Zeker, lekker een boompje meepakken hier en daar, het mag allemaal wel wat spectaculairderquote:Op donderdag 19 augustus 2021 14:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
levensgevaarlijke baan toch, zeker met de huidige f1
Bij de meeste evenementen verstaan ze onder "pro" camera's met verwisselbare lenzen. Dus je dslr kan je thuislaten.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 11:37 schreef ETA het volgende:
ik ga wel even contact opnemen idd om gezeik te voorkomen. Grootste toeter die meegaat is een 70-300L. Niet de kleinste, maar ook niet in de categorie professional sportfotograaf.
Rechtstreeks. Ze rijden maandag die kant op.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:34 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik reed net rond 19u op de E42 bij Spa toen richting circuit 3 vrachtwagens van Aston Martin richting circuit kunnen.
Dat vind ik redelijk vroeg (week nog tot de vrije trainingen).
Weet iemand of de teamtrucks volgende week zondag vanuit Francorchamps rechtstreeks naar Zandvoort rijden of gaan ze nog snel naar hun 'thuis' basis?
Indien ze rechtstreeks gaan, weet iemand hoelaat de trucks dan vanaf het circuit vertrekken?
Lijkt me anders mooi om die colonne over de A2 te zien.
Zal sowieso genoeg te zien zijn de maandag na de race op Spaquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 20:34 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik reed net rond 19u op de E42 bij Spa toen richting circuit 3 vrachtwagens van Aston Martin richting circuit kunnen.
Dat vind ik redelijk vroeg (week nog tot de vrije trainingen).
Weet iemand of de teamtrucks volgende week zondag vanuit Francorchamps rechtstreeks naar Zandvoort rijden of gaan ze nog snel naar hun 'thuis' basis?
Indien ze rechtstreeks gaan, weet iemand hoelaat de trucks dan vanaf het circuit vertrekken?
Lijkt me anders mooi om die colonne over de A2 te zien.
Een lunchwandeling doenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:55 schreef Sjoerd102 het volgende:
ah kak. Dan moet ik werken. Tot 3 maanden geleden hadden we vanaf kantoor nog uitzicht op de A2.
Nu ivm een pand dat er tussen gebouwd is helaas niet meer
Hoe laat zijn ze dan bij Utrecht?quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rechtstreeks. Ze rijden maandag die kant op.
Raceweek.quote:Op zondag 22 augustus 2021 19:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
nog 4 uur en 13 minuten tot RACEWEEK
dan ben ik er ook zeker bijquote:Op donderdag 19 augustus 2021 07:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Met Iron Maiden in het voorprogramma. Fuck yeah, ik kom!
Het zou beschamend zijn als ik op mijn vrije dag naar de A2 aan de grensovergang ga loeren om wat vrachtwagens van de teams langs te zien komenquote:Op vrijdag 20 augustus 2021 22:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zal sowieso genoeg te zien zijn de maandag na de race op Spa
Begin daar nou niet overquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |