Ik denk dat Angela meer op Van Diepen lijkt dan op de andere tweequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:39 schreef PS. het volgende:
[..]
Toch heb ik wel het idee dat Tony van Diepen oprecht het buitenbeentje is (en niet alleen door de kleur) Zelfs de interviewer skipt hem bijna
Zilveren pijl.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:41 schreef tjoptjop het volgende:
De verwachtingen voor z'n kapsel zijn nu wel hoog gespannen
Nee wat dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:41 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben jullie trouwens die laatste wissel van Italië gezien? Daar mag ook wel een gifje van
Oke Littlerabbitquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit niet zo te zeuren met je kut Engelse woord.
Je mag hem ook zien als wie het beste kapsel heeft, wie de beste praatjes heeft, wie de meeste woordjes heeftquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet echt eerlijk, Churandy is nu klaar, Bonifacio nog lang niet.
Die Italiaan liep in de binnenbaan en die stokaannemer stond in de buitenbaanquote:
Churandy heeft geen haar!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:44 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Je mag hem ook zien als wie het beste kapsel heeft, wie de beste praatjes heeft, wie de meeste woordjes heeft
Niet zo serieus nemen. Het gebrek aan charisma ivm met die andere drie is nogal groot. Maakt verder niet uit.quote:
Doodzonde dat Churandy nooit (officieel) een Olympische medaille heeft gewonnen.quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:41 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben jullie trouwens die laatste wissel van Italië gezien? Daar mag ook wel een gifje van
Je neemt het te serieus.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja klopt en juist daarom ligt het zo gevoelig. Al zit je alsnog te zeuren over die Tony.
Mijn kat heet Tony.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja klopt en juist daarom ligt het zo gevoelig. Al zit je alsnog te zeuren over die Tony.
Kwam er in 2016 nog enorm dichtbij, terwijl eigenlijk toen z'n beste jaren ook al voorbij waren. Maar die DSQ in 2008 blijft ook zonde jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:45 schreef Aguero het volgende:
[..]
Doodzonde dat Churandy nooit (officieel) een Olympische medaille heeft gewonnen.
Ja, en dat Italiaanse commentaar op de stream. Catastrofequote:
Waarschijnlijk accurater dan mijn vernoeming.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb de moeite nooit genomen mijn kat een naam te geven en houdt het meestal bij "kut beest"
Leek toen 2 weken na de Spelen nog beter in vorm. Liep toen NR geloof ikquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kwam er in 2016 nog enorm dichtbij, terwijl eigenlijk toen z'n beste jaren ook al voorbij waren. Maar die DSQ in 2008 blijft ook zonde ja
Iedereen vergeet ook hoe dicht hij er in 2008 bij was op de 100.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kwam er in 2016 nog enorm dichtbij, terwijl eigenlijk toen z'n beste jaren ook al voorbij waren. Maar die DSQ in 2008 blijft ook zonde ja
Hij was toen op z'n best.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:50 schreef Aguero het volgende:
[..]
Iedereen vergeet ook hoe dicht hij er in 2008 bij was op de 100.
Met een betere reactietijd pakt hij daar een medaille.
quote:
Voor de Nederlandse Antillen ja (net als in 2004), vanaf 2012 voor Nederland.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:51 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hij was toen op z'n best.
Liep hij toen niet nog voor de Antillen?
Heel sympathiek van Crawfordquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Voor de Nederlandse Antillen ja (net als in 2004), vanaf 2012 voor Nederland.
Hij heeft die zilveren medaille van 2008 wel in bezit overigens
Ja... je bent me net een slag voor. Ik was z'n naam vergeten, maar zoiets komt maar weinig voor in de topsport. Als het Amerikaanse team destijds niet had geprotesteerd had er vermoedelijk ook geen haan naar gekraaid.quote:
Dat protest kwam ook alleen omdat Dix (?) eerder gediskwalificeerd was en de Amerikanen toen de beelden hebben bestudeerd.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:56 schreef Toby56 het volgende:
Ja... je bent me net een slag voor. Ik was z'n naam vergeten, maar zoiets komt maar weinig voor in de topsport. Als het Amerikaanse team destijds niet had geprotesteerd had er vermoedelijk ook geen haan naar gekraaid.
Crawford vond dat protest in ieder geval onterecht, maar ja, die had al een medaille (ging alleen van zilver naar brons), de Amerikaanse nummer 4 (die naar 3 ging) dacht daar vast anders overquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:59 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dat protest kwam ook alleen omdat Dix (?) eerder gediskwalificeerd was en de Amerikanen toen de beelden hebben bestudeerd.
https://www.npostart.nl/live/npo-1quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 16:18 schreef DeeBee het volgende:
Staat het interview met de estafettemannen al ergens online?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |