Denk dezelfde als bij de series.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:58 schreef Nober het volgende:
Welke 3 dames lopen straks de estafette met Bol?
Ja.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:58 schreef PippenScottie het volgende:
Ik was even boodschappen doen. Hoogspringen is toch nog niet klaar??
Nee.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:58 schreef PippenScottie het volgende:
McDermott over 1,98. 8 vrouwen die er ook nog overheen kunnen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:58 schreef PippenScottie het volgende:
Maakt dat uit?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:58 schreef Nober het volgende:
zelfde als in de seriesquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:58 schreef Nober het volgende:
OK, dank. Raar dat dit nergens uitgezonden wordtquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:59 schreef Aguero het volgende:
[..]
McDermott over 1,98. 8 vrouwen die er ook nog overheen kunnen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:58 schreef Nober het volgende:
Misschien minder fit dan Van Diepen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:59 schreef Slobeend het volgende:
Verrassend dat Dobber is afgevallen toch?
Hoezo, hij leek mij de minste?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:59 schreef Slobeend het volgende:
Halve seconde trager, maar wel zonder vliegende start.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hoezo, hij leek mij de minste?
Je weet in elk geval al dat die tenminste het stokje zonder problemen aan elkaar kunnen geven.quote:
Maar Van Diepen werd wel flink gehinderd bij zijn start.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Halve seconde trager, maar wel zonder vliegende start.
Op basis van het verleden wel, op basis van gisteren absoluut niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:59 schreef Slobeend het volgende:
Je hebt opties.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk dezelfde als bij de series.
Ja. De een heeft al vaker gelopen de laatste dagen dan de ander.quote:
Leek mij ook maar is toch een halve finalist op de 400.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hoezo, hij leek mij de minste?
Lulkoek.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen doping meer zal ook niet helpen. De acne is wel weg.
Het stadion is niet lang genoeg.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:02 schreef Dagoduck het volgende:
De Duitser/Vetter vinden de speerwerpbaan niet goed?
Mijn god.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 14:02 schreef wimderon het volgende:
USA met McLaughlin, Mu, Muhammad en Felix.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |