Silverstone. Hamilton voor eigen publiek terugpakkenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:05 schreef opreis het volgende:
[..]
Doe nog maar een paar x de Red Bull ring. Het resultaat was daar wel prettig
En de altijd vervelende zebrapad.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
nog een keertje zandvoort of kan dat niet ivm de streephagedis?
Hockenheim & Nürburgringquote:
Niet? Afgelopen weekend toch echt in een duitse sleurhut polonaise gestaan op de snelweg naar de kustquote:Op woensdag 18 augustus 2021 13:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
De Duitsers komen een keer niet, maar F1 gaat naar Duitsland.
JAAAAA
Duitsers verneuken het altijd voor anderen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 14:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet? Afgelopen weekend toch echt in een duitse sleurhut polonaise gestaan op de snelweg naar de kust
Brands Hatch, net als (heel) vroegerquote:Op woensdag 18 augustus 2021 12:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Silverstone. Hamilton voor eigen publiek terugpakken
Donington Parkquote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:54 schreef flipsen het volgende:
[..]
Brands Hatch, net als (heel) vroeger
Het mocht nu doorgaan omdat het eenmalig is, denk ik niet dat het het zou mogen.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
nog een keertje zandvoort of kan dat niet ivm de streephagedis?
Indianapolis of een GP in Duitsland?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:42 schreef Starflyer het volgende:
Silverstone, Brands Hatch en Donington zijn niet mogelijk direct na Turkije met de huidige Britse Covid-19 regels.
Ook de race in Brazilië is op dit moment nog een probleem vanwege dezelfde quarantaine regels.
Beide landen staan op de Britse rode lijst.
Met Iron Maiden in het voorprogramma. Fuck yeah, ik kom!quote:Op woensdag 18 augustus 2021 17:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Donington Park
Hebben ze ook eens keer geraced
Duitsland? In oktober?quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Indianapolis of een GP in Duitsland?
Het is mogelijk als je kijkt naar vorig seizoenquote:
De BGP001 was een Frankenstein wagen met die Mercedes motor. De vraag is of die wagen op een zelfde niveau had gepresteerd als de Honda erin had gezeten waar die aanvankelijk voor gebouwd werd.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 11:47 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Honda heeft er nogal een handje van om op het verkeerde moment afscheid te nemen. Kijk naar de financiële crisis, toen Brawn een wereldwagen had gebouwd (voor wat eigenlijk Honda had moeten zijn). En nu weer: ze winnen, dan stoppen ze plots.
was dat nu weer voor een zéverquote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:10 schreef ETA het volgende:
Volgens de regels mag je geen professionele fotocamera's meenemen, maar zou het toch leuk vinden wat leuke foto's te schieten met mijn DSLR camera.
Wat is jullie ervaring met semi professionele camera's (Canon 5D + 2 L-lenzen) meenemen, laten ze dit toe of zal het nog per circuit afhangen?
Wel handig dat ze niet specificeren wat onder professionele foto apparatuur valt.... ik denk dat ze niet te moeilijk gaan doen met een grote DSLR, maar je wil niet het risico lopen dat het bij de ingang te horen krijgt dat het niet mee mag....quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:40 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
was dat nu weer voor een zéver![]()
Ikzelf neem ook altijd een fatsoenlijke camera mee naar Spa, en heb nog nooit commentaar gehad. En het volk wat ik om me heen zie zitten heeft er regelmatig wel ene dikkere camera's bij zich. Maar DutchGP zal wel weer speciaal zijn...
quote:WAT MAG IK NIET MEENEMEN NAAR HET EVENEMENT?
Het is niet toegestaan om professionele film- foto- of geluidsapparatuur of drones (zowel op de grond als in de lucht) mee te nemen naar de Dutch Grand Prix. Om foto’s en video’s te maken is het toegestaan om een smartphone, een kleine digitale compact camera, of een GoPro camera mee te nemen.
dat is gewoon een amateur camera, pro is van die lenzen van een halve meterquote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:10 schreef ETA het volgende:
Ik heb net te horen gekregen dat ik naar de Dutch GP magHet is weliswaar alleen voor de vrijdag, maar toch leuk. Het is de eerste keer dat ik een F1 event bezoek. Volgens de regels mag je geen professionele fotocamera's meenemen, maar zou het toch leuk vinden wat leuke foto's te schieten met mijn DSLR camera.
Wat is jullie ervaring met semi professionele camera's (Canon 5D + 2 L-lenzen) meenemen, laten ze dit toe of zal het nog per circuit afhangen?
levensgevaarlijke baan toch, zeker met de huidige f1quote:Op woensdag 18 augustus 2021 15:54 schreef flipsen het volgende:
[..]
Brands Hatch, net als (heel) vroeger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |