dan was je nét te laatquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:01 schreef DanOam het volgende:
Jammer, ik had de perfecte titel voor dit topic "wat een zenuwen muziek.." HAHAA
KIJK OOK EVEN BIJ 32.04 OF ALS JE GEEN GEDULD HEBT, DOORSPOELEN NAAR 32.04!quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:04 schreef DanOam het volgende:
[..]
Is niet erg, huidige titel is ook prima voor wat ik hier ga posten
zenuwen muziek dusquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:04 schreef DanOam het volgende:
[..]
Is niet erg, huidige titel is ook prima voor wat ik hier ga posten
Gezien, en speel zelf ook gitaar dus ik weet dat het een hele goede workout is voor het breinquote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:14 schreef FANNN het volgende:
[..]
KIJK OOK EVEN BIJ 32.04 OF ALS JE GEEN GEDULD HEBT, DOORSPOELEN NAAR 32.04!
een heel mooi stukje met een Demente Vrouw![]()
alles ben je kwijt.. maar MUZIEK BLIJFT!
en nu ga ik effe kijken wat jij post
ah...quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:17 schreef DanOam het volgende:
[..]
Gezien, en speel zelf ook gitaar dus ik weet dat het een hele goede workout is voor het brein
Oh jawel hoor ik luister naar van alles, ik hou alleen niet echt van te commerciele zooi dus ik luister ook niet naar de radio.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 10:23 schreef FANNN het volgende:
[..]
ah...
ik ga even een relaxed muziekkie draaien![]()
Vind jij waarschijnlijk niksmaar ik wél .......
SPOILER: VOV 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:
Die hoorde ik net op de radioquote:
Oh wauw zo heb ik het nooit bekekenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]fantaseerde in de jaren tachtig altijd dat dat nummer over mij ging
hahaha
Was destijds echt een superfan van GnRquote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wauw zo heb ik het nooit bekeken
quote:
Die is ook wel een van mijn favorietn ja. Ik hou wel van de langere GnR nummers. Locomotive, Estranged... November Rain ook natuurlijk. EN Rocket Queenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Was destijds echt een superfan van GnRDit is m'n all time favorite nummer:
Estranged is echt een geniaal nummer !quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die is ook wel een van mijn favorietn ja. Ik hou wel van de langere GnR nummers. Locomotive, Estranged... November Rain ook natuurlijk. EN Rocket Queen
Oh dat zing ik in daily life vaak genoeg min of meer hardop als ik me tegengewerkt voel door iemandquote:
Ik meestal als iets lekker loopt of doorwerktquote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat zing ik in daily life vaak genoeg min of meer hardop als ik me tegengewerkt voel door iemand
Ja hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
even kijken of @:whiskers2009 wakker is
Hoiquote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
![]()
1 van mijn favoriete nummers als kleine meid
Geeft niksquote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik kreeg de mention pas een uur later..
Ik vond Debbie Harry altijd drop dead gorgeousquote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Destijds echt wel de allermooiste vrouw te land ter zee en in de lucht![]()
![]()
Oh die ken ik nietquote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik vond Debbie Harry altijd drop dead gorgeous
Van Blondie! Deborah Harry danquote:
Oh Blondiequote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Van Blondie! Deborah Harry dan![]()
Zo is dat!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geeft niksWe hebben het wel vaker een uurtje zonder elkaar kunnen stellen
quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
HET nummer van OS London 2012
Wat is het nummer van dit jaar eigenlijk?
wat een schijtnummer ook trouwens zegquote:
quote:
Das jong...quote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Kenny was hier pas 41Eerder dit jaar overleden
Als je 70 gezegd zou hebben had ik je ook geloofd.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Kenny was hier pas 41Eerder dit jaar overleden
Goede nacht, hou het netjes!quote:
4k en blonde elektriciteitskapsel altijd upvote!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |