quote:Date and Time: Mon 2 Aug. 15:30 - 18:30
• Venues: Izu Velodrome
• Women's Team Sprint Qualifying
• Women's Team Pursuit Qualifying
• Women's Team Sprint First round
• Men's Team Pursuit Qualifying
• Women's Team Sprint Finals
• Women's Team Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Tue 3 Aug. 15:30 - 18:10
• Women's Team Pursuit First round
• Men's Team Sprint Qualifying
• Men's Team Pursuit First round
• Men's Team Sprint First round
• Women's Team Pursuit Finals
• Men's Team Sprint Finals
• Women's Team Pursuit Victory Ceremony
• Men's Team Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Wed 4 Aug. 15:30 - 19:00
• Men's Sprint Qualifying
• Women's Keirin First round
• Men's Sprint 1/32 Finals
• Women's Keirin Repechages
• Men's Sprint 1/32 Finals Repechages
• Men's Team Pursuit Finals
• Men's Sprint 1/16 Finals
• Men's Team Pursuit Victory Ceremony
• Men's Sprint 1/16 Finals Repechages
Date and Time: Thu 5 Aug. 15:30 - 18:50
• Men's Omnium Scratch Race 1/4
• Men's Sprint 1/8 Finals
• Women's Keirin Quarterfinals
• Men's Sprint 1/8 Finals Repechages
• Men's Omnium Tempo Race 2/4
• Men's Sprint Quarterfinals
• Women's Keirin Semifinals
• Men's Omnium Elimination Race 3/4
• Women's Keirin Final 7-12
• Women's Keirin Final 1-6
• Men's Omnium Points Race 4/4
• Men's Sprint Race for 5th-8th Places
• Women's Keirin Victory Ceremony
• Men's Omnium Victory Ceremony
Date and Time: Fri 6 Aug. 15:30 - 19:15
• Women's Sprint Qualifying
• Men's Sprint Semifinals
• Women's Sprint 1/32 Finals
• Women's Sprint 1/32 Finals Repechages
• Women's Madison Final
• Men's Sprint Finals
• Women's Sprint 1/16 Finals
• Women's Madison Victory Ceremony
• Women's Sprint 1/16 Finals Repechages
• Men's Sprint Victory Ceremony
Date and Time: Sat 7 Aug. 15:30 - 18:25
• Women's Sprint 1/8 Finals
• Men's Keirin First Round
• Women's Sprint 1/8 Finals Repechages
• Men's Keirin Repechages
• Women's Sprint Quarterfinals
• Men's Madison Final
• Men's Madison Victory Ceremony
Date and Time: Sun 8 Aug. 10:00 - 13:15
• Women's Omnium Scratch Race 1/4
• Women's Sprint Semifinals
• Men's Keirin Quarterfinals
• Women's Omnium Tempo Race 2/4
• Women's Sprint Race for 5th-8th Places
• Men's Keirin Semifinals
• Women's Sprint Finals
• Women's Omnium Elimination Race 3/4
• Men's Keirin Final 7-12
• Men's Keirin Final 1-6
• Men's Keirin Victory Ceremony
• Women's Omnium Points Race 4/4
• Women's Sprint Victory Ceremony
• Women's Omnium Victory Ceremony
Tijd voor een ontkoppelkoers.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:06 schreef kilon het volgende:
Koppelkoers moet je lekker op de achtergrond aan hebben staan en dan halverwege eens kijken hoeveel punten we alweer achter staan.
Eerst al aan de beurt geweest als wegwerker.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:07 schreef Szura het volgende:
Hier doe je het toch allemaal voor, de werken van Yoeri Havik
Zo'n lastpost vind ik je niet hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:08 schreef Arth_NL het volgende:
Twee keer al last post en twee keer te laat met openen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:08 schreef Arth_NL het volgende:
Twee keer al last post en twee keer te laat met openen.
Merciekes!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die klagen over analyses op de NOS heet ik van harte welkom bij warm bad Sporza.
Dank je schat.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo'n lastpost vind ik je niet hoor.
Geen idee wie ze hadden kunnen meenemen. Poels, Schelling?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:08 schreef Remco het volgende:
Eens kijken of we terecht iemand in de wegwedstrijd hebben thuis gelaten voor Youri Havik.
Sympathiek koersje dus.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
De immer rommelige maar toch best vermakelijke koppelkoers.
Ja daarmee was Bauke ook geen olympisch kampioen geworden daar heb je gelijk aan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geen idee wie ze hadden kunnen meenemen. Poels, Schelling?
Poels is een mol. Nooit meenemen in een landenwedstrijd.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geen idee wie ze hadden kunnen meenemen. Poels, Schelling?
Die zullen de sympathieke Deentjes wel verslaan ja.quote:
Dat is al terecht gebleken, want dat was om extra teamsprinter mee te nemenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:08 schreef Remco het volgende:
Eens kijken of we terecht iemand in de wegwedstrijd hebben thuis gelaten voor Youri Havik.
Hahaquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens gaan we zometeen allemaal zappen naar het paardrijden in de Moderne Vijfkamp.
Dat was gewoon een prima keuze, je zag bij de vrouwen dat 4 prima donna's gewoon niet werkt, je hebt een waterdrager/hulp nodig.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:08 schreef Remco het volgende:
Lekker je paard verrot schelden en meppenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens gaan we zometeen allemaal zappen naar het paardrijden in de Moderne Vijfkamp.
Die zal er zo wel uitvliegenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:11 schreef Szura het volgende:
Voor de tussenstanden: https://olympics.com/toky(...)ison-fnl-000100-.htm
Nee nee nee neequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schleu gisteren gezien ja?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Lekker je paard verrot schelden en meppen
Paardrijden is geen sportquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus als Max zijn auto schopt is het fantastisch, maar schopt zo'n meisje een paard dan is het meteen dierenmishandelingquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Lekker je paard verrot schelden en meppen
Nee alleen iets over gelezenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schleu gisteren gezien ja?
Nee, dat is automishandeling.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:12 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dus als Max zijn auto schopt is het fantastisch, maar schopt zo'n meisje een paard dan is het meteen dierenmishandeling
Nee.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Max ook. Is toch een Rode stier die auto.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:12 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dus als Max zijn auto schopt is het fantastisch, maar schopt zo'n meisje een paard dan is het meteen dierenmishandeling
Hogerquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat rijden ze gemiddeld eigenlijk over die 200 rondjes? Tegen de 55 per uur?
Je kan wegzappen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:14 schreef Mani89 het volgende:
Hebben we hier medaillekansen of kan ik weer wegzappen?
Zapquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:14 schreef Mani89 het volgende:
Je kan wegzappen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:14 schreef Mani89 het volgende:
Zap maar wegquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:14 schreef Mani89 het volgende:
Hang op, klik weg, bel uw bankquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:14 schreef Mani89 het volgende:
Slaap lekker ouwe reus!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:15 schreef Mani89 het volgende:
Bedankt vrienden, ik ga weer naar bed.
We zijn pas net onderweg.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:16 schreef Aguero het volgende:
Eigenlijk bijzonder hoe weinig er gevallen wordt. (Bij de mannen)
De race is nog langquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:16 schreef Aguero het volgende:
Eigenlijk bijzonder hoe weinig er gevallen wordt. (Bij de mannen)
Die besloten om hout van de baan te sprokkelen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:14 schreef Arth_NL het volgende:
Nederlanders gaan sprokkelen. Dat deden de vrouwen ook.
Ik mis een tussenstand in beeld.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:16 schreef Benny het volgende:
[..]
Ziet er niet alleen zo uit. Het is het ook nog eens
Neequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:16 schreef Mani89 het volgende:
Yoeri Havik fietst zijn hele leven al op contentintaal niveau, we hebben toch wel wat beters om hier op te stellen?
https://olympics.com/toky(...)ison-fnl-000100-.htmquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:17 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik mis een tussenstand in beeld.
Hoe haal je dit allemaal bij. 200 rondes . 50 kmquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:16 schreef Benny het volgende:
[..]
Ziet er niet alleen zo uit. Het is het ook nog eens
Ja, ze hebben handschoenen aan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:17 schreef Zorro het volgende:
Ze geven elkaar wel steeds een hand, mag dat wel met deze coronaregels?
Seal of approval van Nick en Simon.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:17 schreef Zorro het volgende:
Ze geven elkaar wel steeds een hand, mag dat wel met deze coronaregels?
Met een bronzen randjequote:
In z'n broek poepenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:18 schreef Mani89 het volgende:
Maar even zonder gekkigheid, als we Tom Dumoulin op zo'n baanfiets zetten voor dit onderdeel. Hoe zou hij het dan doen?
Hij kan geen handjes vasthouden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:18 schreef Mani89 het volgende:
Maar even zonder gekkigheid, als we Tom Dumoulin op zo'n baanfiets zetten voor dit onderdeel. Hoe zou hij het dan doen?
Kut, Tom is niet zo’n geweldige stuurman.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:18 schreef Mani89 het volgende:
Al die korte inspanningen zouden perfect moeten passen bij het profiel van Van der Poel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:18 schreef Mani89 het volgende:
Ga lekker hok van je cavia's verschonenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:18 schreef Mani89 het volgende:
Bloedbad, rondvliegende ledematen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:18 schreef Mani89 het volgende:
Je moet ook nog een beetje kunnen sturen en lef hebben.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:18 schreef Mani89 het volgende:
Wint met gemak. Zie je wel vaker dat onervaren sporters de Olympische sporters verslaan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:18 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben eerder benieuwd naar Kimmann.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:18 schreef Mani89 het volgende:
WIlco Kelderman zou een spektakel opleveren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:19 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Kut, Tom is niet zo’n geweldige stuurman.
Een beetje zoals de Belgische vrouwen gisteren. En we weten hoe het daarmee afliep!quote:
Netjes. Zo hoort hetquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:20 schreef WAvanBuren het volgende:
Nederland al twee sprintjes op rij keurig op het eerste plekje zonder punten.
Schep zit in Nederland, dus dat kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:21 schreef Redefine het volgende:
Schep/Havik zaten er bij sprint twee en drie erg slecht bij, waardoor ze kansloos waren voor de punten.
Wij kijken een wedstrijd met van Schip en Havik.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:21 schreef Redefine het volgende:
Schep/Havik zaten er bij sprint twee en drie erg slecht bij, waardoor ze kansloos waren voor de punten.
Ik zou denken dat ze de kans om hem niet op te stellen juist met beide handen hebben aangepakt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:21 schreef Pedroso het volgende:
De Belgen hebben de kans gemist om stuurkunstenaar Evenepoel niet op te stellen.
Ik mag hopen dat ze dat oefenen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:21 schreef RipCity het volgende:
Dat handje geven lijkt me grote crash veroorzaker
Alleen bij Belgen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:21 schreef RipCity het volgende:
Dat handje geven lijkt me grote crash veroorzaker
Nu 3de.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:22 schreef Mani89 het volgende:
We zitten toch gewoon op medaillekoers nu?
Parijs is nog ver.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:22 schreef Mani89 het volgende:
We zitten toch gewoon op medaillekoers nu?
Dat ze maar een voorbeeld nemen aan de veel oefenende estafettedames ja.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze dat oefenen.
Die gaat de overstap maken toch?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:20 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik ben eerder benieuwd naar Kimmann.
Daar ging hij wel over nadenken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die gaat de overstap maken toch?
Gelukkig is de baan niet wit van kleur dan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:24 schreef Yurithemaster het volgende:
Lekker je kont afvegen aan de baan
Tegelijkertijd, je kunt ze vast maar hebben, misschien word je anders 4e op 1 punt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:24 schreef TheArt het volgende:
Leuk dat sprokkelen van punten, maar het gaat uiteindelijk in de 2e koershelft toch gebeuren met de ronden.
Altijd tegen TeamGB.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:26 schreef heywoodu het volgende:
Volgens de Beeb zijn de Belgen en Nederlanders een alliantie aan het vormen. Niks mis mee.
Die zijn niet bekend met de onderlinge nijd?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:26 schreef heywoodu het volgende:
Volgens de Beeb zijn de Belgen en Nederlanders een alliantie aan het vormen. Niks mis mee.
Volgens Renaat zaten de Belgen te slapen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:26 schreef heywoodu het volgende:
Welke onderlinge nijd tussen deze vier renners precies?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die zijn niet bekend met de onderlinge nijd?
Blijkbaar gaf De Ketele een tikje op een Nederlandse rug alvorens ze aanvielenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:27 schreef Aguero het volgende:
[..]
Volgens Renaat zaten de Belgen te slapen.
Bij de sporters onderling valt dat wel mee, het is meer de buitenwacht die er nijd van maken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die zijn niet bekend met de onderlinge nijd?
Tussen België en Nederland. Gezworen vijanden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Welke onderlinge nijd tussen deze vier renners precies?
Hebben ze gisteren ook al gereden? Dan zullen ze wel moe zijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:29 schreef Redefine het volgende:
Vooralsnog een stuk spannender dan gisteren.
Bij die laatste sprint hielden ze vrij snel hun benen stil.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:30 schreef franklop het volgende:
3x dat ze 5e of 6e worden en dus verspilling van energie
De laatste punch hebben ze allebei nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:30 schreef franklop het volgende:
3x dat ze 5e of 6e worden en dus verspilling van energie
Geen punten met een puntenrandje.quote:
Zonder diploma's kom je nergens in deze wereld.quote:
Belgje benoemt het nu zelfs voor de Belgenquote:
Jinx.quote:
Die maken hun doelstelling voor de OS ook op basis van diploma'squote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Belgje benoemt het nu zelfs voor de Belgen
true storyquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:33 schreef Remco het volgende:
[..]
Die maken hun doelstelling voor de OS ook op basis van diploma's
Eens, maar het probleem is dat de Nederlanders de echte pure snelheid niet hebben en dus heel veel sprints moeten meedoen om aan dat aantal te komen, terwijl anderen hun sprints kunnen uitpikken en dan direct vrij veel pakken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegelijkertijd, je kunt ze vast maar hebben, misschien word je anders 4e op 1 punt.
2x 5e worden vind ik een groter probleem, dan heb je meegesprint zonder wat te krijgen
Ik heb liever dat ze gewoon dezelfde kant op gaan.quote:
Parijs is nog verquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:33 schreef Pedroso het volgende:
Ronde pakken gaat 'm niet worden lijkt het
Nee. Zo zijn ze hard op weg naar de vierde plaats. Maar ja beter dan helemaal niet meedoen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:37 schreef Szura het volgende:
Met elke keer een paar schamele puntjes ga je het niet redden in dit veld
Dat was echt gewoon de schuld van de Nederlanders, die waren totaal niet bij elkaar. Totaal andere situatie dan je hier ziet, dat was een wanhoopspoging van de Nederlanders voor de wissel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:39 schreef Zorro het volgende:
Als ik zie hoe iedereen netjes buiten twee elkaar aflossende renners om stuurt ipv er tussendoor word ik weer boos op die stomme Australische gisteren die tussen de Nederlanders door wilde fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |