Dit valt vast wel in een of ander kien zaaltje te organiserenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:11 schreef UitStraling het volgende:
Maar hoe vreemd wil je het hebben, een kring vol vuige dronken introverte mensen die naar wippende cavia's aan het kijken is.
#ikwildit.
Ik zal mn best doen om van de partij te zijn danquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit valt vast wel in een of ander kien zaaltje te organiseren
Vind dit wel toepasselijk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wordt er ook wel een beetje leuke muziek gedraaid?
Toch hoop ik dan ook wel opquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik zal mn best doen om van de partij te zijn dan
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wordt er ook wel een beetje leuke muziek gedraaid?
Ik ditquote:
Iedereen minimaal tien grote kussens meenemen en z'n lievelingspyjama, wie maakt ons wat.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit valt vast wel in een of ander kien zaaltje te organiseren
Ik heb geen pyjama 🤔quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen minimaal tien grote kussens meenemen en z'n lievelingspyjama, wie maakt ons wat.
Je zou maar een tinder date hebben. Net z'n hele auto eronder gekruimeld hebben met je koekjes en dan ben je bij hem thuis en 'moet hij zich even douchen' en dan hoor je ineens dit uit de slaapkamer.quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je zou maar een tinder date hebben. Net z'n hele auto eronder gekruimeld hebben met je koekjes en dan ben je bij hem thuis en 'moet hij zich even douchen' en dan hoor je ineens dit uit de slaapkamer.
Ik heb gister 500 dingen lopen strijken en toen kwam ik er dus achter dat ik een blouse heb met flamingo's. Was ik een beetje vergetenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:19 schreef bitterbal het volgende:
ik trek coca cola pyjama aan en flamingobadjas
Prachtige MI dit welquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je zou maar een tinder date hebben. Net z'n hele auto eronder gekruimeld hebben met je koekjes en dan ben je bij hem thuis en 'moet hij zich even douchen' en dan hoor je ineens dit uit de slaapkamer.
oh leukquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb gister 500 dingen lopen strijken en toen kwam ik er dus achter dat ik een blouse heb met flamingo's. Was ik een beetje vergeten
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prachtige MI dit wel![]()
Balletje die binnen een seconde over de meer dan twee meter hoge schutting heen springt
Die had ik ook visueel bedacht. Weet niet hoe teh fuck snel ze dat huis uit moet komenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prachtige MI dit wel![]()
Balletje die binnen een seconde over de meer dan twee meter hoge schutting heen springt
Vind dit ook wel wat eigenlijkquote:
Nog nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je daar een voorbeeldje van?
maar lukt natuurlijk niet dus blijf ik met 1 voet hangenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die had ik ook visueel bedacht. Weet niet hoe teh fuck snel ze dat huis uit moet komen
Voel je langzaam hoe je broek uitgetrokken wordt aan de broekspijpen terwijl je zijn ademhaling hoort.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar lukt natuurlijk niet dus blijf ik met 1 voet hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |