abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200817056
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 16:08 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik kan de hoofdprijs winnen als ik morgen een staatslot koop 8-)
50% kans voor jou
pi_200817124
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 16:27 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Dit is jou eigen interpretatie en je eigen redenering, @:voetbalmanager2; het is niet wat ze letterlijk heeft gezegd.
[..]

Ook dit is je eigen interpretatie en je eigen redenering, @:voetbalmanager2.
Blijkbaar heb je moeite om onderscheid te maken tussen subjectief en objectief.
[..]

Wie ben jij om te oordelen wat onzin is en om anderen op te dringen om te stoppen met hetgeen dat volgens jou onzin is?
We hebben God boven mensen te gehoorzamen.

[ afbeelding ]

Dusss god laat een lekkere kutziekte rondwaren waar miljoenen aan sterven en nog meer mensen ernstig ziek van worden maar jij wil dat we naar die denkbeeldige klootzak luisteren.

Maar goed,even in jouw gedachtegang meegaand; god stuurt een oplossing in de vorm van een vaccin maar dat weiger je dan weer omdat?
pi_200817327
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 17:18 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dusss god laat een lekkere kutziekte rondwaren waar miljoenen aan sterven en nog meer mensen ernstig ziek van worden maar jij wil dat we naar die denkbeeldige klootzak luisteren.
Wat ben je sarcastisch en subjectief met je hierboven genoemde suggestie, @devlinmr.

quote:
[..]

Maar goed,even in jouw gedachtegang meegaand; god stuurt een oplossing in de vorm van een vaccin maar dat weiger je dan weer omdat?
De term vaccin komt niet voor in de Bijbel en er wordt nergens in de Bijbel bevestigt dat de God van de Bijbel een oplossing stuurt in de vorm van een vaccin.

Volgens jou stuurt de door jou benoemde god een oplossing in de vorm van een vaccin.
Welke god bedoel je en wat is zijn naam?

[ Bericht 4% gewijzigd door Watchman_tazapah op 08-08-2021 17:49:03 ]
Globalisme, dat Nederland haar soevereiniteit kwijtraakt,
zal hoogstwaarschijnlijk vroeg of laat toch wel komen.
The Great Reset (Re:Set) » De Realisatie van de Globale Wereldregering
  zondag 8 augustus 2021 @ 18:40:43 #54
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200818025
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 16:20 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Dat is maar afwachten. Over de bijwerkingen van de COVID-vaccins op lange termijn is er nog weinig bekend.
En wat voor bijwerkingen verwacht je?
Want nu zijn er miljoenen zo niet al een miljard mensen gevaccineerd, dan zou een langdurige bijwerking of iets in die geest al op moeten zijn gedoken!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200818041
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 17:37 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Wat ben je sarcastisch en subjectief met je hierboven genoemde suggestie, @:devlinmr.
[..]
niks sarcasme, feiten
quote:
Volgens jou stuurt de door jou benoemde god een oplossing in de vorm van een vaccin.
Van wie komt het vaccin dan?
  zondag 8 augustus 2021 @ 18:49:07 #56
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_200818117
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 17:37 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Wat ben je sarcastisch en subjectief met je hierboven genoemde suggestie, @:devlinmr.
[..]

De term vaccin komt niet voor in de Bijbel en er wordt nergens in de Bijbel bevestigt dat de God van de Bijbel een oplossing stuurt in de vorm van een vaccin.

Ik vind zijn reactie zeer begrijpelijk... Stelt ook een vraag die ik zelf heb... Waarom moest ik depri worden? waarom heb ik dwang? Waarom kon iemand niet met zijn poten van mij afblijven? Iemand die wel voorraan in de kerk zit...

En er is zoveel dat de Bijbel niet specifiek noemt. Dat is nog geen reden om zaken af te keuren.

De Bijbel waarschuwt wel voor valse profeten en je zou kunnen zeggen dat er aardig wat Christelijke "influencers" met hun anti-vax en complot verhalen aardig voldoen aan dat profiel..
The name is Putler, Vladimir Putler
  zondag 8 augustus 2021 @ 18:52:43 #57
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200818156
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 16:27 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Dit is jou eigen interpretatie en je eigen redenering, @:voetbalmanager2; het is niet wat ze letterlijk heeft gezegd.
[..]

Ook dit is je eigen interpretatie en je eigen redenering, @:voetbalmanager2.
Blijkbaar heb je moeite om onderscheid te maken tussen subjectief en objectief.
[..]

Wie ben jij om te oordelen wat onzin is en om anderen op te dringen om te stoppen met hetgeen dat volgens jou onzin is?
We hebben God boven mensen te gehoorzamen.

[ afbeelding ]

Klinkt toch wel redelijk alsof je iets aan anderen opdringt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_200818257
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 18:52 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Klinkt toch wel redelijk alsof je iets aan anderen opdringt.
Dát is jou optiek.
pi_200818462
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 18:42 schreef devlinmr het volgende:

[..]

niks sarcasme, feiten
Je komt alweer met een drogreden. Je betreffende suggestie is duidelijk sarcastisch en subjectief, @:devlinmr.
Sterker nog; door die betreffende suggestie ben je ook nog eens godslasterend bezig.

quote:
[..]

Van wie komt het vaccin dan?
Het vaccin komt van mensen; het is door mensen geproduceerd en het vaccinatieprogramma wordt door mensen uitgevoerd.
pi_200818575
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 18:49 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Waarom moest ik depri worden? waarom heb ik dwang?
Het lijkt mij het beste dat je daarvoor professionele hulp zoekt en contact opneemt met je huisarts; die kan je voor dwang en depressie een verwijzing geven naar de GGZ.

quote:
[..]

Waarom kon iemand niet met zijn poten van mij afblijven? Iemand die wel voorraan in de kerk zit...
Over wie of welke mensen heb je het, die niet met zijn/hun poten van je af kon/konden blijven?
En over welke kerk (of religie) heb je het?

quote:
[..]

De Bijbel waarschuwt wel voor valse profeten en je zou kunnen zeggen dat er aardig wat Christelijke "influencers" met hun anti-vax en complot verhalen aardig voldoen aan dat profiel..
Dát is jou optiek.
pi_200818775
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 18:40 schreef theguyver het volgende:

[..]

En wat voor bijwerkingen verwacht je?
Voor de te verwachte bijwerkingen moet je niet bij mij zijn. Zelf heb ik geen vertrouwen in Big Pharma, die de vaccins produceert, wat voor mij veel zwaarder weegt dan de te verwachte bijwerkingen.

Ik stel mijn vertrouwen op de God van de Bijbel. De God van de Bijbel spreekt niet over vaccins om mensen te genezen, maar dat Hij zelf de mensen geneest die Hem trouw en gehoorzaam zijn.

quote:
[..]

Want nu zijn er miljoenen zo niet al een miljard mensen gevaccineerd, dan zou een langdurige bijwerking of iets in die geest al op moeten zijn gedoken!
Over welke termijn of tijdsperiode heb je het? Het lange termijn voor negatieve effecten en/of bijwerkingen als gevolg van vaccinatie kan ook 10 jaar inhouden.
pi_200818852
Wie probeer je te overtuigen met je bijbelquotes?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_200819012
[
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 19:13 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Je komt alweer met een drogreden. Je betreffende suggestie is duidelijk sarcastisch en subjectief, @:devlinmr.
Sterker nog; door die betreffende suggestie ben je ook nog eens godslasterend bezig.
[..]
Niks drogreden. Wat vindt jij van iemand die de mogelijkheden heeft mensen te helpen niet ziek te worden, maar dat niet doet? Dat is toch asociaal en puur sadisme
En vwb godslastering, daar staat hij sls almachtig alwetend opperwezen toch boven mag ik hopen
quote:
Het vaccin komt van mensen; het is door mensen geproduceerd en het vaccinatieprogramma wordt door mensen uitgevoerd.
En wie heeft de mens gecreëerd en de mensen de intelligentie gegeven vaccins te ontwikkelen in jouw optiek?
pi_200819019
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 19:46 schreef ErwinDikkie het volgende:
Wie probeer je te overtuigen met je bijbelquotes?
Ik ben er niet op uit om anderen te overtuigen met Bijbel quotes. De Bijbel quotes zijn voor mij een hulp om mijn standpunten te verduidelijken, waarom ik mij niet laat vaccineren en ik geen vertrouwen heb in vaccinaties.

Het lijkt me logisch dat satanisten een hekel hebben aan Bijbel quotes.
pi_200819039
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 19:57 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Ik ben er niet op uit om anderen te overtuigen met Bijbel quotes. De Bijbel quotes zijn voor mij een hulp om mijn standpunten te verduidelijken, waarom ik mij niet laat vaccineren en ik geen vertrouwen heb in vaccinaties.

Satan bestaat al net zo min als god
pi_200819055
pi_200819081
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 19:57 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Niks drogreden. Wat vindt jij van iemand die de mogelijkheden heeft mensen te helpen niet ziek te worden, maar dat niet doet? Dat is toch asociaal en puur sadisme
En vwb godslastering, daar staat hij sls almachtig alwetend opperwezen toch boven mag ik hopen
Je bovengenoemde suggesties zijn subjectief en je eigen optiek, @:devlinmr. De groeten :W
pi_200819095
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 20:02 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Je bovengenoemde suggesties zijn subjectief en je eigen optiek, @:devlinmr. De groeten :W
Kijk zo ken ik de gelovigen weer, net als wappies rennen ze weg als ze geconfronteerd worden met feiten en logica
pi_200819100
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 19:59 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Satan bestaat al net zo min als god
Is hij jou god?

Satan wordt in de Bijbel uitgedrukt als de duivel en wordt de vader der leugen genoemd. Johannes 8:44 HSV

[ Bericht 10% gewijzigd door Watchman_tazapah op 09-08-2021 08:50:02 ]
pi_200819169
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 20:04 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Kijk zo ken ik de gelovigen weer, net als wappies rennen ze weg als ze geconfronteerd worden met feiten en logica
Het heeft niet zo zeer te maken met het wegrennen als zo genoemde wappie, maar het heeft er eerder mee te maken dat jij je in deze discussie gedraagt als een BNW-trol, die aan het stalken is.

Het is maar wat je feiten en logica noemt. Blijkbaar heb je moeite om subjectief en objectief van elkaar te onderscheiden. Blijkbaar heb je ook moeite om objectief te zijn.
pi_200819188
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 20:04 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Is hij jou god?
Dacht dat jij zei dat het ieders sprookjesfiguur god is.

Maar nee, goden bestaan niet dus je vraag is onzinnig
  zondag 8 augustus 2021 @ 20:12:48 #72
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_200819202
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 20:09 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Het heeft niet zo zeer te maken met het wegrennen als zo genoemde wappie, maar het heeft er eerder mee te maken dat jij je in deze discussie gedraagt als een BNW-trol, die aan het stalken is.

Het is maar wat je feiten en logica noemt. Blijkbaar heb je moeite om subjectief en objectief van elkaar te onderscheiden. Blijkbaar heb je ook moeite om objectief te zijn.
Sorry jij trolt hier en gooit wat quotes neer uit de Bijbel zonder context en gaat nergens inhoudelijk op in. Maar dat is Wappie eigen.
pi_200819215
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 19:57 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik satanist ben? Zo ja, so what?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_200819227
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 20:09 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Ik stel je een gewone vraag die jij niet leuk vindt. Namelijk waarom laat jouw alwetende alleskunnende god dit soort dingen gebeuren? Dan ben je toch gewoon een megalomane psychopaat

[ Bericht 0% gewijzigd door devlinmr op 08-08-2021 20:33:40 ]
  zondag 8 augustus 2021 @ 20:14:47 #75
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200819236
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 19:40 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Voor de te verwachte bijwerkingen moet je niet bij mij zijn. Zelf heb ik geen vertrouwen in Big Pharma, die de vaccins produceert, wat voor mij veel zwaarder weegt dan de te verwachte bijwerkingen.

Ik stel mijn vertrouwen op de God van de Bijbel. De God van de Bijbel spreekt niet over vaccins om mensen te genezen, maar dat Hij zelf de mensen geneest die Hem trouw en gehoorzaam zijn.

[ afbeelding ]
[..]

Over welke termijn of tijdsperiode heb je het? Het lange termijn voor negatieve effecten en/of bijwerkingen als gevolg van vaccinatie kan ook 10 jaar inhouden.
Oki laat ik het anders vragen, wat staat er in die bijbel van je over lange termijn effecten?
pi_200819253
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 20:11 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dacht dat jij zei dat het ieders sprookjesfiguur god is.

Maar nee, goden bestaan niet dus je vraag is onzinnig
Dát is jou optiek.
pi_200819277
Hugo met naast zn rechterbeen een demon/djinn , en bladmuziek op zn kop.

Leuke foto
  zondag 8 augustus 2021 @ 20:18:27 #78
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200819278
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 20:04 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Is hij jou god?

Satan wordt in de Bijbel uitgedrukt als de duivel en wordt de vader der leugen genoemd. Johannes 8:44 HSV
En wanneer en door wie was dit boek geschreven?

Simpele vraag kan je vast wel beantwoorden :)
pi_200819284
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 20:14 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik stel je een gewone vraag die jij niet leuk vindt. Namelijk waarom laat jouw alwetende alleskunnende god dit soort dingen gebeuren? Dan ben je toch gewoon een melagomane psychopaat
Je valt door de mand
pi_200819305
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 20:16 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Dát is jou optiek.
Nee dat is een feit
pi_200819312
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 20:13 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik satanist ben? Zo ja, so what?
Je profielafbeelding met die omgekeerde ster, dat symbool staat voor satanisme, in samenhang met je onderschrift (ondertitel), wekken bij mij het vermoeden dat je een satanist bent.

[ Bericht 5% gewijzigd door Watchman_tazapah op 09-08-2021 13:27:36 ]
pi_200819323
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 20:19 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Je valt door de mand
Oh vertel?
pi_200819346
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 20:20 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee dat is een feit
Dat jij je subjectieve suggesties beschouwt als een feit, wijst erop dat je moeite hebt om subjectief en objectief van elkaar te onderscheiden, of je bent bewust aan het liegen.
  zondag 8 augustus 2021 @ 20:24:09 #84
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200819351
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 20:21 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Je profielafbeelding met die omgekeerde ster, dat symbool staat voor satanisme, wekt bij mij wel een indruk dat je een satanist zou kunnen zijn.
Oh ja hij is echt een duivel!!!
Waar staat er in die bijbel dat dit exacte plaatje voor een duivels teken staat?
Waar staat exact in de bijbel dat je niet zou mogen vaccineren?
Waar staat in de bijbel dat je niet alles op alles mag zetten om je van een virus te ontdoen?

En nogmaals door wie is de bijbel geschreven en wanneer?
pi_200819370
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 20:21 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Je profielafbeelding met die omgekeerde ster, dat symbool staat voor satanisme, wekt bij mij wel een indruk dat je een satanist zou kunnen zijn.
Mooie aanname.
Dus ik neem ook deel aan kinderoffers?
  zondag 8 augustus 2021 @ 20:26:06 #86
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200819371
Weet je wat ik frappant vind.
Veel mensen vereren God op het moment van een orgasme!
Als groot alwetende entiteit zou ik me er best aan storen als ik pas op dat moment vereerd zou worden!
pi_200819420
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 20:12 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Sorry jij trolt hier en gooit wat quotes neer uit de Bijbel zonder context en gaat nergens inhoudelijk op in. Maar dat is Wappie eigen.
Je bovengenoemde suggesties zijn subjectief en je eigen optiek. Hier in BNW vertoon jij zelf kenmerken van een internet trol.

Je kan lopen verwijten en te oordelen, maar met het oordeel waarmee je oordeelt, zult je zelf worden geoordeeld en met de maat waarmee je meet, zal je ook weder worden gemeten. Je hebt eerst de balk uit je eigen oog te halen voordat je de splinter uit het oog van een ander kan halen, want anders ben je een huichelaar (Mattheüs 7:2-5).
pi_200819426
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 20:23 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Dat jij je subjectieve suggesties beschouwt als een feit, wijst erop dat je moeite hebt om subjectief en objectief van elkaar te onderscheiden, of je bent bewust aan het liegen.
Je bent wel een fan van de woorden objectief en subjectief zonder dat je iets zegt

Wat vindt jij van iemand die de mogelijkheid heeft een grote groep mensen te helpen nadat hij ze eerst zelf ziek heeft laten worden maar dat niet doet maar wel verwacht dat diezelfde mensen hem aanbidden?
pi_200819443
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 20:26 schreef theguyver het volgende:
Weet je wat ik frappant vind.
Veel mensen vereren God op het moment van een orgasme!
Als groot alwetende entiteit zou ik me er best aan storen als ik pas op dat moment vereerd zou worden!
Maar ja dat moment is dan ook godsgruwelijk lekker *)
pi_200819476
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 20:25 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Dus ik neem ook deel aan kinderoffers?
Dát is jou eigen suggestie.
  zondag 8 augustus 2021 @ 20:35:53 #91
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200819504
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 20:31 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Maar ja dat moment is dan ook godsgruwelijk lekker *)
En als ze pissed zijn, word ie ook best vaak vereerd!
Godvernondeju!!!
Zijn zoon is ook vaak het bokje!
Vooral in Nederland zijn we er heel goed in om een god te vereren tijdens het gamen enzo!
  zondag 8 augustus 2021 @ 20:42:24 #92
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_200819601
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 20:30 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Je bovengenoemde suggesties zijn subjectief en je eigen optiek. Hier in BNW vertoon jij zelf kenmerken van een internet trol.

Je kan lopen verwijten en te oordelen, maar met het oordeel waarmee je oordeelt, zult je zelf worden geoordeeld en met de maat waarmee je meet, zal je ook weder worden gemeten. Je hebt eerst de balk uit je eigen oog te halen voordat je de splinter uit het oog van een ander kan halen, want anders ben je een huichelaar (Mattheüs 7:2-5).
Smijten met Bijbel teksten zonder enige context, maakt nog niet dat je gelijk hebt.

Probeer ook zelf eens na te denken ipv braaf je predikant of wat dan ook blind te volgen. Ik persoonlijk ben helemaal klaar met de traditionele kerk... En ga daarom vriend van de Remonstranten worden, aangezien dat dat een kerk is waar zelf onderzoek voorop staat.

Tevens ben ik me er ook goed van bewust dat mijn geloof in het begin was gebaseerd op donderpreken..

Nu ervaar ik vrijheid en ga ik ook zeker niet claimen dat ik het allemaal goed heb en doe.. Sterker nog mijn geloof nu kan wel eens puur en alleen komen omdat het houwvast heeft geboden in enorme kut periodes..
pi_200819871
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 20:30 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Je bent wel een fan van de woorden objectief en subjectief zonder dat je iets zegt
Dát is jou optiek.
pi_200819961
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 20:42 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Probeer ook zelf eens na te denken ipv braaf je predikant of wat dan ook blind te volgen.
Je bovengenoemde suggestie geld net zo goed voor jezelf en mag je in je eigen leven toepassen.
  zondag 8 augustus 2021 @ 21:09:40 #95
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_200820118
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 21:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ach ze kunnen iig niet goed tekst lezen, en sommigen missen gewoon het daadwerkelijk intellect maar dat is in combinatie met een gigantisch ego soms wel eens irritant.
Bwahahahahaha
  zondag 8 augustus 2021 @ 21:16:00 #96
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_200820259
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 21:01 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Je bovengenoemde suggestie geld net zo goed voor jezelf en mag je in je eigen leven toepassen.
Wappies hebben ook problemen met begrijpend lezen... Zoals ik al zei, doe ik dat al. Heeft mijn leven een stuk vrijer gemaakt. Ik zeg daarom ook niet dat ik het ware geloof heb.

Zodra een kerk met de claim van het ware geloof komt, hebben ze bij mij al afgedaan.
pi_200820365
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 20:57 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Dát is jou optiek.
Beantwoord de vraag eens?
pi_200820420
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 21:16 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Wappies hebben ook problemen met begrijpend lezen...
De complotdenkers die wappies genoemd worden, zijn heus niet de enigen die problemen hebben met begrijpend lezen; die problemen gelden net zo goed voor anderen.
  zondag 8 augustus 2021 @ 21:26:52 #99
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_200820516
quote:
1s.gif Op zondag 8 augustus 2021 21:22 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Wat is er überhaupt verziekt vraag ik me af. Het is jammer dat er zo vaak geweigerd wordt antwoord te geven op heel normale vragen
Naja dat is wel één van de dingen die een goede discussie hier mogelijk maken. Plus de personen die goed onderzoek afkraken nadat ze het net vijf minuten gelezen hebben.
pi_200820556
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 21:26 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Naja dat is wel één van de dingen die een goede discussie hier mogelijk maken. Plus de personen die goed onderzoek afkraken nadat ze het net vijf minuten gelezen hebben.
Nou, maar dat is logisch en jouw fout, had je maar onderzoek moeten posten die in de echokamer past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')