quote:FIA - Event & Timing information
Stewards:
garry connelly
felix holter
derek warwick
yves bacquelaine (BE)
Connelly én Warwickquote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:44 schreef Zorro het volgende:
Nou vergeet het maar weer op Spa
[..]
Even een mailtje sturen met zelf verzonnen regels.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:55 schreef daNpy het volgende:
Anders loopt Toto toch even langs om het uit te leggen.
Dat lezen ze niet! Dus Toto is gewoon de 5e steward.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 09:59 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Even een mailtje sturen met zelf verzonnen regels.
Dat lezen ze niet, maar levert je wel een uitnodiging om langs te komen op.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 10:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat lezen ze niet! Dus Toto is gewoon de 5e steward.
Gewoon een contractverlenging van 1 jaar dusquote:Op donderdag 26 augustus 2021 01:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Google. Is codetaal.
Meneer gaat iets "belangrijks" aankondigen vandaag
Ik vind Alonso een beetje een etter maar ik gun hem ook een auto om het Mercedes moeilijk te maken. Let the tears flow.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 11:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Mooi. Hopen dat Renault Alpine na de regelwijzigingen meteen aan kan haken bij de top. Ik heb een zwak voor Alonso en gun hem een wagen waarmee hij voorin kan meedoen.
Een etter? Ik vind dat de F1 meer van dat soort karakters nodig heeft. Maar ik ben vooral heel erg fan zijn driversskills.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 12:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik vind Alonso een beetje een etter maar ik gun hem ook een auto om het Mercedes moeilijk te maken. Let the tears flow.
Maar jij bent dan ook behoorlijk kritisch... Ik vond Alonso altijd een ongelooflijke (arrogante) lul, maar ik ben hem steeds meer gaan waarderen toen hij wat relaxter werdquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een etter? Ik vind dat de F1 meer van dat soort karakters nodig heeft. Maar ik ben vooral heel erg fan zijn driversskills.
is gewoon een topperquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een etter? Ik vind dat de F1 meer van dat soort karakters nodig heeft. Maar ik ben vooral heel erg fan zijn driversskills.
Ja, hij kan zonder twijfel een gigantisch potje sturen, maar de manier waarop hij Honda tot in de grond af heeft gebrand vond ik tamelijk onnodig. Het jaar erop doet Honda "ineens" mee voor podia in de RBR en ik heb Honda ook niet de beloftes horen maken die Renault wel 5 jaar heeft gedaan, zonder te leveren. En ironisch genoeg gaat ie dan bij Renooit rijden en wordt ie bij tijd en wijle weer om z'n oren gereden met dat braschassisquote:Op donderdag 26 augustus 2021 14:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Toen hij er mee reed was het ook brandhout. God weet, misschien heeft hij Honda met zijn ongezouten kritiek wel zo in de eer aangetast dat ze 10x zo hard zijn gaan werken.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 17:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja, hij kan zonder twijfel een gigantisch potje sturen, maar de manier waarop hij Honda tot in de grond af heeft gebrand vond ik tamelijk onnodig. Het jaar erop doet Honda "ineens" mee voor podia in de RBR en ik heb Honda ook niet de beloftes horen maken die Renault wel 5 jaar heeft gedaan, zonder te leveren. En ironisch genoeg gaat ie dan bij Renooit rijden en wordt ie bij tijd en wijle weer om z'n oren gereden met dat braschassis
Het lag voor een deel ook aan McLaren dat van Honda een onmogelijk pakket had geëist. Daarnaast was het chassis van McLaren helemaal niet zo goed.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 23:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Toen hij er mee reed was het ook brandhout. God weet, misschien heeft hij Honda met zijn ongezouten kritiek wel zo in de eer aangetast dat ze 10x zo hard zijn gaan werken.
Hij had toen gewoon gelijk en draaide er niet om heen. Ik kan dat wel waarderen en moest bovendien geregeld om zijn ongenuanceerdheid lachen.
Dat concept werd in 2017 losgelaten toen Honda met een compleet nieuwe motor kwam, die met elke update verbeterde. De spec 4 van die motor heeft echter nooit in de McLaren gezeten, omdat McLaren/Alonso wel klaar was met Honda.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 08:40 schreef Rossdale het volgende:
Het size zero concept werkte gewoon niet, maar dat wilde McLaren graag vasthouden
Matig goeie grap. Volgende keer moet ie ergens op gaan stampen misschienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |