Lita kan ook echt niet meer. Ik zag Smackdown vrijdag op Veronica, wat een omaatje is Lita geworden.quote:Op zondag 13 februari 2022 10:17 schreef DutchSL het volgende:
WWE kan geen geloofwaardige nieuwe sterren bouwen en valt weer eens terug op Goldberg
Ondertussen debuteert Keith Lee in AEW..
edit.
En Lesnar, Rowsey en zelfs Lita. Écht op ieder front moeten ze terugvallen op sterren uit het verleden. Hopelijk brengen ze Undertaker niet meer terug.
Iedereen is tevreden behalve de fans, heb het pas geleden weer eens een keer geprobeerd. RAW is toch niet om aan te gluren, het is ook veel te geacteerd te gelikt te mooi. Ik krijg een beetje het idee dat ik naar een musical of theater zit te kijken voor kinderen met stunts dan naar pro wrestling.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:35 schreef Nielsch het volgende:
WWE verdient meer geld dan ooit tevoren door de tv deals voor Raw en Smackdown, de streaming deal in de VS met NBC / Peacock, WWE Network in de rest van de wereld, de deal met Saoedi Arabië voor het organiseren van shows in dat land en merchandise. Vince McMahon is tevreden met zijn product en de aandeelhouders ook. Voorlopig gaat er echt helemaal niets veranderen.
Jammer, ik had gehoopt op een heel turn en dan iets doen met Punk.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:41 schreef superniger het volgende:
Cody verlaat AEW.
[ twitter ]
[ twitter ]
Ah het is dus Khan zelf waardoor we naar zo’n wisselvallige show zitten te kijken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:09 schreef Nielsch het volgende:
Ik hoor geruchten dat hij terug gaat naar WWE. Ik zou die stap niet helemaal begrijpen, maar goed.
Ik verwacht dat Cody teleurgesteld is in AEW. Hij begon daar als booker maar Tony Khan heeft die rol compleet overgenomen.
Ik ga zeker niet de hele 2 day show kijken, is gewoon niet te doen zo slecht.quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:57 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik sla WM dit jaar even over denk ik. Vond het vorig jaar ook al niet zo bijzonder.
Cesaro naar AEW confirmedquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:49 schreef Tazmaniac het volgende:
[ twitter ]
PS. AEW Dynamite was niceeeee
Sloppy shopquote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:17 schreef superniger het volgende:
Big E heeft zijn nek gebroken.
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
quote:"Scott's on life support. Once his family is in place they will discontinue life support. I'm going to lose the one person on this planet I've spent more of my life with than anyone else. My heart is broken and I'm so very fucking sad.
I love Scott with all my heart but now I have to prepare my life without him in the present. I've been blessed to have a friend that took me at face value and I him. When we jumped to WCW we didn't care who liked or hated us. We had each other and with the smooth Barry Bloom we changed wrestling both in content and pay for those......alot that disliked us.
We were the "Outsiders " but we had each other. Scott always felt he wasn't worthy of the afterlife. Well God please have some gold plated toothpicks for my brother. My life was enriched with his take on life. He wasn't perfect but as he always said "The last perfect person to walk the planet they nailed to a cross "
As we prepare for life without him just remember there goes a great guy you ain't going to see another one like him again. See Ya down the road Scott. I couldn't love a human being any more than I do you"
Fuck... dat is schrikken!quote:Op maandag 14 maart 2022 14:23 schreef superniger het volgende:
Scott Hall/Razor Ramon zo goed als dood.
Van Kevin Nash zijn facebook.
[..]
HHHHHHHHH?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 01:32 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Triple HHH zal helaas nooit meer kunnen worstelen. Schijnbaar echt serieus geweest en heeft nu een defibrillator.
Lol zie het nu pas. Ja was al laat en was moe van werk. Moet natuurlijk gewoon met 1 H (Triple H)quote:Op zaterdag 26 maart 2022 05:44 schreef Nielsch het volgende:
[..]
HHHHHHHHH?
Maar idd, dit zat er al een tijdje aan te komen. Hij heeft denk ik echt enorm mazzel gehad dat hij nog leeft. Verstandige keuze dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is terug! Leuk
En als je de PPV gezien hebt of het nieuws hebt gelezen weet je wie er vanaf nu ook "All Elite" is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gresham, Bandido, Briscoe Brothers, Josh Woods zouden niet misstaan in AEW.
Wellicht kunnen ze RUSH terughalen? En samen met Bandido toevoegen aan de El Idolo stable. Ik noem maar eens wat.
Josh WoodsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AEW zal moeten opletten dat hun roster niet te vol wordt, maar zoals ik al zei de uitwisseling van wrestlers tussen ROH en AEW geeft je héél veel ruimte. Daarnaast lopen er aardig wat contracten af in de loop van 2022 en kunnen ze overbodige balast overboord gooien. Hoe vervelend voor die gasten in kwestie dat ook is.
Solo, Angelico, Pillman jr., Brock Anderson, Griff Garrison, Jack Evans, Joey Jenela, Luther, Marko Stunt, Matt Sydal, Nakazawa, Nick Comoroto, Peter Avalon, Serpentico, Shawn Dean, Sonny Kiss, Abadon, Leva Bates, Rebel, Penelope Ford, Sakazaki mag je gerust eruit zetten of naar ROH laten gaan.
Anthony Ogogo ook trouwens, kan hij in ROH ring time opbouwen en daarna weer terugkomen op een moment dat je het niet meer verwacht. Dustin Rhodes niet meer als pro wrestler gebruiken, alleen nog backstage.
Dan ben je zo een poppetje of 20-25 kwijt.
AEW Dark vul je dan met ROH talent die je wil testen en enkele jobbers/veteranen zoals Lee Johnson, Chuck Taylor, Colt Cabana, QT Masrhall....
Zo... nu Wrestlemania Day 1 kijken....
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man oh man je kan echt zien dat die Vince veel te oud is geworden voor dit soort dingen. Zijn lichaam kan het gewoon niet meer aan. Tof dat die dit nog steeds op die leeftijd doet, maar het heeft ook wel iets triest als je dit zo ziet.![]()
Wrestlemania Night 1
Usos vs. Nakamura/Boogs was okay. Finish was matig vanwege de injury. Zonde dat Boogs eruit ligt
McIntyre vs. Corbin gevecht was best nice. McIntyre is een beest en mag wat mij betreft meer gepushed worden![]()
The Miz/Logan Paul vs. Mysterios was leuke filler. Paul deed het best goed en wist genoeg heat te creeren![]()
Belair vs. Lynch was ongetwijfeld MotN. Toffe partij, zeker voor de vrouwendivisie![]()
Cody Rhodes vs. Seth Rollings Enerzijds toch wel jammer dat er tegenwoordig zoveel gespoiled wordt via Internet. De return van Cody was allang geen verrassing meer. Hij gaat nu een half jaar tot de hemel gepushed worden, ben benieuwd wat ze daarna met hem doen. Vanwege spoiled suprise was de rest een 'okay' match
Flair vs. Rousey Oef.... dat viel niet mee. Erg matig en totaal niet interessant.
Austin vs. Owens Super nice dat ze er een echte partij van maakten, SC is oud... maar kan het nog altijd!![]()
PPV krijgt wat mij betreft een 7.5
Wrestlemania Night 2
RK-Bro vs. Street Profits vs. Alpha Academy was een aardig begin, maar had er totaal geen speciaal gevoel bij. Random RAW tag title match
Lashley vs. Omos hadden ze net zo goed kunnen schrappen. Wat een bagger.
Johnny Knoxville vs. Sami Zayn hele leuke filler, met over the top comedy. Prima segment om het publiek engaged te houden![]()
Edge vs. AJ Styles
Okay match... pretty forgettable match tbh. Leuk dat Edge nu zijn eigen faction zal krijgen!
Shamus/Holland vs. New Day was belachelijk kort. Overbodig segment
Fatal Four Way Women's Tag was dramatisch. Deze partij had iedereen op een doosnee RAW/SD niet eens goed gevonden. Banks steekt er positief bovenuit, maar laat haar aub snel om de women's championship vechten. Ohja en knip je haar in hemelsnaam 50 cm korter. WTF
McAfee vs. Theory als match was het okay. McAfee had een aantal aardige momenten, maar achteraf ging het natuurlijk niet om het gevechten tussen deze twee, maar om de nasleep. En die was awesome!! McMahon.... Austin... nice!!![]()
Roman Reigns vs. Brock Lesnar was een waardig main event zoals je van te voren wel kon verwachten. Maar om nou te zeggen dat de heren boven zichzelf uit stegen. Je moet in acht nemen... dit is het Wretlemania main event en het gaat om een title unification na 10 jaar of weet ik wat. Dan mis ik hier ook weer dat speciale moment. Hopen dat de blessure van Reigns meevalt.... Desalniettemin prima pot![]()
Het laatste half uur was tof, maar kijk je naar het hele evenement kom ik op dag 2 niet verder dan een magere 7.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tazmaniac op 06-04-2022 19:23:15 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Vannacht is er een stukje geschiedenis geschreven. Een nieuwe pipebomb, maar dan door MJF in AEW.
Video
Een stukje achtergrond:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Vannacht is er een stukje geschiedenis geschreven. Een nieuwe pipebomb, maar dan door MJF in AEW.
Video
Een stukje achtergrond:Super storyline, kan zo 1-2-3 niks verzinnen wat op dit moment interessanter isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dit is 100% een work.
Tuurlijk betrekken ze er 'real life stuff' inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verhaal zal nog wel even voortslepen... en why not!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op donderdag 2 juni 2022 11:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Video
Een stukje achtergrond:My take: het begon echt (als in: MJF was echt pissed over de contractsituatie) maar in de afgelopen dagen is hij tot een akkoord gekomen met TK en nu hebben ze er een storyline van gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is trouwens wel Punk z'n pipe bomb on speed.![]()
Precies dat! Ze zijn er ondertussen samen uit gekomen, maar nu is het een storyline.quote:Op donderdag 2 juni 2022 22:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
My take: het begon echt (als in: MJF was echt pissed over de contractsituatie) maar in de afgelopen dagen is hij tot een akkoord gekomen met TK en nu hebben ze er een storyline van gemaakt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ik sluit niet uit dat het vanaf het begin al een work is. Tuurlijk zou hij best meer betaald willen worden maar ik weet niet of ik geloof of hij daar echt pissig over is geweest. Moeilijk te zeggen over iemand die altijd in character is en waarvan het character een ego heeft van hier tot Tokio![]()
Hij is nu van de AEW roster gehaald en z'n merch is uit de shop gehaald. Behoorlijke commitment aan deze storyline
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Goud dit, hij en Punk zijn letterlijk de enige redenen waarom ik deze show kijk.
Danielsen zit helaas met Moxley in een groep en is daarom een heel stuk minder interessant.![]()
Ik denk dat Mox en BD na de BCC vs JAS weer meer solodingen gaan doen. Hoop ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:00 schreef Chivaz het volgende:
Goud dit, hij en Punk zijn letterlijk de enige redenen waarom ik deze show kijk.
Danielsen zit helaas met Moxley in een groep en is daarom een heel stuk minder interessant.![]()
Het is te hopen, ik heb erg genoten van heel Danielson. Als het aan mij lag was hij de kampioen en had Adam Page zich even kunnen doorontwikkelen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik denk dat Mox en BD na de BCC vs JAS weer meer solodingen gaan doen. Hoop ik.
Wat dat betreft heeft AEW best wel wat talent dat niet goed gebruikt word. Er valt zoveel meer uit te halen alleen moeten er wel een hoop uit.
Heel de dark order kan er wel uit wat mij betreft evenals Orange Cassidy en die DanHausen en weet ik veel wat voor rommel ze nog meer hebben. Jericho moet er trouwens ook uit, en er mag ook wel iets aan het commentaar gedaan worden.
Gewoon 2 man Taz en JR bijvoorbeeld 3 man is gewoon teveel.![]()
Denk het niet, de BCC is wel een dingetje nu. Hoop dat ze steeds meer nieuwe recruits krijgen de stable groeit en de focus meer op de andere wrestlers komt de komende maanden. Verhaallijnen zijn eindeloos. BD 'verlaat' de BCC voor het einde van het jaar omdat zijn tegenstander claimt dat hij het niet alleen af kan.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik denk dat Mox en BD na de BCC vs JAS weer meer solodingen gaan doen. Hoop ik.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Punk heeft een operatie nodig dus die zal voorlopig even niet meer te zien zijn, wat dus weer betekent dat het kampioenschap naar iemand anders moet gaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 10:50 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Denk het niet, de BCC is wel een dingetje nu. Hoop dat ze steeds meer nieuwe recruits krijgen de stable groeit en de focus meer op de andere wrestlers komt de komende maanden. Verhaallijnen zijn eindeloos. BD 'verlaat' de BCC voor het einde van het jaar omdat zijn tegenstander claimt dat hij het niet alleen af kan.
Laten we hopen dat BD gauw weer vertrekt uit de BCC en dat we heel BD snel als kampioen krijgen. Ik zie een mooie lijn met Moxley en Yuta of Samoa Joe in de toekomst.
Wat ze ook doen laat BD maar kampioen worden en laat hem de titel minimaal een jaar behouden. Misschien kunnen ze nog iets doen met MJF als kampioen tenzij hij echt vertrekt wat ik dus niet hoop.![]()
Interim AEW World Championship:
- Battle Royal tijdens Dynamite
- Winnaar vs Moxley in main event
- Winnaar vs TBD tijdens Forbidden Door
Winnaar Battle Royal: Bryan Danielson (hoop ik)
TBD: Tanahashi (de oorspronkelijke tegenstander van CM Punk)![]()
Voor AEW is er op korte termijn slechts één ding van wereldbelang, namelijk een probleemloze PPV waarin ze NJPW laten zien dat dat een samenwerking meer dan loont.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 12:19 schreef Nielsch het volgende:
Interim AEW World Championship:
- Battle Royal tijdens Dynamite
- Winnaar vs Moxley in main event
- Winnaar vs TBD tijdens Forbidden Door
Winnaar Battle Royal: Bryan Danielson (hoop ik)
TBD: Tanahashi (de oorspronkelijke tegenstander van CM Punk)
Usual suspects heb je altijd, maar als ik Tony Khan was.... haalde ik Omega van stal.
Kenny Omega (mijn bombshell winnaar voor de battle royal en nieuwe interim)
Bryan Danielson (hands down favoriet voor de spot, maar dan kom je in de knoei met Moxley en BCC. Denk echt niet dat ze die verhaallijn opgeven om op korte termijn een W te pakken terwijl er andere opties zijn)
Adam Page (was tot voor kort de AEW champ, je weet dat hij kan dragen en als Punk terug is heb je een HUGE event voor the undisputed AEW world championship)
Adam Cole (duidelijke klik met NJPW en over AF)
Jon Moxley (ik heb weinig met Mox dus als hij aan mij lag zou het gevecht om interim nooit winnen)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Samoa Joe (niet veel 'in ring' geweest het afgelopen jaar)
Wardlow (te groen voor de main spot)
Lance Archer (connectie met Japan, maar in mijn ogen geen échte main eventer)
Jay Lethal (gerespecteerd, maar op leeftijd)
Miro (profile niet groot genoeg atm)Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: