Ze zijn al druk aan het opbouwen, kreeg net een filmpje door van mijn broer, die reed even over start finish.quote:
Volgens mij is het weer redelijk normaal met de in achtneming van de coronaregels.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:11 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vorig jaar waren de bossen rondom het circuit van Spa-Francorchamps hermetisch afgesloten. Er was een rode afgegrendelde zone en de politiehelikopters waren oa uitgerust met Warmtebeeldcamera's om zo ongewenste bezoekers op te sporen.
Iemand een idee of dat dit jaar ook weer is. De site van de gemeente Stavelot (waar het circuit onder valt) geeft hier niks over aan helaas.
Wat vet cool!quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze zijn al druk aan het opbouwen, kreeg net een filmpje door van mijn broer, die reed even over start finish.
Niet gelezen, maar Wolff acht ik schuldig.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:48 schreef Ferry_76 het volgende:
Toto wolff en lawrence Stroll schijnbaar verdacht van handel in aandelen met voorkennis...
Kort samengevat vind men de aankoop van aandelen in AM door Wolff, en de overstap van Moers van AMG naar AM een maand later verdacht. Bovendien kocht Mercedes in die tijd een aandeel in AM, waardoor het bedrijf fors meer waard werdt.quote:Op maandag 23 augustus 2021 18:53 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Niet gelezen, maar Wolff acht ik schuldig.
Hij moet dan een van de mensen zijn die opbouwt op het circuit voor het een of ander. Zonder kom je echt niet de baan op.quote:Op maandag 23 augustus 2021 15:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze zijn al druk aan het opbouwen, kreeg net een filmpje door van mijn broer, die reed even over start finish.
Wolff heeft sowieso teveel macht binnen de F1, Williams heeft ie ook al aandelen in en is ook nog eens manager van diverse rijders.quote:Op maandag 23 augustus 2021 20:32 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Kort samengevat vind men de aankoop van aandelen in AM door Wolff, en de overstap van Moers van AMG naar AM een maand later verdacht. Bovendien kocht Mercedes in die tijd een aandeel in AM, waardoor het bedrijf fors meer waard werdt.
Die heeft ie toch terug verkocht aan de Williams familie vlak voor, of net na, dat hij de grote Mercedes motorsport chef werd.quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:02 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wolff heeft sowieso teveel macht binnen de F1, Williams heeft ie ook al aandelen in *knip*
Hij had zijn aandelen verkocht aan Brad Hollinger maar blijkbaar niet alles, omdat een transactie nooit afgerond is en hij dus een deel terug kreeg. Maar intussen zijn alle aandelen door Dorilton overgenomen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 22:29 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die heeft ie toch terug verkocht aan de Williams familie vlak voor, of net na, dat hij de grote Mercedes motorsport chef werd.
Joto Wolffquote:“Maar ik wil daar nog wel over zeggen dat we in de woordenstrijd altijd koel en nuchter hebben proberen te blijven en niet voor nog meer controverse en vijandigheid onder de fans hebben proberen te zorgen. Deëscaleren is altijd het doel geweest”, aldus Wolff. Om daarna te eindigen met: “Helaas doet de andere partij het tegenovergestelde.”
ja, hij bouwt. Dat was de kortste weg naar de stands.quote:Op maandag 23 augustus 2021 21:49 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Hij moet dan een van de mensen zijn die opbouwt op het circuit voor het een of ander. Zonder kom je echt niet de baan op.
Als twee honden vechten om een been loopt de derde ermee heen…..quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
2x Orange army op de tribunes bij spa en Zandvoort
En daarna de Red army op de tribunes voor Ferrari op Monza
Wat is het toch een griezel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:04 schreef daNpy het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)eizoen-2021/6652223/
[..]
Joto Wolff![]()
nog zo'n quote:quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 12:04 schreef daNpy het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)eizoen-2021/6652223/
[..]
Joto Wolff![]()
quote:er is volgens teambaas Toto Wolff sprake van minder stress dan andere jaren. “Het is eigenlijk minder geworden”, vertelt hij in een exclusief interview met Motorsport.com. “We hadden jarenlang te maken met de druk dat we onmogelijk konden verliezen.
Dat keren Max op het podium tussen Hamilton en Bottas eindigde telde kennelijk niet.quote:Volgens Wolff was er meer druk in de seizoenen dat Ferrari nog de voornaamste uitdager was van Mercedes, met dank aan een sterke motor. “De jaren waarin we tegen Ferrari streden, voelden meer intens. Op dat moment waren we er namelijk op gebrand om te bewijzen dat we geen eendagsvlieg waren”, aldus Wolff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |