Iets aan een journalist in vertrouwen vertellen is niet heel handig als het niet naar buiten mag komenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:48 schreef Koffieplanter het volgende:
In vertrouwen verteld, dus we gooien het de staatsomroep op.
Zag er wel naar uit toen ik haar naar haar been zag grijpen na de 1e 500M race en ze keek ook niet blij!quote:
Heeft ze de 500m ook al gedaan? Die kan ook alles he!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:50 schreef Fodio het volgende:
[..]
Zag er wel naar uit toen ik haar naar haar been zag grijpen na de 1e 500M race en ze keek ook niet blij!
Ga zelf heen.quote:
Excuus 5000Mquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heeft ze de 500m ook al gedaan? Die kan ook alles he!
Ze moest starten om mee te kunnen doen aan de Madison.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:50 schreef alpeko het volgende:
Opgeven na 2 rondjes. Parcours bevalt haar niet?
Daar was hier ook al meteen speculatie over. Maar toen was ze zo goed tot aan de 1500 m finale dat het allemaal wel niet erg zou zijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:50 schreef Fodio het volgende:
[..]
Zag er wel naar uit toen ik haar naar haar been zag grijpen na de 1e 500M race en ze keek ook niet blij!
Morgen nog de marathon en dan is ze klaar.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Viesdunquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:50 schreef PippenScottie het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat Klosterhalfen eng dun is?
Waarom niet?quote:
Voor het allround klassementquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Echt schandalig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |