Dexter schijnt wel weer productief te zijn heb ik gehoordquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als er plastic op de vloer, muur en meubels geplakt zit moet je je wel zorgen gaan maken.
Paprikaribbelchips. Ja, er geldt een soort natuurwet in al mijn vele huizen dat een geopende zak chips niet in de kast kan blijven liggenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje last van bodemdrift? Belangrijke vraag: wat voor chips was het?
Gelukkig was het een goede dag en lekker schoonmoeder vrij
Gewoon de miniserie kijkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Zak chips naar binnen gepropt bij een slechte film over Tsjernobyl.
Als de rest van je huis extreem schoon en opgeruimd is dan is het makkelijker bloed en weefselresten verwijderen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oei. Ik ruim ook altijd alles netjes op als mensen over de vloer komen.
Was die broek ook strak toen je hem kocht?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doodnormale zwarte strakke broek
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was die broek ook strak toen je hem kocht?
Niks mis mee, zolang je maar geen Adam gaat rijden.quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was die broek ook strak toen je hem kocht?
Hahaha echt hequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit op een rare manier wel prettig voorin
Al drie keer gedaan. Die is briljantquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon de miniserie kijken
Adam rijden klinkt een beetje foutquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niks mis mee, zolang je maar geen Adam gaat rijden.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Adam rijden klinkt een beetje fout
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Al drie keer gedaan. Die is briljant
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Adam rijden klinkt een beetje fout
nee al een oudequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat. Hebben we een date gemist??
ALLES?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oei. Ik ruim ook altijd alles netjes op als mensen over de vloer komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |