Waarom deze toon. Dit verziekt het topic. Reageer eens gewoonquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:16 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Come on jochie. Jij doet net zo hard met het verzieken mee..
Boeit het... We gaan toch allemaal kapotdood binnenkortquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Waarom deze toon. Dit verziekt het topic. Reageer eens gewoon
Micha Katquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:58 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Boeit het... We gaan toch allemaal kapotdood binnenkort
[ twitter ]
Ook dat nog. Sorry, over heen gelezen.quote:
Deze was toch ook al gepost.quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:05 schreef devlinmr het volgende:
https://news.sky.com/stor(...)ion-warning-12373389
Jeetje #prikspijt
Herd immunity is sowieso al nonsense.quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik heb eerder gezegd niet meer te willen posten hier omdat pro en anti er onderling toch nooit uit gaan komen, ook omdat er users zijn die willens en wetens proberen het bloed onder de nagels van anderen uit te willen halen (zal geen namen noemen, want heb al waarschuwing gehad voor sneren richting iemand hier)![]()
De afgelopen dagen meegelezen en denk dat iedereen die tegengeluid geeft aan de prikpooiers meegenomen isDus ik doe weer mee...
Beginnende met: https://twitter.com/DGrouf/status/1424413296350973952
En dit is in de zomer daar, hoop dat ze de winter doorkomen wanneer immuunsysteem minder is. Winter is Coming.
Sorry maar ik word echt fysiek misselijk van die kopquote:
Dit geeft toch ook alleen maar aan dat het allemaal een klein beetje nonsens is allemaal?quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Herd immunity is sowieso al nonsense.
Wat is de R waarde van gevaccineerde mensen? Als all else the same met effectieve vaccins tegen verspreiding kan de R waarde helemaal niet zo hoog blijven.
Gevaccineerden zijn zelf zo goed als even besmettelijk als ongevaccineerden ben ik van overtuigd.
Asymptomatischen zullen geen superspreaders zijn, maar besmetten ze allicht wel een enkeling in specifieke omstandigheden? Genoeg om de R waarde boven de 1 gemiddeld te houden? Wie weet.
Maar Herd immunity is een utopie, het gaat hem nooit worden.
Alle extremiteiten bij landsgrenzen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit geeft toch ook alleen maar aan dat het allemaal een klein beetje nonsens is allemaal?
Hey mij boeit het ook geen fuck of iemand geprikt is of niet.. Maar ik snap de prikhoererij niet. (is dat nu net een nieuw woord wat ik eruit gooi?)
Oh maar die great reset gaat komen, alleen beetje anders dan veel mensen denken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Alle extremiteiten bij landsgrenzen.
Als je geen brave burger bent geen vakantie voor jou dystopie.
Straks carbon credits..
Die politieke BLM LGHBTQI climate change propaganda die door je strot geduwd wordt...
Er zijn duidelijk politieke belangen die enorm eenzijdig sturen. De macht is dus gecentraliseerd bij een bepaalde politieke overtuiging.
Gek hey dat mensen great reset denken? Lol.
En wat denk je dat daar uit gaat komen nadat ze met een ambtenaar hebben gepraat?quote:
Hoe komt het denk je?quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oh maar die great reset gaat komen, alleen beetje anders dan veel mensen denken.
Ik hoop het van de beste bedoelingen en nu mag het ministerie naar hem luisterenquote:Op zondag 8 augustus 2021 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sorry maar ik word echt fysiek misselijk van die kopHet zal ongetwijfeld een beste man zijn met de beste bedoelingen... Maar iets aan zijn gedrag maakt mij misselijk..
Ik ben er nog niet helemaal uit, alleen geloof ik de huidige great reset gedachtegang nog niet helemaal. Er zitten nog teveel haken en ogen aan. Maar dat ie komt ben ik wel zeker van.quote:
Haha ik bedoelde ook de kop van Hugo in jouw post die me misselijk maaktequote:Op zondag 8 augustus 2021 23:22 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik hoop het van de beste bedoelingen en nu mag het ministerie naar hem luisteren
Die maakt me ook standaard misselijkquote:Op zondag 8 augustus 2021 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Haha ik bedoelde ook de kop van Hugo in jouw post die me misselijk maakte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |