En deze prikpooier gaat de natie reddenquote:Op zondag 8 augustus 2021 23:26 schreef Summers het volgende:
[..]
Die maakt me ook standaard misselijk
De overheid die problemen oplost ipv iets erger te maken , nu echt hoorquote:Op zondag 8 augustus 2021 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En deze prikpooier gaat de natie redden
quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:31 schreef Summers het volgende:
[..]
De overheid die problemen oplost ipv iets erger te maken , nu echt hoor
quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou om het maar gelijk uit de weg te hebben, jij en een paar anderen zijn degenen waar ik na dit bericht niet meer op reageer. Zouden meer mensen moeten doen want in mijn ogen hebben jullie geen toevoeging in dit BNW topic. Dus bij deze
Ik vind dat Pieter Kuit in die video een mooie bril op heeft. Hij praat kalm, vriendelijk en beheerst; ik stel dat wel op prijs.quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:22 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik hoop het van de beste bedoelingen en nu mag het ministerie naar hem luisteren
Ik geloof ook echt dat hij het beste voor heeft met dit gedoe. En hij gaat niet opgeven, dus go Pieterquote:Op zondag 8 augustus 2021 23:54 schreef Watchman_tazapah het volgende:
[..]
Ik vind dat Pieter Kuit in die video een mooie bril op heeft. Hij praat kalm, vriendelijk en beheerst; ik stel dat wel op prijs.
Ja ik kan dat nietquote:Op zondag 8 augustus 2021 23:54 schreef Watchman_tazapah het volgende:
[..]
Ik vind dat Pieter Kuit in die video een mooie bril op heeft. Hij praat kalm, vriendelijk en beheerst; ik stel dat wel op prijs.
Klopt zolang de donaties binnenstromen op zijn rekening gaat hij door.quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik geloof ook echt dat hij het beste voor heeft met dit gedoe. En hij gaat niet opgeven, dus go Pieter
Ik lees dat ze naar een bruiloft was waar iedereen gevaxt was en getest .quote:
En in ieder geval voorgespoten , dus daarna word je ziek en op magische wijze weet je gewoon dat je je nog erger had gevoeld als je je niet had laten inspuitenquote:Op maandag 9 augustus 2021 05:17 schreef PSVCL het volgende:
Vaccinesther![]()
Wat een volk joh , lijken wel voorgeprogrammeerd
Doen ja ... vinden ze kut 😁quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou om het maar gelijk uit de weg te hebben, jij en een paar anderen zijn degenen waar ik na dit bericht niet meer op reageer. Zouden meer mensen moeten doen want in mijn ogen hebben jullie geen toevoeging in dit BNW topic. Dus bij deze
hij was toch pas geleden opgepakt in ierland?quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:58 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Boeit het... We gaan toch allemaal kapotdood binnenkort
[ twitter ]
Wel kut trouwens, ga ik net op vakantie
Huisarrest in afwachting van uitlevering volgens mijquote:Op maandag 9 augustus 2021 08:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
hij was toch pas geleden opgepakt in ierland?
Mooi. Testen, testen en nog eens testen om te voorkomen dat we straks een nieuwe golf krijgen.quote:Gratis coronazelftest voor alle Nederlanders
Iedereen die dat wil, kan binnenkort twee gratis zelftesten bestellen. "Testen blijft belangrijk want zonder dat je het zelf weet, kun je andere mensen besmetten met het coronavirus, ook als je geen klachten hebt", stelt het ministerie van Volksgezondheid.
Deze maand krijgen alle Nederlandse huishoudens een brief met een code in de bus, waarmee ze de twee gratis zelftesten kunnen bestellen. De eerste brieven vallen morgen op de mat. Scholieren en studenten kunnen de gratis zelftesten ook krijgen via hun school, universiteit of andere opleiding. Wie meer dan twee zelftesten nodig heeft, kan ze kopen bij de supermarkt, drogist en apotheek.
Vorig jaar liep direct na de zomervakantie het aantal coronabesmettingen en ziekenhuisopnames snel op. Het kabinet hoopt dat dit najaar te voorkomen, onder meer met de gratis verstrekking van de zelftesten.
Demissionair minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge kondigde eerder al aan dat zelftests huis aan huis verspreid zullen worden, het was alleen nog niet duidelijk hoe dat precies moest gaan gebeuren.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)d-19-liveblog-crisis
Kloptquote:Op maandag 9 augustus 2021 10:01 schreef devlinmr het volgende:
Covid is maar een griepje waar je niet bang voor hoeft te zijn
https://www.independent.c(...)012.html?jwsource=cl
Oh... Hij is nu dood
Het bewijs wat Ludo hier aandraagt laat een ander plaatje zien.quote:
Dat we ook bang moeten zijn voor de griep.quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:16 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het bewijs wat Ludo hier aandraagt laat een ander plaatje zien.
Wanneer was de laatste ~1,5 jaar durende griepgolf precies?quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:32 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat we ook bang moeten zijn voor de griep.
Ik vermoed dat jij mij dat gaat vertellenquote:Op maandag 9 augustus 2021 10:39 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste ~1,5 jaar durende griepgolf precies?
Nope want ik weet het niet, enige griepseizoenen die ik ken duren max 10 wekenquote:Op maandag 9 augustus 2021 10:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij mij dat gaat vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |