Afgelopen donderdag heb ik bij de kapper net voor de wedstrijd verteld dat Feyenoord dit seizoen echt waardeloos is. #WEGGELOOFWAARDIGHEIDquote:
Wat kinderachtig.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Om tegenstander niets wijzer te maken of zo. Maar ja 99% van de tijd kan je het wel invullen
Ik heb het altijd over het weer bij de kapper.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Afgelopen donderdag heb ik bij de kapper net voor de wedstrijd verteld dat Feyenoord dit seizoen echt waardeloos is. #WEGGELOOFWAARDIGHEID
Zo ben ik.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij blijft Berghuis ook na Feyenoord volgen
Dat siert je
Echte kenners zien de potentie. Ik betitel jou bij deze als geen echte kenner.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Afgelopen donderdag heb ik bij de kapper net voor de wedstrijd verteld dat Feyenoord dit seizoen echt waardeloos is. #WEGGELOOFWAARDIGHEID
quote:Björn is een Scandinavische voornaam, met de betekenis beer. Men schrijft Björn in het Zweeds en het IJslands en Bjørn in het Noors en het Deens. In het oud Engels werd het geschreven als Beorn. De variant in Finland is Karhu en die in Rusland is Medvedev.
In Nederland wordt de naam ook wel met een o in plaats van een ö geschreven.
Misschien heb jij een kapper "met een andere motoriek".quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het altijd over het weer bij de kapper.
Ja en met een vagina.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien heb jij een kapper "met een andere motoriek".
HEH!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:40 schreef -XOR- het volgende:
Haggie heeft lang niet voor tv hoeven praten dus vervalt tot een gemankeerd plattduutsch
"je kleine vriend?"quote:
Kinderen met 0,0 talent.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:44 schreef zeebeschuit het volgende:
Ajax shirt designer heeft z'n kinderen ingehuurd
Als was ik het eens met je stelling je beseft dat pasveer aan de andere zijde staat hequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Met Drommel op doel ga je deze wedstrijd natuurlijk niet winnen.
Gefeliciteerd Ajacieden.
Als was ik hetquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als was ik het eens met je stelling je beseft dat pasveer aan de andere zijde staat he
Mwahquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet echt beginnen met mijn posts doorlezen he?
De beste keeper van NL speelt duidelijk in Rotterdam.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als was ik het eens met je stelling je beseft dat pasveer aan de andere zijde staat he
Op een komma na is het prima hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:51 schreef GGMM het volgende:
eens met je stelling je beseft
Wat doe je allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |