Sedoc heeft gelijk, vanaf de doorbraak van Schippers zit de NL atletiek enorm in de lift en succes trekt talent aan, ik vind het totaal niet overdreven om Schippers op zo'n moment te noemen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:47 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hij begon over de renaissance in de NL atletiek, in het algemeen, gedurende de laatste 8 jaar ofzo.
Verder mag Sedoc wat mij betreft zeggen wat hij wil. Persoonlijk laat ik mij er weinig aan gelegen liggen. Beetje over-de-top, maar het is vast gezellig om hem in de studio erbij te hebben.
Waanzinnige tijd voor de OS van Ingebritsen overigens. Te gekke race.
Iedereen denk ik, maar ik had m niet zo hoog als sommige anderen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:48 schreef -XOR- het volgende:
Ai, wie had er Vetter in zijn godenteam?
Duitsland.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:48 schreef -XOR- het volgende:
Ai, wie had er Vetter in zijn godenteam?
Hear hear. De eerste uit de professionalisering.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sedoc heeft gelijk, vanaf de doorbraak van Schippers zit de NL atletiek enorm in de lift en succes trekt talent aan, ik vind het totaal niet overdreven om Schippers op zo'n moment te noemen.
Het probleem is dat Sedoc dan ook niet durft te zeggen dat Schippers wel wat kritischer op zichzelf had mogen zijn in plaats van polonaise te lopen met haar. Niks ten nadele van Schippers die inderdaad Nederlands atletiek op hoger niveau heeft gebracht.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sedoc heeft gelijk, vanaf de doorbraak van Schippers zit de NL atletiek enorm in de lift en succes trekt talent aan, ik vind het totaal niet overdreven om Schippers op zo'n moment te noemen.
Haha, suckersquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen denk ik, maar ik had m niet zo hoog als sommige anderen.
Hassan is van ONS.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:50 schreef Slobeend het volgende:
Eigenlijk een volledig Ethiopisch podium.
quote:
Dat dus. Schippers was echt geweldig. Maar kritisch zijn als het niet loopt, hoort er ook bij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het probleem is dat Sedoc dan ook niet durft te zeggen dat Schippers wel wat kritischer op zichzelf had mogen zijn in plaats van polonaise te lopen met haar. Niks ten nadele van Schippers die inderdaad Nederlands atletiek op hoger niveau heeft gebracht.
Ze is jarenlang de ideale poster-babe voor de NL atletiek geweest. Ik zie nog al die enorme posters voor haar toen hier het EK atletiek werd gehouden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |