SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:22 schreef Slobeend het volgende:
Denken jullie dat Sywert van Lienden in de hemel komt?Mensen die in een hiernamaals geloven, daar vind ik wat van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:22 schreef Slobeend het volgende:
Denken jullie dat Sywert van Lienden in de hemel komt?Dit komt uit het interview met de jonge?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mensen die de term hiernumaals hanteren wellicht nog meer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mensen die in een hiernamaals geloven, daar vind ik wat van.
Ja, eens.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mensen die de term hiernumaals hanteren wellicht nog meer.
De Belgian Monsters?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:44 schreef Remco het volgende:
Vorig topic ging over niet zulke mooie stellen, België heeft het wat dat betreft ook niet echt getroffen op de marathon.
[ afbeelding ]
Coach is weggestuurd trouwens:quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 07:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://www.eurosport.nl/(...)d1523286/video.shtml
Denk dat paardje hop er zo niet beter op komt te staan.
Kenny De Ketele en Robbe Ghys, had ik toch bijna gelijk.quote:
Heeft Wijzer met Pfizer je al omver gekregen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kenny De Ketele en Robbe Ghys, had ik toch bijna gelijk.
Slechts een beetje spierpijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heeft Wijzer met Pfizer je al omver gekregen?
Alleen nog hoofdpijn.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Slechts een beetje spierpijn.
Hoe gaat het met @:slobeend en @:dale__cooper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |