Sowieso die hele ploeg, zo lang al tegen een groot podium aan gehikt. Inclusief Thebequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:23 schreef Aguero het volgende:
Tweede medaille ooit voor Botswana,. Heel leuk voor Makwala, die verdient het.
BUCHLI-EDquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:24 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Zal hem later krijgen. Alleen niet op het podium
Dan wil ik niet weten hoeveel wij er zouden hebben. Wij ook aardig wat vierde plaatsenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:24 schreef damsco het volgende:
België denkt er over na om plek 4 en 5 ook mee te laten tellen: 15plakken
https://www.hln.be/olympi(...)-medailles~af9e92c1/
In unicode zit het wel: 🥇🥈🥉quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:22 schreef PS. het volgende:
Voor de volgende spelen vind ik toch dat we emotes moeten hebben met goud,zilver,brons.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:22 schreef PS. het volgende:
Voor de volgende spelen vind ik toch dat we emotes moeten hebben met goud,zilver,brons.
En alle Botswanenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom staat die Nederlander met de hand op z'n hart?
Dat je dan nipt doorbent als 2e tijdssnelste vergeten we dan evenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:25 schreef Redefine het volgende:
Het mooie is ook nog. Dat je nog alternatieven hebt bij de lopers. Bonevacia rust kunnen geven. Dat was voorheen niet mogelijk. Dan was je al lang blij dat je er vier had.
Jawel, alleen die mag niet mee op het podium net als Buchliquote:
Één van de Botwaners ookquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:26 schreef Koffieplanter het volgende:
‘Die Nederlander’quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:26 schreef Koffieplanter het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |