SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:22 schreef Slobeend het volgende:
Denken jullie dat Sywert van Lienden in de hemel komt?Mensen die in een hiernamaals geloven, daar vind ik wat van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Denken jullie dat Sywert van Lienden in de hemel komt?Dit komt uit het interview met de jonge?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mensen die de term hiernumaals hanteren wellicht nog meer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mensen die in een hiernamaals geloven, daar vind ik wat van.
Ja, eens.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mensen die de term hiernumaals hanteren wellicht nog meer.
De Belgian Monsters?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:44 schreef Remco het volgende:
Vorig topic ging over niet zulke mooie stellen, België heeft het wat dat betreft ook niet echt getroffen op de marathon.
[ afbeelding ]
Coach is weggestuurd trouwens:quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://www.eurosport.nl/(...)d1523286/video.shtml
Denk dat paardje hop er zo niet beter op komt te staan.
Kenny De Ketele en Robbe Ghys, had ik toch bijna gelijk.quote:
Heeft Wijzer met Pfizer je al omver gekregen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kenny De Ketele en Robbe Ghys, had ik toch bijna gelijk.
Slechts een beetje spierpijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heeft Wijzer met Pfizer je al omver gekregen?
Alleen nog hoofdpijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Slechts een beetje spierpijn.
Hoe gaat het met @:slobeend en @:dale__cooper?
Ja, ook alleen een gevoelige arm, verder nergens last van.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Slechts een beetje spierpijn.
Hoe gaat het met @:slobeend en @:dale__cooper?
Dan zit er in ieder geval iets in je hoofd.quote:
Was dit nodig?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan zit er in ieder geval iets in je hoofd.
Zeg het maar.quote:
Joni Brandao op 1, 2 en 3?quote:
Ik ben nog niet zo overtuigd van de W52 suprematie. Ik ben benieuwd wat de Movistar jongens hier kunnen.quote:
Import-Oostenrijker vermoed ik.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Coach is weggestuurd trouwens:
https://nos.nl/tokyo2020/(...)a-mishandeling-paard
Waar halen de Duitsers hun coaches vandaan?
Janken omdat je een paard mishandelt. Achterlijk wijfquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://www.eurosport.nl/(...)d1523286/video.shtml
Denk dat paardje hop er zo niet beter op komt te staan.
DDR-gedachtegoed zit nog ingebakken bij een goede groep Duitsersquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Coach is weggestuurd trouwens:
https://nos.nl/tokyo2020/(...)a-mishandeling-paard
Waar halen de Duitsers hun coaches vandaan?
Er zijn echt tig nummers, voor een land dat goed is in roeien vind ik eigenlijk vrij bizar dat WE hier niet met een enorme afvaardiging PLAKKEN komen rapenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De 1000 meter kanosprint.
Genot.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De vierpersoons kayak met een dubbele peddel.
@de_boswachter erkent alleen kale kano'squote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:52 schreef AllesKaputt het volgende:
Ik erken slechts deze kano:
[ afbeelding ]
De kanolobby moet ongekend zijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De vierpersoons kayak met een dubbele peddel.
Ligtlee?quote:
Makkelijk goud winnen als je net letterlijk de tegenstander hebt opgegeten.quote:
lekker man kaal kanootjequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:53 schreef Szura het volgende:
[..]
@:de_boswachter erkent alleen kale kano's
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:25 schreef Slobeend het volgende:
@:el-stinho die heel fanatiek post als er in Spanje wordt gekoerst is een leuke rubriek.🙈
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Is het wel de Volta als W52 de tegenstand niet degradeert?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo overtuigd van de W52 suprematie. Ik ben benieuwd wat de Movistar jongens hier kunnen.
Nee, maar ik vertrouw de UCI niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:36 schreef Aguero het volgende:
[..]
Is het wel de Volta als W52 de tegenstand niet degradeert?
Walgelijke praktijken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, maar ik vertrouw de UCI niet.
Siffan moet weer, melden.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, maar ik vertrouw de UCI niet.
Ik ben de rest van de middag sporten, ja echt. En het gaat een heerlijke sessie worden.quote:
Jeetje de hele middag? Wat voor sport?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben de rest van de middag sporten, ja echt. En het gaat een heerlijke sessie worden.
Klimmen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben de rest van de middag sporten, ja echt. En het gaat een heerlijke sessie worden.
Je gaat tijdens de Spelen toch niet zelf sporten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Denken jullie dat Sywert van Lienden in de hemel komt?Om vol in de wind te gaan staan, en om als de golven hoog gaan met de handen aan het stuur te staan, vind ik gewoon ongelooflijk mooi.'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij verzint die VRESELIJKE beeldspraakjes zelf dus.
En zo hobbelen we in stijl naar het einde. Het virus muteert. De Graafschap wordt géén kampioen.quote:
Dat is een heel enge familie. De Belgische Wevers.quote:
Reinier Robbemond.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 17:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En zo hobbelen we in stijl naar het einde. Het virus muteert. De Graafschap wordt géén kampioen.
In deze categoriequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
ALs IK lATer GroOt BeN
[ twitter ]
Hier word ik erg agressief van.
@Slobeend en ik genoten nog wel zo van hem bij Kroatië v Spanje.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Eddy Demarez is even flink uit de bocht gevlogen.
https://nos.nl/tokyo2020/(...)-over-basketbalsters
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom word ik doodgegooid met Evert ten Napel fandom? Geef mij maar de sobere stem van Eddy Poelman.
Deze al gezien?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:43 schreef wimderon het volgende:
De Eddy horen we dus nooit meer terug
Wow, bijzonder.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:Slobeend en ik genoten nog wel zo van hem bij Kroatië v Spanje.
EK / [Achtste finale Maandag 28 juni 18:00] Kroatië - Spanje #4
Je gaat bijna een player overwegen.quote:
Bende fuckers!!1!1!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je gaat bijna een player overwegen.
Bijna.
Marc de Maar of Karl?quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je gaat bijna een player overwegen.
Bijna.
Carl Verheijen chef de mission Beijing 2022!quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:58 schreef El-Stinho het volgende:
Zijn we nu weer drie jaar af van Pieter van den Hoogenband of komt hij ook weer extra in de media tijdens de niet-sport zijnde Winterspelen?
Tafeltennisbadje in je mond genotquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:02 schreef Szura het volgende:
Eerst nog de Paralympics met z’n compleet achterlijke categorieën, olv Esther Vergeer
Benieuwd naar de quarantaine regels voor Peking. Collega van mijn vriendin is Chinese en die is (gevaccineerd en al) teruggevlogen naar China deze zomer en mocht gelijk 2 weken in een quarantaine hotel zittenquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Carl Verheijen chef de mission Beijing 2022!
Pieter mag zich richten op 2024
Ik heb altijd het idee dat het over ruim een jaar is maar het is inderdaad al over een half jaar.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Benieuwd naar de quarantaine regels voor Peking. Collega van mijn vriendin is Chinese en die is (gevaccineerd en al) teruggevlogen naar China deze zomer en mocht gelijk 2 weken in een quarantaine hotel zitten
Door de staat gereguleerde perstripjesgenot.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat het over ruim een jaar is maar het is inderdaad al over een half jaar.
China zal zich wel willen presenteren als een geweldige gastheer dus wellicht dat ze losser zijn voor de Olympiers.
Hoe kan dat?quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:10 schreef Mani89 het volgende:
Deze hele olumpische spelen is totáál langs mij heengegaan.
95% van de sporten daar zou je gelijk door de plee moeten spoelen. En de tijden waren van god los.quote:
Maar de grootste nummers waren in de middag.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
95% van de sporten daar zou je gelijk door de plee moeten spoelen. En de tijden waren van god los.
Dan staat Mani papiermachéduiven te maken op de sociale werkplaats.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar de grootste nummers waren in de middag.
De grootste nummers (Sifan Hassan) heb ik ook gewoon gezien.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar de grootste nummers waren in de middag.
Alleen als we dan al samen zijn met België.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Over drie jaar dient Mathieu van der Poel de Nederlandse vlag te dragen.
Ik ook ja, en dan neem ik me altijd weer voor om met name atletiek veel meer te gaan volgen maar dat lukt nooit.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:57 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb gigantisch genoten van deze Olumpische Spelen en met name van de atteletiek.
Volgend jaar is het WK in de Verenigde Staten van Amerika, je bent van harte uitgenodigd!quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook ja, en dan neem ik me altijd weer voor om met name atletiek veel meer te gaan volgen maar dat lukt nooit.
Goed tijdverschil wel met Eugenequote:Op zondag 8 augustus 2021 14:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgend jaar is het WK in de Verenigde Staten van Amerika, je bent van harte uitgenodigd!
ja, voorproefje voor de Spelen in LA. Als de avondsessie daar van 19.00 tot 22.00 is, is dat bij ons van 4.00 tot 7.00 uur, flopshow. Al die wereldrecords op de wonderbaan daar weer in de ochtend terugkijken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goed tijdverschil wel met Eugene
Ideaal.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
De avondsessie is schijnbaar tussen 17.00 en 20.00 uur lokale tijd, tussen 2.00 en 5.00 uur voor ons.
Het WK bij Salazar thuis?quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goed tijdverschil wel met Eugene
Een pot nat.quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vooral het Nike-thuis volgens mij.
Net 1 of 2 uurtjes te laat eigenlijk. Het valt ook samen met de laatste week van de Tour. Daarmee is het dan wel goed te combineren.quote:
Jeetjequote:RTL 7 en Videoland gaan vanaf 6 november live baanwielrennen uitzenden in UCI Track Champions League.
De UCI Track Champions League is een nieuwe en innovatieve competitie die bestaat uit zes evenementen. Vier daarvan worden live bij RTL 7 uitgezonden en alle actievolle avonden zijn daarnaast live te zien bij Videoland.
Binnen de zes evenementen worden twee onderdelen gefietst: sprint (The Sprint & The Keirin) en endurance (The Elimination & The Scratch)
Als vervanging van darts?quote:
Dat niet. Maar wel een functie zonder veel verantwoordelijkheid.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mark van Bommel gun je toch wel al het ongeluk van de wereld.
Glazen bol?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:43 schreef wimderon het volgende:
De Eddy horen we dus nooit meer terug
Dit had ik ook altijd maar hij kwam in dat programma van Videoland (ja..) wel sympathiek over.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als Henk niet hoeft te judoën is het een prima gozer.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit had ik ook altijd maar hij kwam in dat programma van Videoland (ja..) wel sympathiek over.
Henk Grol zit trouwens bij VI.
Henk heeft prima teksten nu.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als Henk niet hoeft te judoën is het een prima gozer.
Op het moment dat hij de druk voelt van het voetbal (als trainer of eerst als speler) is het gewoon een vervelende manquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit had ik ook altijd maar hij kwam in dat programma van Videoland (ja..) wel sympathiek over.
Henk Grol zit trouwens bij VI.
Dat zeker en tijdens zijn carrière kon ik hem wel schieten. Maar volgens mij is het privé wel een hele lieve man.quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op het moment dat hij de druk voelt van het voetbal (als trainer of eerst als speler) is het gewoon een vervelende man
Afschuwelijk, wat een lot.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat wordt het alweer snel donker hè @:Mani89
Zoals Vincent van der Voort dat ook schijnt te zijn. Druk kan rare dingen doen met een mens.quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zeker en tijdens zijn carrière kon ik hem wel schieten. Maar volgens mij is het privé wel een hele lieve man.
Schroeitijden gegarandeerd in Eugene.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgend jaar is het WK in de Verenigde Staten van Amerika, je bent van harte uitgenodigd!
Maar toch net iets meer voor de ondernemers hahaquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:19 schreef El-Stinho het volgende:
Dilan Yesilgoz doet haar best voor ons.
Meer asfalt, dat is goed voor het ondurnemursklimaat hahahaquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:19 schreef El-Stinho het volgende:
Dilan Yesilgoz doet haar best voor ons.
Assistent-bondscoach Saudi-Arabië/VAE.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gaaf land, gaaf klimaat.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook Rutte: ‘Niet doorslaan met klimaat, we moeten lekker kunnen blijven barbecueën’
WIJ doen al genoegquote:Het kabinet laat weten dat het nieuwste rapport 'nog eens extra duidelijk maakt dat we de komende decennia de uitstoot van broeikasgassen sterk moeten verminderen'. Staatssecretaris Yesilgöz-Zegerius kijkt daarbij ook naar andere landen, omdat in de Europese Unie al is besloten de reductie van broeikasgassen te verhogen van 40 naar 55 procent in 2030.
,,Het gaat er nu om dat ook andere landen hun ambitie gaan verhogen", zegt de staatssecretaris. ,,Dat is onze inzet van de klimaattop in Glasgow dit najaar. In eigen land doen we ons uiterste best om onze nationale klimaatdoelen ook te halen. Daarom werkt het demissionaire kabinet op dit moment maatregelen uit die effectief CO2-reductie realiseren, zowel voor de periode tot 2030 als tot 2050."
We doen ons uiterste best, daarom zijn we drie keer op rij door de rechter op de vingers getikt omdat we geen reet deden.quote:
Wanneer durft een bewindspersoon eens ballen te tonen en te zeggen dat het niet langer haalbaar is om voor 90% vlees voor het buitenland te produceren of dat we echt gaan rekeningrijden en dat we vliegen fors gaan belasten. Veel woorden maar nooit verantwoordelijk nemen en voor impopulaire maatregelen gaan staan.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Waarom bestaat zij?
VVD +6 zetelsquote:Op maandag 9 augustus 2021 15:31 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wanneer durft een bewindspersoon eens ballen te tonen en te zeggen dat het niet langer haalbaar is om voor 90% vlees voor het buitenland te produceren of dat we echt gaan rekeningrijden en dat we vliegen fors gaan belasten. Veel woorden maar nooit verantwoordelijk nemen en voor impopulaire maatregelen gaan staan.
We moeten dit immense probleem SAMEN aanpakken.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:31 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wanneer durft een bewindspersoon eens ballen te tonen en te zeggen dat het niet langer haalbaar is om voor 90% vlees voor het buitenland te produceren of dat we echt gaan rekeningrijden en dat we vliegen fors gaan belasten. Veel woorden maar nooit verantwoordelijk nemen en voor impopulaire maatregelen gaan staan.
zodat we SAMEN niets doen en naar China en India kijkenquote:Op maandag 9 augustus 2021 15:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We moeten dit immense probleem SAMEN aanpakken.
Stukje biomassa.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
zodat we SAMEN niets doen en naar China en India kijken
Wat in Nederland echt een probleem is, is dat we heel veel geld in de verkeerde maatregelen stoppen. We gaan miljarden investeren in gasloos Nederland terwijl in Duitsland ze overschakelen op gas als schone energiebron. En onze Duitse buren doen het veel beter dan wij, misschien omdat ze daar kiezen om het geld eerst uit te geven aan de grootste vervuilers. Oh shit, dat kost de ondernemers geld dus dat kan niet.
Al krijgen ze 80 zetels, de wal keert het schip. Je ziet het aan de urgendazaak, de stikstofproblemen, pfas, het woningtekort. Het beleid werkt niet goed en de rechter fluit de regering steeds vaker terug omdat verdragen niet nageleefd worden.quote:
ook zo'n succesverhaal. Wat heeft dat inmiddels gekost, 10 miljard of zo met als gevolg extra uitstoot en vervuiling.quote:
Bomen importeren uit andere landen om ze hier te verbranden, we doen echt álles wat we kunnen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
ook zo'n succesverhaal. Wat heeft dat inmiddels gekost, 10 miljard of zo met als gevolg extra uitstoot en vervuiling.
Het oorspronkelijke idee om snoeihout in energie om te zetten was nog niet zo slecht. Jammer alleen dat die centrales 'iets' meer nodig hebben dan een beetje snoeihout.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bomen importeren uit andere landen om ze hier te verbranden, we doen echt álles wat we kunnen.
Dus zijn ze nu maar begonnen met uitspraken van de rechter niet naleven. En de kamer heeft het te druk met de andere 5 schandalen die ze nog moeten oplossenquote:Op maandag 9 augustus 2021 15:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Al krijgen ze 80 zetels, de wal keert het schip. Je ziet het aan de urgendazaak, de stikstofproblemen, pfas, het woningtekort. Het beleid werkt niet goed en de rechter fluit de regering steeds vaker terug omdat verdragen niet nageleefd worden.
De eerste dwangsomzaak ligt al bij de rechter, benieuwd hoe dat af loopt en hoe hoog de dwangsom is die opgelegd wordt.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dus zijn ze nu maar begonnen met uitspraken van de rechter niet naleven. En de kamer heeft het te druk met de andere 5 schandalen die ze nog moeten oplossen
Niemand had die perverse prikkel voorzien natuurlijkquote:Op maandag 9 augustus 2021 15:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bomen importeren uit andere landen om ze hier te verbranden, we doen echt álles wat we kunnen.
Er komt geen nieuw kabinet. Zo gaat dat in een bananenrepubliek.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe ver zijn we overigens met formatie voor nieuwe kabinet?
Dit kabinet schuift alles vooruit omdat het demissionair is. Hete aardappelen worden niet opgediend.
[ twitter ]
Nog even en de Belgen lachen ons uitquote:Op maandag 9 augustus 2021 15:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er komt geen nieuw kabinet. Zo gaat dat in een bananenrepubliek.
Dan gaan we het eerst over Tokyo hebbenquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog even en de Belgen lachen ons uit
En aangebrande aardappelen worden zwartgelakt.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe ver zijn we overigens met formatie voor nieuwe kabinet?
Dit kabinet schuift alles vooruit omdat het demissionair is. Hete aardappelen worden niet opgediend.
[ twitter ]
Sinds wanneer luistert de altijd dictatoriale Rutte doctrine naar de rechter?quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Al krijgen ze 80 zetels, de wal keert het schip. Je ziet het aan de urgendazaak, de stikstofproblemen, pfas, het woningtekort. Het beleid werkt niet goed en de rechter fluit de regering steeds vaker terug omdat verdragen niet nageleefd worden.
Nederland is beter dan Qatar?quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:57 schreef Szura het volgende:
Pijnlijke kritiek vanuit het altijd transparante Qatar
Is hier nog geen centraal topic voor?quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
We mogen vooral niet vaak zeggen dat we iets aan het klimaat moeten doen, anders wordt mevrouw boos
[ twitter ]
Maarrrrrrrr we hebben wel ambitie haha
Ah dus volgende week is ze er weer?quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:04 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[ twitter ]
De nieuwe José is uit.
Dat gun je niemand.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:21 schreef El-Stinho het volgende:
De medaljewinnende baanwielrenners zitten vanahvend bij Humberto.
Ik gun iedereen minder Op1 en Henry Schut.quote:
Henry Schut is een robot.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik gun iedereen minder Op1 en Henry Schut.
Heinrich Schütz is (was) een componist.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Henry Schut is een robot.
Weet je wie ook een componist was?quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:27 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Heinrich Schütz is (was) een componist.
Wat is er beter aan Humberto dan?quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik gun iedereen minder Op1 en Henry Schut.
In Qatar zijn ze in ieder geval niet hypocriet over het bestuursmodel! Dit stoort mij nogal aan de altijd vervelende en incompetente charlatans van de VVD...quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:57 schreef Szura het volgende:
Pijnlijke kritiek vanuit het altijd transparante Qatar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
VVD +20 zetelsquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:34 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Mensen bewust naar een oorlogsgebied vol barbaren willen sturen. Sympathiek, gaaf land.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
We mogen vooral niet vaak zeggen dat we iets aan het klimaat moeten doen, anders wordt mevrouw boos
[ twitter ]
Maarrrrrrrr we hebben wel ambitie haha
165 zelfs, de andere partijen gezamenlijk op -15 zetels.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog een paar weken en VVD gaat in peiling 149 zetels halen
Glansrijk winnaar van de puntenkoers.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
165 zelfs, de andere partijen gezamenlijk op -15 zetels.
Iets verder... Ruw, tamelijk oppervlakkig...quote:Het ’document op hoofdlijnen’ moet medio augustus wel klaar zijn. Het wordt volgens de betrokkenen dan niet openbaar gemaakt. Het stuk gaat qua inhoud ’iets verder’ dan wat informateur Hamer eerder heeft opgeleverd, maar blijft een ruw, tamelijk oppervlakkig document.
Rutte is als de dood om premier te zijn van een land zonder multinationals. Als hij het vertrek van Unilever had tegen kunnen houden door 1000 Nederlandse burgers standrechtelijk te executeren had hij er voor de zekerheid 2000 gedaan.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]![]()
Het 2e ijsje in dit geval is eerder het 583e ijsje voor bedrijven als Shell en Tata Steel die overal mee weg mogen blijven komen.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Glansrijk winnaar van de puntenkoers.
Jij zegt dus eigenlijk dat we Thijsje Zonneveld op hem moeten afsturen?quote:
En Hidde. En Theo. Vragen of hij wel eens van de Snollebollekes heeft gehoord, lekker ontregelende vraagjes stellen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij zegt dus eigenlijk dat we Thijsje Zonneveld op hem moeten afsturen?
Waarom denken ze bij de NPO dat je iedere jandoedel een talkshow kan geven? Alleen daarom al kan ik niet naar Op1 kijken.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:33 schreef Slobeend het volgende:
Ik kijk voor het eerst sinds lange tijd weer eens Op1 vanwege de gasten, maar nu alweer afgehaakt. Natasja Gibbs kan dit echt niet. "Wat ging er door je heen?"
Onder welke steen heb jij dan gelegen?quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:35 schreef Szura het volgende:
Ik zapte net langs Sjamberto, wist niet dat Roy vd Berg zo’n tattoo boy was
Prof. Dr. Sedoc kan het beter bij atletiek houden.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:33 schreef Slobeend het volgende:
Ik kijk voor het eerst sinds lange tijd weer eens Op1 vanwege de gasten, maar nu alweer afgehaakt. Natasja Gibbs kan dit echt niet. "Wat ging er door je heen?"
Er zijn dagen dat ik me niet verdiep in het lichaam van Roy Vd Bergquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij dan gelegen?
Omdat Frans Klein een lul is.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom denken ze bij de NPO dat je iedere jandoedel een talkshow kan geven? Alleen daarom al kan ik niet naar Op1 kijken.
Slechte mensen op belangrijke posities zetten, goede mensen op posities in de marge zetten. NPO-goden.quote:
Anders komen ze misschien hierheen omdat het daar oorlog is!!1!quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:34 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Mensen bewust naar een oorlogsgebied vol barbaren willen sturen. Sympathiek, gaaf land.
Op1 met Beau of Humberto aan het roer zou een beter programma zijn?quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom denken ze bij de NPO dat je iedere jandoedel een talkshow kan geven? Alleen daarom al kan ik niet naar Op1 kijken.
Is er een nieuwe bronstige bonobo in de maak?quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar kon je op wachten. Wat een wereld, wat een wereld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diederik is niet te interviewen, pijnlijk voor Diekstra en Natasja.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Slechte mensen op belangrijke posities zetten, goede mensen op posities in de marge zetten. NPO-goden.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:15 schreef showtimer het volgende:
[..]
Is er een nieuwe bronstige bonobo in de maak?Het altijd middeleeuwse België.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
[..]
Is er een nieuwe bronstige bonobo in de maak?Overal veegt HR zulke beschuldigingen onder mat. En altijd lachwekkend dat de managers die een rol hebben gespeeld zelf aanschuiven bij de gesprekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen dat klinkt al neerbuigend he. Ze zeggen nooit “de jongetjes”quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:34 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Wim Rietveldt staat op de banken, net als half Nederland! Weg met de gelukzoekers, VVD +8 zetels.quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:38 schreef Steven184 het volgende:
Ze zijn vergeten stalen punten te plaatsen op het beton tegen daklozen #geweldigland
[ twitter ]
[..]
Is er een nieuwe bronstige bonobo in de maak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De collega's van de radio moesten huilen. En de onvermijdelijke Linde Merckpoel moest ook weer even hartjes scoren.
Maar ze noemen zichzelf ook meisjes. Of is dat net als met niggers?quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen dat klinkt al neerbuigend he. Ze zeggen nooit “de jongetjes”
[..]
Is er een nieuwe bronstige bonobo in de maak?Ik neem aan dat niemand die wel eens op 'de Belg' naar de koers heeft gekeken nu verbaasd is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een horrorquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:10 schreef AllesKaputt het volgende:
O o o dat NOS Sportforum van gisteren is weer een aanradertje voor de fans van de panelleden van dienst, zijnde Barbara B., Willem V. en Joep S.
Ik hoor het ook direct ja. Wel wat smoother dan AF.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinden jullie de nieuwe Son Mieux ook niet een enorme Arcade Fire-kloon?
Bij Hiding hadden ze nog wel een eigen geluid, maar nu heb ik echt het idee dat ze gewoon te veel hebben geluisterd naar Win en Regine.
Moet wel zeggen dat ik het leuk vind dat dit soort muziek bij de showtjes een podium krijgt. Wel raar om Blaudzun én Son Mieux uit te nodigen, dat is toch wel heel erg vergelijkbare muziek. Ik heb mensen Elephants namelijk ook meermaals een afkijkwerkje van Arcade Fire horen noemen, al zie ik dat persoonlijk anders.
Ja slap aftreksel. En die saxofoon die ze erbij hadden bij de NOS was echt mokerslecht.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik hoor het ook direct ja. Wel wat smoother dan AF.
Waarom reageert Gerrit Slobstra op anonieme twitteraars?quote:
Het had een broer van je kunnen zijn hahaha.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:01 schreef Mani89 het volgende:
Zie je Gerrit met zijn hoofd al in het echt iemand zo aanspreken? Held op twitter.
Ik ben in het echte leven ook een met satire overgoten zuiger hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het had een broer van je kunnen zijn hahaha.
Cora kan het beter bij de bitterballen houden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 14:24 schreef VoMy het volgende:
Cora wil nog steeds premier worden. Komt er dan een moment dat we VVD-stemmers persoonlijk aansprakelijk mogen gaan stellen voor veroorzaakt leed?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom reageert Gerrit Slobstra op anonieme twitteraars?
Geen Pfizer gekregen?quote:
Lijkt me wel fijn om 2x hetzelfde te krijgenquote:
Ja, dat snap ik, maar ik dacht dat ze nu alleen maar Pfizer nog deden maar dat blijkt dus niet zo te zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me wel fijn om 2x hetzelfde te krijgen
Vorige maand deden ze in ieder geval nog moderna.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar ik dacht dat ze nu alleen maar Pfizer nog deden maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
Ik kreeg 2 weken geleden nog mijn 2e shot AZ. Zit als enige met die zooi opgescheeptquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 16:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar ik dacht dat ze nu alleen maar Pfizer nog deden maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
En dan ook nog de titel gejat van Depeche Modequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinden jullie de nieuwe Son Mieux ook niet een enorme Arcade Fire-kloon?
Bij Hiding hadden ze nog wel een eigen geluid, maar nu heb ik echt het idee dat ze gewoon te veel hebben geluisterd naar Win en Regine.
Moet wel zeggen dat ik het leuk vind dat dit soort muziek bij de showtjes een podium krijgt. Wel raar om Blaudzun én Son Mieux uit te nodigen, dat is toch wel heel erg vergelijkbare muziek. Ik heb mensen Elephants namelijk ook meermaals een afkijkwerkje van Arcade Fire horen noemen, al zie ik dat persoonlijk anders.
Infadelsquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En dan ook nog de titel gejat van Depeche Mode![]()
Oei, gaat het?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:27 schreef El-Stinho het volgende:
Dat gezegd hebbende; het was een enerverende dag in de contreien van Veenendaal.
Door de natuur gebanjerd, gebarbequed, de hele dag in de zon gezeten na een wat matige ochtend. Ik denk het wel.quote:
Ik kijk er naar uit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:20 schreef El-Stinho het volgende:
@:Maxi-Mus Ik vul de eindstand nog in ergens deze week, lieverd.
Maar hij lijkt dus echt wel heel erg op vooral Haïti, na hem nog een keer gehoord te hebben.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 19:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En dan ook nog de titel gejat van Depeche Mode![]()
Romantici van het voetbal hebben nu allemaal een zware depressiequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:42 schreef hhh38 het volgende:
Jeetje, EvertGod geloofde ook in de mythe dat Messi voor niets kon spelen
Naief. Maar ik vind dit wel een slechte zaak hoor. Alle grote jongens bij 1 club, dat is niet vrolijkmakend. En Gini Wijnaldum ook nog.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 23:42 schreef hhh38 het volgende:
Jeetje, EvertGod geloofde ook in de mythe dat Messi voor niets kon spelen
Net zoals het een slechte zaak is hoe de Premier League deze zomer weer spendeert alsof er geen crisis is. Niet dat ik PSG wil bagatelliseren, maar ik snap niet waarom mensen bozer worden over PSG qua 'slechte impact op het voetbal' dan over de PL. En straks over een paar maanden weer als trotse kefhondjes roepen dat het tempo en dit en dat geweldig is.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Naief. Maar ik vind dit wel een slechte zaak hoor. Alle grote jongens bij 1 club, dat is niet vrolijkmakend. En Gini Wijnaldum ook nog.
PL-spendings zijn wat langs me heen gaan, maar lijkt me ook een slechte zaak ja.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Net zoals het een slechte zaak is hoe de Premier League deze zomer weer spendeert alsof er geen crisis is. Niet dat ik PSG wil bagatelliseren, maar ik snap niet waarom mensen bozer worden over PSG qua 'slechte impact op het voetbal' dan over de PL. En straks over een paar maanden weer als trotse kefhondjes roepen dat het tempo en dit en dat geweldig is.
Afgunst? Waarom zou die nu niet naar Griekenland mogen.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wij wensen de koning veel plezier in Griekenland.
Gaaf koningshuis.
Competitie begint komend weekend Hans.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:26 schreef AllesKaputt het volgende:
Komen we godverdomme nooit van dat kutvoetjebal af? Ook niet in augustus?
Het antwoord is dus nee. Dat al die schijtclubs maar failliet mogen gaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Competitie begint komend weekend Hans.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ik meende dat we niet naar zulke landen moesten gaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Afgunst? Waarom zou die nu niet naar Griekenland mogen.
https://www.nederlandwere(...)nd/reizen/reisadviesquote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik meende dat we niet naar zulke landen moesten gaan.
Mag wel, alleen fikt elk eiland op dit moment tot de grond af.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lekker MESSI en MAX kijken bij Ziggo. En dan gaat Willem weer klagen als PSG met AL DEZE STERREN hem geen geweldige aanvallende pot voetbal voorschotelt.quote:
Wat ben ik blij als ik vanaf vrijdag weer in mijn safespace/zone zit qua Liga-bingewatch.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker MESSI en MAX kijken bij Ziggo. En dan gaat Willem weer klagen als PSG met AL DEZE STERREN hem geen geweldige aanvallende pot voetbal voorschotelt.
Verstandig! Eens wat anders dan voetbal kijkenquote:Op woensdag 11 augustus 2021 12:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat ben ik blij als ik vanaf vrijdag weer in mijn safespace/zone zit qua Liga-bingewatch.
Ah, ik zie nu dat zijn huisje op Peloponnesos ligt, waar bosbranden woeden, dat is niet zo handig nee. Maar voor de rest staat Griekenland nog op geel, dus in principe mag je daar gewoon heen gaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Michiel Elijzen stopt bij DSM.
[vul hier een cooperation-grapje in]quote:Op woensdag 11 augustus 2021 14:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Michiel Elijzen stopt bij DSM.
We zijn reddeloos verloren.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:05 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ting-van-eerste-kind
[ afbeelding ]
Voetjebal is, voor zover het de afgelopen 10 jaar nog leuk was, steeds minder leuk nu werkelijk elke club in handen is gekomen van de een of ander rijke sjacheraar en/of zijn investeringsvehikel. Er lijkt me ook gewoon geen klap aan om nog fan te zijn van een voetbalclub.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 11:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Net zoals het een slechte zaak is hoe de Premier League deze zomer weer spendeert alsof er geen crisis is. Niet dat ik PSG wil bagatelliseren, maar ik snap niet waarom mensen bozer worden over PSG qua 'slechte impact op het voetbal' dan over de PL. En straks over een paar maanden weer als trotse kefhondjes roepen dat het tempo en dit en dat geweldig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |