Misschien bedoelt hij de RFID chip?quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:10 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Neenee die pil kan toch nooit door het kleine gaatje van de naald![]()
nu de verhalen van de overheid: lockdown zou 2 weken duren, avondklok zou 1 week duren, na het vaccin zijn we weer vrij (daarom hebben al die jongeren een prik genomen), er komt geen vaccinatiedrang/dwang, mondkapjes werken niet (maar toch verplicht huh?).quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:19 schreef MatthijsDJ het volgende:
Debunken is hier amper meer nodig.. 0,0% van de wappie verhalen is uitgekomen dus komen er nu zulke extreme verhalen dat niemand ze serieus meer neemt.
Dus jij bent hier nog om te ... ?quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:19 schreef MatthijsDJ het volgende:
Debunken is hier amper meer nodig.. 0,0% van de wappie verhalen is uitgekomen dus komen er nu zulke extreme verhalen dat niemand ze serieus meer neemt.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:48 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
nu de verhalen van de overheid: lockdown zou 2 weken duren, avondklok zou 1 week duren, na het vaccin zijn we weer vrij (daarom hebben al die jongeren een prik genomen), er komt geen vaccinatiedrang/dwang, mondkapjes werken niet (maar toch verplicht huh?).
Kom op jongens daar ga je toch niet op in…..quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:50 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dus jij bent hier nog om te ... ?
Soit ... doet me wat denken aan de media... de vaccinatiecampagne ... goh wie hebben we nog niet geprikt ? ...aah jongeren en zwangere vrouwen...waarvan eerst gezegd niet nodig te zijn worden er nu plots ook overal doemverhalen gepubliceerd om ook hen te overhalen.
Extreme verhalen die ondertussen niet meer serieus te nemen zijn...
Zit al in je telefoon. Onzinnig om die in te spuiten als hem al zo klein zou kunnen maken.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:23 schreef Watchman_tazapah het volgende:
[..]
Misschien bedoelt hij de RFID chip?
Heel veel woorden maar uiteindelijk zeg je niksquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja het blijft me verbazen. Jij ziet zo ongelooflijk veel voordelen, edoch draait deze hele soap om virusbestrijding.
Beetje alsof je buurman bij je vrouw in de kast zit, overal liggen kleren maar hij was een kroonsteen aan het controleren. En jij gelooft het.
Oke, hierbij een samenvatting:quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:04 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Heel veel woorden maar uiteindelijk zeg je niks
neuh realist..quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oke, hierbij een samenvatting:
Naïef
Ohja 'realist'.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:07 schreef devlinmr het volgende:
[..]
neuh realist..
In ieder geval niet paranoide
Chantage dmv toegangsbewijzen en kunnen reizen vind ik niet echt vaccinantibereidheid.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vaccinatiebereidheid van zo'n 90%.
Je zegt: ons. Wie zijn dat?quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ohja 'realist'.
Ons belang staat voorop en niet van grote multinationals. De wereld wordt niet integraal bestuurd, democratische controle enzo.
Realisme ten voeten uit.
De burgerquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Chantage dmv toegangsbewijzen en kunnen reizen vind ik niet echt vaccinantibereidheid.
Leeftijdschantage heb je ook he! Pas drinken vanaf 18, bananenbar vanaf 21... Wat een terreur is dat! En rijbewijzen! The horror!quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Chantage dmv toegangsbewijzen en kunnen reizen vind ik niet echt vaccinantibereidheid.
Hamburger, cheeseburger, ik ben een communistische burger?quote:
Welke chantage? Er is een prima alternatief: je laat je testen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
60%quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welke chantage? Er is een prima alternatief: je laat je testen.
En hoe groot zou de vaccinatiebereidheid zonder die vermeende chantage zijn denk je?
Maar, 60% is toch de meerderheid?quote:
Zijn we nu weer vriendjesquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
[..]
Ik had moeten aannemen dat dit ging over het verleden en niet over het heden, mijn excuses.
Welkom in BNWquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:33 schreef Burner82 het volgende:
Is trouwens wel echt lekker lijkt me. Iedereen die het oneens met me, negeer ik! Dat zijn meestal ook van die mensen die bij de winkel heel moeilijk gaan doen over die ene cent, of omdat er gekleurd iemand hen kwam helpen.
Neuh, vijand die ik wel koester.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |