Het is een aardige jongen denk ik. Ik geef wel toe dat ik wat nerveus van hem kan worden. Maar ja, eigenlijk moet ik niet seuren als ik Wennemars bij het schaatsen al jarenlang 'gewend' ben.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik ben fan van Sedoc. Fuck de haters.
Jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Monteur kwam net langs trouwens dus ik heb hoog gemist, hoe is het afgelopen? Lasit gewonnen, die Oekrainse brons?
Windhoosquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:15 schreef WAvanBuren het volgende:
De tornados zijn erg teleurgesteld.
Toen was Angela nog te gretig. Al denk ik dat het ook kwam omdat datv opeens om goud ging. Wel knap dat die er lering uitgetrokken heeft en nu echt verstandig heeft gelopen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Achteraf gezien hebben ze op de mixed relay toch wel wat laten liggen.
Agard is toch de vriend van Klaver? Angela is juist homoseksueel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Angela is de vriend met Klaver.
Hadden ook zilver gepakt met een fitte 3e Borlee waarschijnlijk, maar die zijn nogal blessuregevoeligquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:15 schreef WAvanBuren het volgende:
Hoezo is hij mad?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
Belgje is mad maar wordt gefeliciteerd met de 4e plek.
Nu al?quote:
Huilen dus.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zwakste loper NL haalde hunnie in.
Op de beelden van de os zag ke dat daarna er 2 anderen om zijn nek hingen, dus het viel wel mee hahaquote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:10 schreef tralalala het volgende:
https://is2.4chan.org/sp/1628341168573.webm
BLACKED
Definitief einde tijdperk Borleetjes?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:17 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer geen PLAK voor genetisch experiment Borlée.
Vast niet, zure mevrouw.quote:
Lijkt me ook, gezien z'n Insta.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:16 schreef Spies het volgende:
[..]
Agard is toch de vriend van Klaver? Angela is juist homoseksueel.
Echt hè. Mooi dat ze stoptquote:
Dat viel ook gewoon mee. Het was meer zo dat er verderop twee bij elkaar stonden. Dan loop je daar sneller verder naartoe.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Op de beelden van de os zag ke dat daarna er 2 anderen om zijn nek hingen, dus het viel wel mee haha
Voorheen wel met Visser.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou ze vrienden zijn met andere atleten?
Briesjequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:15 schreef WAvanBuren het volgende:
Andere generatie ook en niet lang met hen getrained dus wel minder denk ikquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou ze vrienden zijn met andere atleten?
Nooit gedacht dat ooit mee te maken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:20 schreef heywoodu het volgende:
4-5 medailles ingeschat vooraf, maar 7 is wel echt bizar
Wat een week,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |