Dexter schijnt wel weer productief te zijn heb ik gehoordquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als er plastic op de vloer, muur en meubels geplakt zit moet je je wel zorgen gaan maken.
Paprikaribbelchips. Ja, er geldt een soort natuurwet in al mijn vele huizen dat een geopende zak chips niet in de kast kan blijven liggenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje last van bodemdrift? Belangrijke vraag: wat voor chips was het?
Gelukkig was het een goede dag en lekker schoonmoeder vrij
Gewoon de miniserie kijkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Zak chips naar binnen gepropt bij een slechte film over Tsjernobyl.
Als de rest van je huis extreem schoon en opgeruimd is dan is het makkelijker bloed en weefselresten verwijderen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oei. Ik ruim ook altijd alles netjes op als mensen over de vloer komen.
Was die broek ook strak toen je hem kocht?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doodnormale zwarte strakke broek
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was die broek ook strak toen je hem kocht?
Niks mis mee, zolang je maar geen Adam gaat rijden.quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was die broek ook strak toen je hem kocht?
Hahaha echt hequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit op een rare manier wel prettig voorin
Al drie keer gedaan. Die is briljantquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon de miniserie kijken
Adam rijden klinkt een beetje foutquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niks mis mee, zolang je maar geen Adam gaat rijden.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Adam rijden klinkt een beetje fout
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Al drie keer gedaan. Die is briljant
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Adam rijden klinkt een beetje fout
nee al een oudequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat. Hebben we een date gemist??
ALLES?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oei. Ik ruim ook altijd alles netjes op als mensen over de vloer komen.
Adam en Karl rijden sla ik even over.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Oh ja, nou ik kan er ook niets aan doen dat ze hem zo genoemd hebben.
nou ja dat laatste begrijp i wel als je te lang geen stranddagen hebtquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:48 schreef UitStraling het volgende:
Mensen met een extreem schoon huis of een eng opgeruimde kledingkast die hebben meestal wel psychische uitdagingen, als die een stranddagje in het hoofd hebben en het regent die dag dan gaan ze hamsters doodbijten.
O dat verklaart al die dode hamsters bij m'n ouders in de achtertuin.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:48 schreef UitStraling het volgende:
Mensen met een extreem schoon huis of een eng opgeruimde kledingkast die hebben meestal wel psychische uitdagingen, als die een stranddagje in het hoofd hebben en het regent die dag dan gaan ze hamsters doodbijten.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:48 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dat laatste begrijp i wel als je te lang geen stranddagen hebt
Ik ga overal heen met een koets en vier paarden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij laat de butler natuurlijk de Rolls voorrijden.
Marie Kondo for lifequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:48 schreef UitStraling het volgende:
Is er een verband tussen het een en het ander?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
vroeg pitten dalek. Morgen naar pa en ma. Met fotoboekje
Insignia vind ik wel mooi, maar daar past gelijk weer een pony in.. dat is ook weer niet nodig.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Adam en Karl rijden sla ik even over.
Mja, heb het niet zo op dat soort auto’squote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij lijkt mij wel het type voor een Mokka. Lekker hoge instap. Beetje kek kleurtje
mooie wagen iddquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Insignia vind ik wel mooi, maar daar past gelijk weer een pony in.. dat is ook weer niet nodig.
Vier paarden, even checken in de adel-tabel. Volgens mij moet je dan een prinses zijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ga overal heen met een koets en vier paarden.
In datzelfde kader past een Suzuki Splash ook welquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij lijkt mij wel het type voor een Mokka. Lekker hoge instap. Beetje kek kleurtje
alleen een insignia.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:51 schreef Ygritte het volgende:
Ik zou in mijn leven nooit een opel kopen
Uiteraard. Mijn pa wordt 75 maandag en ik hoor dat ze er niks aan willen doen maar ik ga er toch maar heen en ik wil niet met lege handen aankomen dus ik heb vorige week een fotoboekje gemaakt van de afgelopen 15 jaar dat pa en ik samen ieder jaar een leuke dag gehad hebben en zo. Wordt leukquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is er een verband tussen het een en het ander?
Staat ook wel op mijn verlanglijstje. Maar dat krijg ik niet in mijn parkeergaragevakjequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Insignia vind ik wel mooi, maar daar past gelijk weer een pony in.. dat is ook weer niet nodig.
Ik nu ook niet meer, maar verder niets mis mee. Er zijn ergere automerkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:51 schreef Ygritte het volgende:
Ik zou in mijn leven nooit een opel kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |