Dubbelquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 00:07 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Ik ben een woedende pasifist.... en pleeg alleen maar geweld in gedachten.
Ik promoot liefde.. en vooral muziek.
X2quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was al vrij snel verknocht aan Scars & Stories van The Fray, dus ben nu maar even hun hele discografie aan het luisteren.
Sorry ik kan gewoon niets bedenken om te haten!quote:
Ik mis iets, iets wat ik tijden niet begrijp, maar ik ben een beetje verward nu.quote:
quote:
Yoh en musicvideos? Ik weet niet zeker of ik op dit moment een Wiki wil gaan lezenquote:Op zondag 8 augustus 2021 00:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Fray
Daar is iequote:Op zondag 8 augustus 2021 00:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Fray
Ik wilde dit ook niet leuk vinden en er niet naar luisteren. Maar het blijft hangenquote:Op zondag 8 augustus 2021 00:09 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik mis iets, iets wat ik tijden niet begrijp, maar ik ben een beetje verward nu.
Lekker toch. Ik ken ze verder niet.quote:
Jouw kreet, lekker ding, die snap ik nietquote:Op zondag 8 augustus 2021 00:11 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik wilde dit ook niet leuk vinden en er niet naar luisteren. Maar het blijft hangen
Ja joh boeie,quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:13 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jouw kreet, lekker ding, die snap ik niet
Ik vind Dua Lipa altijd lekker en Miley Cyrus de laatste jaren ook, maar dit duet kan ik echt niks meequote:
Beide zijn sowieso los van elkaar erg goede zangeressen, wat helaas deze dagen op 1 hand te tellen is....quote:Op zondag 8 augustus 2021 00:36 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik vind Dua Lipa altijd lekker en Miley Cyrus de laatste jaren ook, maar dit duet kan ik echt niks mee
Ik begrijp t, mooie Janis Joplin haarlokquote:Op zondag 8 augustus 2021 00:43 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Beide zijn sowieso los van elkaar erg goede zangeressen, wat helaas deze dagen op 1 hand te tellen is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |