SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Era!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Niveau drastisch omlaag met de Young Bucks? Don't agree.quote:Op zaterdag 25 december 2021 11:17 schreef Chivaz het volgende:
Zit zo af en toe te kijken naar AEW. Het is wel een show met ups en downs. Bryan Daniels, MJF, CM Punk, Jamie Hayter en Darby Allen zijn echt fantastisch en dan gaat het niveau drastisch omlaag door the Young Bucks, Riho en Orange Cassidy etc. Als ze de laatst genoemden wat minder TV tijd geven en wat serieuzer worden dan kan het echt wat worden.
Heb echt genoten van die match tussen Daniels en Adam Page, fantastisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:21 schreef Tazmaniac het volgende:
AEW Dynamite op TBSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe WWE Releases, waaronder Samoa Joe voor de 2e keer..quote:Samoa Joe Released From WWEWWE
WWE has released Samoa Joe from his contract today (January 6), Sean Ross Sapp of Fightful is reporting.
Joe had been working as a talent scout and coach for the NXT brand since the rebranding to NXT 2.0, after he had relinquished the NXT Championship due to injury.
Joe was previously released from WWE back in April, before he was rehired by the company to work on the NXT brand.
The recent releases are reportedly being done to ‘directly’ remove Triple H hires from the company."Zou Je Haar Geven?? :P"
quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:21 schreef Tazmaniac het volgende:
AEW Dynamite op TBSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]De uitkomst denk ik wel, maar de cheap rollup pin van Jungle Boy was niet echt gepland. Dat was omdat Rey zn arm brak toen hij door de tafel ging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Zou Je Haar Geven?? :P"
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]Dat had ik compleet gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus daar zou je best gelijk in kunnen hebben, maar toch denk ik dat de uitkomst vast stond.
M.b.t. Regal was ook meteen mijn 1e gedachte. Als je IEMAND van WWE pakt dan moet het Regal zijn.
Backstage goud waard en dan on screen als manager van MJF over een tijdje
Ze hebben nu echt alle HHH matties eruit gegooid... behoorlijke machtsgreep.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
De McMahons proberen het logo/merk gewoon te verkopen aan een geinteresseerde partij zonder al teveel politieke bias.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:53 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dat had ik compleet gemist.
Dus daar zou je best gelijk in kunnen hebben, maar toch denk ik dat de uitkomst vast stond.
M.b.t. Regal was ook meteen mijn 1e gedachte. Als je IEMAND van WWE pakt dan moet het Regal zijn.
Backstage goud waard en dan on screen als manager van MJF over een tijdje
Ze hebben nu echt alle HHH matties eruit gegooid... behoorlijke machtsgreep.
quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:57 schreef DutchSL het volgende:
Zondag de Royal Rumble, de leukste match van het jaar.
Maar geen idee wie er gaat winnen, zowel bij de mannen als vrouwen zijn alle potentiele uitdagers erg slecht opgebouwd (lees: afgebroken) door de te dominante champions. Charlotte Flair gaat zelf nota bene mee doen als champion, zal ze winnen en Becky Lynch uitdagen voor een title unification match? Of wordt het heel saai weer Bianca Belair. Ik hoop op Rhea Ripley, maar die gaat vast feuden met haar kansloze ex-tagpartner. Er doen ook veel dames uit het verleden mee zoals Mickie James (nota bene Impact champion..), de Bella's en Lita, maar denk niet dat die serieus kans maken.
Bij de heren zou ik het echt niet weten. Aangezien alles om Reigns en Lesnar gaat en niemand ze kan verslaan zou het misschien wel het beste zijn als Lesnar zondag zijn title verliest tegen Lashley doordat Reigns of de Uzo's zich er mee bemoeien. En dat Lesnar zelf de rumble wint als verrassende toevoeging.
Enige alternatieven zijn Drew McIntyre (maar geblesseerd), Omos (god please no).
Terugkeer van de pas bij NXT ontslagen Samoa Joe zou wel hilarisch zijn, maar gaat vast niet gebeuren.
Volgende week ook eindelijk MJF vs Punk, in Chicago.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb net de RR gekeken. Wel aardig vermakelijk, maar beetje jammer van deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hier en daar wel doorheen geskipt. Maargoed, ik kijk ook nauwelijks meer WWE en ben wellicht ook een beetje extra kritisch op WWE geworden door het niveau afgelopen jaren."Zou Je Haar Geven?? :P"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Zou Je Haar Geven?? :P"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar weer eens afgestoft.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:07 schreef Nielsch het volgende:
WWE heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar weer eens afgestoft.
Las wel dat hij nog 1 match voor WWE moet doen en dat 't daarna klaar is."Zou Je Haar Geven?? :P"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |