Vettel is wel echt een opperbaas. Ik was zelf tm 2000 gekomen. Senna had ik nog goed. Voor de rest lastiger dan het lijkt.quote:
ik heb geen idee wie er in de afgelopen jaren kampioen is gewordenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik kom tot 18 wereldkampioenen. Van nieuw naar oud, en misschien in verkeerde volgorde na Schumacher.
Dat snap ik best met de Hamilton-dominantie en Rosberg was na zijn kampioenschap er helemaal klaar meequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik heb geen idee wie er in de afgelopen jaren kampioen is geworden
Dat kan niet want Hamilton weer op plaats 2quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Worden deze punten toegevoegd aan het totaal voor 2021?
Er zijn tijden geweest dat ik de 50's en 60's allemaal wel op kon dreunen, maar 70, 80 enzo niet hoor. Vettelquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 23:09 schreef Schnitzels het volgende:
[..]
Vettel is wel echt een opperbaas. Ik was zelf tm 2000 gekomen. Senna had ik nog goed. Voor de rest lastiger dan het lijkt.
Perez 2021 Lewis?!![]()
Tsja, protégé van Toto hequote:Op zondag 8 augustus 2021 12:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Russell won't put 'own agenda' above team's interests
Z'n talent is onmiskenbaar, maar het is wel een vleesgeworden PR-campagne op twee benen.
Zegt altijd precies de juiste dingen.
En toen was er Imola.
Vettelquote:
Dat Vettel, Verstappen en Russell de drie coureurs zijn die hier goed in zijn verbaast me dan weer niet.quote:Op maandag 9 augustus 2021 11:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vettel
Grotendeels ook gewoon zonder na te denken, allemaal achter elkaar opdreunen
En hij was ook weer zo lekker op dreef over Hamilton.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:51 schreef tralalala het volgende:
Helmut is wel echt mediageilWat is er mis mee om gewoon 3 weken je smoel te houden? Het is vakantie.
De media komt naar hem toequote:Op maandag 9 augustus 2021 21:51 schreef tralalala het volgende:
Helmut is wel echt mediageilWat is er mis mee om gewoon 3 weken je smoel te houden? Het is vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |