quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voel je langzaam hoe je broek uitgetrokken wordt aan de broekspijpen terwijl je zijn ademhaling hoort.
En op de achtergrond zwelt dan die bolero op naar een hoogtepunt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voel je langzaam hoe je broek uitgetrokken wordt aan de broekspijpen terwijl je zijn ademhaling hoort.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En op de achtergrond zwelt dan die bolero op naar een hoogtepunt.
Bal ogen als schoteltjes.
Snavelenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:24 schreef UitStraling het volgende:
Ik mis er nog een heleboel;
Palingbeestjes
Schoonloeder
Stiefmonster
Pirk
Zeurpreut
Wiewelen
Smek
Rare Kwok
Tüteren
Afschuifrukker
Bovengnoom
Handvaten
Gerrie
Oemfoefoe
Smurfen
Blije Fant
Broccoli-gehakt
Naardepreutprater
Verwenkoffie
Zit je lekker te fantaseren jongen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met blote bips over de schutting heen en dan toch aan sushi denkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En wiebeldansjes hoort er ook in. Net als gekke springkikker.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik miste de woordkunstenaar al.
* vult vrolijk aan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En wiebeldansjes hoort er ook in. Net als gekke springkikker.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:19 schreef bitterbal het volgende:
ik trek coca cola pyjama aan en flamingobadjas
Classic balquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:19 schreef bitterbal het volgende:
ik trek coca cola pyjama aan en flamingobadjas
jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het was toch Mário met die Italiaanse mama
stond er al in voor dat jij bedacht was wiseguyquote:
Ik denk dat ik 3 apen in mijn hoofd hebquote:
The Inbetweenersquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
KSC is eigenlijk een beetje als de serie Misfits 🤔 maar dan zonder de supernatural powers
Ja ik denk ook zoietsquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 3 apen in mijn hoofd heb
Klinkt als een goede zaterdagavond.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Zak chips naar binnen gepropt bij een slechte film over Tsjernobyl.
gewoon net echt mensen. Alleen dan een beetje de kneuzige helftquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
KSC is eigenlijk een beetje als de serie Misfits 🤔 maar dan zonder de supernatural powers
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze ons om haar te beschermen tegen enge vieze mannen die snode plannen met haar hebben [ afbeelding ]
Ja maar allemaal van die vreemde typetjes bij elkaarquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon net echt mensen. Alleen dan een beetje de kneuzige helft
Alleen maar normale mensen hierquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja maar allemaal van die vreemde typetjes bij elkaar
Blijven proppen ook totdat de zak leeg is.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt als een goede zaterdagavond.
Gelukkig ben ik wel normaalquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen maar normale mensen hier
Dat zijn juist de griezels.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:40 schreef bitterbal het volgende:
dit was de meest netste jongen ooitzijn huis was ook verdacht schoon. Nergens stof ofzo. Alles perfect op zijn plek
Beetje last van bodemdrift? Belangrijke vraag: wat voor chips was het?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blijven proppen ook totdat de zak leeg is.![]()
Denk dat ik nu maar weer aan de koffie ga of zo.
Nog schoonmoederoprispingen vandaag?
Uhuh..heb je je groene glitter discobroek nog aan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:41 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben ook Koning
[..]
Gelukkig ben ik wel normaal
Dit zijn wel signalenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:40 schreef bitterbal het volgende:
dit was de meest netste jongen ooitzijn huis was ook verdacht schoon. Nergens stof ofzo. Alles perfect op zijn plek
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Doodnormale zwarte strakke broekquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Uhuh..heb je je groene glitter discobroek nog aan?
Patrick Batemanquote:
Je rijdt nog geen Skoda.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik beschouw mezelf als saai en burgerlijk hoor
Oei. Ik ruim ook altijd alles netjes op als mensen over de vloer komen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:40 schreef bitterbal het volgende:
Een legging?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doodnormale zwarte strakke broek
Yep...quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik beschouw mezelf als saai en burgerlijk hoor
Met stretch?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doodnormale zwarte strakke broek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |