quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:54 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat we voor covid ook niet bang hoeven te zijn.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet bang te zijn. Dat is alleen geen argument om wel dom te zijn.
quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geen maatregelen, geen vaccinatiecampagne, etc. Dat zou dom zijn.
quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ziekenhuizen die van de kelder tot de zolder vol liggen met coronapatiënten?
quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja en? Ik snap dat er dan meer doden zullen vallen. Wat is daar fout aan?
quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat er ook geen plekje meer voor jou is wanneer je met je hoofd tegen een muur loopt. Je begrijpt toch wel dat wanneer de zorg compleet vastloopt, het land compleet vastloopt?
Een hoop leed (corona en ander) dat voorkomen kan worden.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:42 schreef Isdatzo het volgende:
Sowieso zou de maatschappij compleet vastlopen bij ongecontroleerde verspreiding door het grote aantal zieken, los van of de zorg het wel of niet aankan.
quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb het Ludo het afgelopen jaar al een paar keer voorgerekend. Daar ben ik nu wel een beetje klaar mee.
Ongecontroleerde verspreiding anno nu zorgt voor maatschappij die compleet vastloopt.... Dat heb jij mij afgelopen jaar een paar keer uitgerekend.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:42 schreef Isdatzo het volgende:
Sowieso zou de maatschappij compleet vastlopen bij ongecontroleerde verspreiding door het grote aantal zieken, los van of de zorg het wel of niet aankan.
"anno nu"? Nee gap, daar gaat het helemaal niet over. Lees je wel wat ik schrijf?quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ongecontroleerde verspreiding anno nu zorgt voor maatschappij die compleet vastloopt.... Dat heb jij mij afgelopen jaar een paar keer uitgerekend.
Naja tis bijzonder allemaal.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
"anno nu"? Nee gap, daar gaat het helemaal niet om. Lees je wel wat ik schrijf?
Ik had moeten aannemen dat dit ging over het verleden en niet over het heden, mijn excuses.quote:Sowieso zou de maatschappij compleet vastlopen bij ongecontroleerde verspreiding door het grote aantal zieken, los van of de zorg het wel of niet aankan.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
[..]
Ik had moeten aannemen dat dit ging over het verleden en niet over het heden, mijn excuses.
Als jij ergens een post vindt van mij waar ik goochel met cijfertjes mag je me die altijd aanwijzen ...quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:39 schreef ATuin-hek het volgende:
Waar mogelijk wel ja. Doen jullie dat ook?
Dus je moet 103 jaar geleden terug in de tijdquote:Op maandag 9 augustus 2021 10:52 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je hebt toch wel van de Spaanse griep gehoord?
Meneertje is mod en mag alles hequote:Op maandag 9 augustus 2021 12:09 schreef ludovico het volgende:
Het is gewoon triest dit soort comments.
... maar jezusmina kap eens met dat gezuig zeg.
En weet je ook waarom dat zo moeilijk is voor griep?quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:52 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En het is zo’n serieuze ziekte dat het niet lukt om er een vaccin tegen te maken, covid daarentegen ...
Nounou dat je toch telkens weer zoveel tijd in deze shitshow steekt ... fascinerendquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:23 schreef Isdatzo het volgende:
Goed, het was weer leuk jongens maar ik ga wat anders doen. Veel plezier met deze shitshow.
Ik volg dit goede advies ook op.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:23 schreef Isdatzo het volgende:
Goed, het was weer leuk jongens maar ik ga wat anders doen. Veel plezier met deze shitshow.
Dat snap ik ja. Dat is een keuze. Iedere keuze heeft zijn voor- en nadelen. Dat jij je niet kan vinden in een andere keuze maakt die keuze niet dom.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat er ook geen plekje meer voor jou is wanneer je met je hoofd tegen een muur loopt. Je begrijpt toch wel dat wanneer de zorg compleet vastloopt, het land compleet vastloopt?
Een hoop leed (corona en ander) dat voorkomen kan worden.
Laagste aantal faillissementen ooit, geen stijging in zelfmoorden. Middenklasse floreert als nooit tevoren gezien alle bouwactivteiten huizenprijzen, keukenverkopen etc etcquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:20 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
hooguit een paar weken volle ziekenhuizen of halve land depressief, faillissementen met alle gevolgen van dien, middenklasse kopje kleiner gemaakt. maar daar hoor je dan weer niks over.
Scorebord journalistiek pur sangquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:59 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Laagste aantal faillissementen ooit, geen stijging in zelfmoorden. Middenklasse floreert als nooit tevoren gezien alle bouwactivteiten huizenprijzen, keukenverkopen etc etc
Volgens mij werkt de prik als een heroine spuit ... rozegeur en maneschijn alomquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:01 schreef inslagenreuring het volgende:
Scorebord journalistiek pur sang
Er wordt schijnbaar een 'Blue pill' werkelijkheid geïnjecteerd. Cadeautje van ome Claus.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:02 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Volgens mij werkt de prik als een heroine spuit ... rozegeur en maneschijn alom
Neenee die pil kan toch nooit door het kleine gaatje van de naaldquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:08 schreef inslagenreuring het volgende:
Er wordt schijnbaar een 'Blue pill' werkelijkheid geïnjecteerd. Cadeautje van ome Claus.
Nee gewoon CBSquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Scorebord journalistiek pur sang
Toch apart dat ik voor vaccinatie precies hetzelfde erover dacht.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Er wordt schijnbaar een 'Blue pill' werkelijkheid geïnjecteerd. Cadeautje van ome Claus.
het is gewoon n soort lsd op (m)RNAniveauquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:10 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Neenee die pil kan toch nooit door het kleine gaatje van de naald![]()
Ja het blijft me verbazen. Jij ziet zo ongelooflijk veel voordelen, edoch draait deze hele soap om virusbestrijding.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:12 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Toch apart dat ik voor vaccinatie precies hetzelfde erover dacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |