Waar mogelijk wel ja. Doen jullie dat ook?quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:09 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En jullie die altijd zo gefocust zijn op bewijzen, controleer je die cijfertjes dan ook op waarheid?
Dat er ook geen plekje meer voor jou is wanneer je met je hoofd tegen een muur loopt. Je begrijpt toch wel dat wanneer de zorg compleet vastloopt, het land compleet vastloopt?quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja en? Ik snap dat er dan meer doden zullen vallen. Wat is daar fout aan?
Heel moelijk allemaal: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Griepquote:Op maandag 9 augustus 2021 10:44 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nope want ik weet het niet, enige griepseizoenen die ik ken duren max 10 weken
Onderbuikjeee, heet jij toevallig Koopmans?quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:42 schreef Isdatzo het volgende:
Sowieso zou de maatschappij compleet vastlopen bij ongecontroleerde verspreiding door het grote aantal zieken, los van of de zorg het wel of niet aankan.
op welke plek is dat gebeurd waar geen of weinig maatregelen zijn? en zijn die gevolgen zoveel groter dan de gevolgen van een lockdown?quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:42 schreef Isdatzo het volgende:
Sowieso zou de maatschappij compleet vastlopen bij ongecontroleerde verspreiding door het grote aantal zieken, los van of de zorg het wel of niet aankan.
Als je ons met Zweden vergelijkt lijkt het er aardig op dat sommige maatregelen effectief zijn, en andere zwaar weinig effect hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:00 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
op welke plek is dat gebeurd waar geen of weinig maatregelen zijn? en zijn die gevolgen zoveel groter dan de gevolgen van een lockdown?
Maar doemscenario's dat heel de maatschappij vastloopt zie ik nergens gebeuren, hooguit een paar weken volle ziekenhuizen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als je ons met Zweden vergelijkt lijkt het er aardig op dat sommige maatregelen effectief zijn, en andere zwaar weinig effect hebben.
Niks onderbuik. Waterdichte logica.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Onderbuikjeee, heet jij toevallig Koopmans?
Geweldige bronquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niks onderbuik. Waterdichte logica.
Helaas niet.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb het Ludo het afgelopen jaar al een paar keer voorgerekend. Daar ben ik nu wel een beetje klaar mee.quote:
Het is gewoon triest dit soort comments.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb het Ludo het afgelopen jaar al een paar keer voorgerekend. Daar ben ik nu wel een beetje klaar mee.
Ow had niet door dat je alleen tegen ludo lulde hier. Maar logica en keiharde data zijn wel verschillende dingen ben je met me eens toch?quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb het Ludo het afgelopen jaar al een paar keer voorgerekend. Daar ben ik nu wel een beetje klaar mee.
Het is toch zo? Iedereen die hier al een tijdje meeleest kan dat bevestigen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het is gewoon triest dit soort comments.
Het gaat allicht niet over de grens, maar jezusmina kap eens met dat gezuig zeg.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:00 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
op welke plek is dat gebeurd waar geen of weinig maatregelen zijn? en zijn die gevolgen zoveel groter dan de gevolgen van een lockdown?
quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:09 schreef ludovico het volgende:
1: Je hebt helemaal niks voorgerekend
Oké.quote:2: Je zit puur op je onderbuik.
Oké.quote:3: Je weet het zelf ook.
Lees anders even terug naar waar deze discussie begon. Het ging erover dat geen maatregelen en geen vaccinatiecampagne (niet) dom zou zijn.quote:4: Wil je serieus vorig jaar gaan vergelijken ook nog met de situatie nu met vollebak vaccinaties + seizoenseffect?
Okay, 127 topics, succes met zoeken waar ik zeg dat we het net als die landen moeten doen en onze kwaliteit van zorg ook even moeten afschalen tot dat niveau zegmaar?quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Myanmar, Ecuador, Brazilië, India, etc.
Kwaliteit van zorg is leuk tot je de grenzen van de zorgcapaciteit bereikt. En zonder maatregelen was je daar ge-ga-ran-deerd overheen gegaan. Dát is mijn punt.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Okay, 127 topics, succes met zoeken waar ik zeg dat we het net als die landen moeten doen en onze kwaliteit van zorg ook even moeten afschalen tot dat niveau zegmaar?
Leuk punt, maar waarom betrek je mij daar dan in?quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kwaliteit van zorg is leuk tot je de grenzen van de zorgcapaciteit bereikt. En zonder maatregelen was je daar ge-ga-ran-deerd overheen gegaan. Dát is mijn punt.
Interessante reactie op iets dat ik nooit gezegd heb. Nogmaals: kijk even hoe deze discussie begon ipv je blind te staren op dingen die je denkt dat ik over jou gezegd zou hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:16 schreef ludovico het volgende:
Succes met zoeken waar ik zeg dat we die enkele effectieve maatregelen niet moeten handhaven in tijden van drukte in de ziekenhuizen.
Niet. Dat doe je zelfquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
Leuk punt, maar waarom betrek je mij daar dan in?
hooguit een paar weken volle ziekenhuizen of halve land depressief, faillissementen met alle gevolgen van dien, middenklasse kopje kleiner gemaakt. maar daar hoor je dan weer niks over.quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Myanmar, Ecuador, Brazilië, India, Iran, Italië in het begin, etc.
Weet je. Dan was het maar zo geweest. Wie zijn wij (jij en ik o.a) om te bepalen of dat goed of slecht is of was geweest. Afgelopen 1,5 jaar waren ook niet best…quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kwaliteit van zorg is leuk tot je de grenzen van de zorgcapaciteit bereikt. En zonder maatregelen was je daar ge-ga-ran-deerd overheen gegaan. Dát is mijn punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |