Dát is jou optiek.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:11 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dacht dat jij zei dat het ieders sprookjesfiguur god is.
Maar nee, goden bestaan niet dus je vraag is onzinnig
En wanneer en door wie was dit boek geschreven?quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:04 schreef Watchman_tazapah het volgende:
[..]
Is hij jou god?
Satan wordt in de Bijbel uitgedrukt als de duivel en wordt de vader der leugen genoemd. Johannes 8:44 HSV
Je valt door de mandquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:14 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ik stel je een gewone vraag die jij niet leuk vindt. Namelijk waarom laat jouw alwetende alleskunnende god dit soort dingen gebeuren? Dan ben je toch gewoon een melagomane psychopaat
Je profielafbeelding met die omgekeerde ster, dat symbool staat voor satanisme, in samenhang met je onderschrift (ondertitel), wekken bij mij het vermoeden dat je een satanist bent.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:13 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik satanist ben? Zo ja, so what?
Dat jij je subjectieve suggesties beschouwt als een feit, wijst erop dat je moeite hebt om subjectief en objectief van elkaar te onderscheiden, of je bent bewust aan het liegen.quote:
Oh ja hij is echt een duivel!!!quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:21 schreef Watchman_tazapah het volgende:
[..]
Je profielafbeelding met die omgekeerde ster, dat symbool staat voor satanisme, wekt bij mij wel een indruk dat je een satanist zou kunnen zijn.
Mooie aanname.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:21 schreef Watchman_tazapah het volgende:
[..]
Je profielafbeelding met die omgekeerde ster, dat symbool staat voor satanisme, wekt bij mij wel een indruk dat je een satanist zou kunnen zijn.
Je bovengenoemde suggesties zijn subjectief en je eigen optiek. Hier in BNW vertoon jij zelf kenmerken van een internet trol.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:12 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Sorry jij trolt hier en gooit wat quotes neer uit de Bijbel zonder context en gaat nergens inhoudelijk op in. Maar dat is Wappie eigen.
Je bent wel een fan van de woorden objectief en subjectief zonder dat je iets zegtquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:23 schreef Watchman_tazapah het volgende:
[..]
Dat jij je subjectieve suggesties beschouwt als een feit, wijst erop dat je moeite hebt om subjectief en objectief van elkaar te onderscheiden, of je bent bewust aan het liegen.
Maar ja dat moment is dan ook godsgruwelijk lekkerquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:26 schreef theguyver het volgende:
Weet je wat ik frappant vind.
Veel mensen vereren God op het moment van een orgasme!
Als groot alwetende entiteit zou ik me er best aan storen als ik pas op dat moment vereerd zou worden!
Dát is jou eigen suggestie.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:25 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Dus ik neem ook deel aan kinderoffers?
En als ze pissed zijn, word ie ook best vaak vereerd!quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:31 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Maar ja dat moment is dan ook godsgruwelijk lekker
Smijten met Bijbel teksten zonder enige context, maakt nog niet dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:30 schreef Watchman_tazapah het volgende:
[..]
Je bovengenoemde suggesties zijn subjectief en je eigen optiek. Hier in BNW vertoon jij zelf kenmerken van een internet trol.
Je kan lopen verwijten en te oordelen, maar met het oordeel waarmee je oordeelt, zult je zelf worden geoordeeld en met de maat waarmee je meet, zal je ook weder worden gemeten. Je hebt eerst de balk uit je eigen oog te halen voordat je de splinter uit het oog van een ander kan halen, want anders ben je een huichelaar (Mattheüs 7:2-5).
Dát is jou optiek.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:30 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Je bent wel een fan van de woorden objectief en subjectief zonder dat je iets zegt
Je bovengenoemde suggestie geld net zo goed voor jezelf en mag je in je eigen leven toepassen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:42 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Probeer ook zelf eens na te denken ipv braaf je predikant of wat dan ook blind te volgen.
Bwahahahahahaquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ach ze kunnen iig niet goed tekst lezen, en sommigen missen gewoon het daadwerkelijk intellect maar dat is in combinatie met een gigantisch ego soms wel eens irritant.
Wappies hebben ook problemen met begrijpend lezen... Zoals ik al zei, doe ik dat al. Heeft mijn leven een stuk vrijer gemaakt. Ik zeg daarom ook niet dat ik het ware geloof heb.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:01 schreef Watchman_tazapah het volgende:
[..]
Je bovengenoemde suggestie geld net zo goed voor jezelf en mag je in je eigen leven toepassen.
De complotdenkers die wappies genoemd worden, zijn heus niet de enigen die problemen hebben met begrijpend lezen; die problemen gelden net zo goed voor anderen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:16 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Wappies hebben ook problemen met begrijpend lezen...
Naja dat is wel één van de dingen die een goede discussie hier mogelijk maken. Plus de personen die goed onderzoek afkraken nadat ze het net vijf minuten gelezen hebben.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:22 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Wat is er überhaupt verziekt vraag ik me af. Het is jammer dat er zo vaak geweigerd wordt antwoord te geven op heel normale vragen
Nou, maar dat is logisch en jouw fout, had je maar onderzoek moeten posten die in de echokamer pastquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:26 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Naja dat is wel één van de dingen die een goede discussie hier mogelijk maken. Plus de personen die goed onderzoek afkraken nadat ze het net vijf minuten gelezen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |