10 zelfs!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:20 schreef heywoodu het volgende:
4-5 medailles ingeschat vooraf, maar 7 is wel echt bizar
Wat een week,
Wel op de Spelen in 1980 hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Jammer dat Visser geen medaille heeft gehaald.
Lol.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zie haar nog niet tegen Jeroen zeggen dat hij so sweet is inderdaad
En de jasjetrekken centjes?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:20 schreef Nattekat het volgende:
Krijgt het atletiek nu al het geld wat naar zwemmen gaat?
Precies. En dan zijn ze bijna allemaal ook nog echt op piek niveauquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso nooit gedacht dat Nederland ooit een mondiaal atletiektoernooi in zou gaan met een handvol medailles als realistische verwachting
Hassan, Hassan, Hassan, Bol, Van Klinken, zevenkamp, 4x400 gemengd en kleine kansjes op de vier andere estafettes, de een iets groter dan de ander, en voor bijvoorbeel Vloon. Alles bij elkaar opgeteld een stuk of 4-5 medaillesquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3x Hassan, 1x Bol en mixed relay had ik in principe verwacht met kleine kans op zevenkamp
2 medailles op de zevenkamp had ik nooit verwacht en dit nóg minder
Toen zwom ik nog ergens rond.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel op de Spelen in 1980 hoor.
Het duurde even voor het estafettekwartje vielquote:
Het was een vrouwquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:22 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Lol.
Is ze een stijve Brit aan het versieren?
Gelukkig welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |