quote:
I wish.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Nog mensen naar Money in the Bank geweest in Londen dit weekend?
Ik. Maar ik zou al in Londen zijn dat weekend (van vrijdag tot maandag) dus heb maar een kaartje gekocht. Vrijdag eerst rugby in Twickenham (Zuid Afrika - Nieuw Zeeland), zaterdag naar Book of Mormon en zondag dan All In.quote:Op zondag 11 juni 2023 15:40 schreef nWo4Utrecht het volgende:
Gaan er mensen van fok naar AEW in Wemley?
Lekker man! Keep us updatedquote:Op zondag 2 juli 2023 23:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik. Maar ik zou al in Londen zijn dat weekend (van vrijdag tot maandag) dus heb maar een kaartje gekocht. Vrijdag eerst rugby in Twickenham (Zuid Afrika - Nieuw Zeeland), zaterdag naar Book of Mormon en zondag dan All In.
Dat zou inderdaad gaaf zijn, must buy!quote:Op zondag 2 juli 2023 23:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
I wish.
Als Cena nou even zijn zin krijgt en WrestleMania naar Londen komt .... booooh
quote:Op maandag 10 april 2023 20:33 schreef Tazmaniac het volgende:
Endeavor neemt WWE over (voor 51%) En wat een geld hebben ze betaald... 9.3 miljard!! De hoogste schatting die ik enkele weken geleden las was een kleine 7 miljard. Die gasten moeten toch een vertrouwen hebben.... fucking hell! Ik ga maar eens een aandeeltje WWE kopen denk ik(al had je dat natuurlijk in januari moeten doen).
quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 08:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:
WTF. Schijnt een verergerde hartkwaal door covid19 te zijn geweest (volgens wiki ) .
"Covid"quote:
Gaaf, tot nu toe vooral gefocused op rugby (vrijdag en zaterdag wedstrijden bezocht in Twickenham) maar zin in Wembley!quote:Op zaterdag 26 augustus 2023 22:39 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
"Covid"
Anyway, hoe is het in Londen man?!?!?!?!
Enjoy!!quote:Op zondag 27 augustus 2023 05:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Gaaf, tot nu toe vooral gefocused op rugby (vrijdag en zaterdag wedstrijden bezocht in Twickenham) maar zin in Wembley!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |