SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Heb jij die gemaakt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Kijk hier geen OSWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet zo mijn dingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijk alleen de F1 en vaak ook nog maar met een half oog
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alleen de laatste 4 ronden ik, eentonigquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:51 schreef Dotteke het volgende:
Kijk alleen de F1 en vaak ook nog maar met een half oog![]()
De start kijk ik altijd, wil nog wel eens iets fout gaanquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:51 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Alleen de laatste 4 ronden ik, eentonig
Haha, had ik met schansspringenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De start kijk ik altijd, wil nog wel eens iets fout gaan![]()
Dat keek ik vroeger wel, en turnenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:52 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Haha, had ik met schansspringen
Maar de laatste jaren helemaal niet meer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eddy the Eagle.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:52 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Haha, had ik met schansspringen
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
AUquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:55 schreef Schakeltopia het volgende:
lol die NL gast ging op z'n snufferd
Terrasje is heerlijkFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Ben wel eens benieuwd hoeveel gewonden er vallen tijdens de OSquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
tijdens het overgeven van het stokje. ging net goed allemaalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: