk dat de concurrentie van Ajax erg blij is met een blik op deze selectie in vergelijking met de selectie van een paar jaar terug.
Je hoeft ook niet ieder jaar buitencategorie, maar het is wel handig als je iets beter doorselecteert dan met Pasveer, Haller en Berghuis.quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja goh paar jaar terug hadden we Ziyech, Frenk en De Ligt. Lijkt me nogal logisch dat we die buitencategorie niet elk jaar hebben. Ajax heeft nog steeds veruit de beste selectie.
Ik kan goed begrijpen dat je een talentvolle keeper haalt deze een jaar laat keepen in jong en dan doorschuift dit vul je dan op met 2 zeer gerespecteerde keepers. Haller komt er echt wel zonder twijfel en Berghuis is prima in de rotatie met Antony. Bij Berghuis weet je wat je haalt voor een spotprijsje.quote:Op maandag 9 augustus 2021 00:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet ieder jaar buitencategorie, maar het is wel handig als je iets beter doorselecteert dan met Pasveer, Haller en Berghuis.
Beste meneer of mevrouw Shreyas. De issue is dat u de afgelopen jaren exact hetzelfde beweerde bij aanvang van het seizoen. Steeds was de uitkomst een eerste plek / kampioenschap voor Ajax. Tevens hield u gedurende die seizoenen tot het laatste moment vol dat het allemaal kommer en kwel was inzake de selectie van ons aller Ajax en dat er in Eindhoven een wonderploeg op het veld stond. Vandaar dat sommige andere users, waaronder ondergetekende, uw input niet al te serieus nemen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Veruit? Dat vind ik toch wel meevallen. Vooral achterin lijken we een stuk zwakker dan voorgaande jaren.quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja goh paar jaar terug hadden we Ziyech, Frenk en De Ligt. Lijkt me nogal logisch dat we die buitencategorie niet elk jaar hebben. Ajax heeft nog steeds veruit de beste selectie.
Er is precies niks veranderd t.o.v. vorig jaar in die linie? Zelfs het slechte aansluiten van het middenveld bij het verdedigen van counters is hetzelfde probleem als begin vorig seizoen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 07:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Veruit? Dat vind ik toch wel meevallen. Vooral achterin lijken we een stuk zwakker dan voorgaande jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |