Niemand zegt dat. Alleen jij en de media.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die geloven ook nog steeds dat Ajax het Bayern van NL is![]()
[ link | afbeelding ]
PEC is AZ voorbij OP ALLE FRONTEN.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die geloven ook nog steeds dat Ajax het Bayern van NL is![]()
[ link | afbeelding ]
Heb jij het spel ook geboycot sinds Sierd de Vos erin zit?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:07 schreef PicoMMP het volgende:
Evert zal voor altijd in mijn huis aanwezig zijn met FIFA
Eerder al. FIFA17quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij het spel ook geboycot sinds Sierd de Vos erin zit?
Kun je even normaal doen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij het spel ook geboycot sinds Sierd de Vos erin zit?
Mwenequote:
Een paar dagen terug was er 's nachts nog een Europacupfinale van Ajax uit 1972, met commentaar van Sierd, dat was echt een topshow. Alleen jammer dat ik de dag later geen vrij had.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gun je de views en likes op YouTube van harte.
Als het op youtube staat kun je het ook later terugkijken, tip.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een paar dagen terug was er 's nachts nog een Europacupfinale van Ajax uit 1972, met commentaar van Sierd, dat was echt een topshow. Alleen jammer dat ik de dag later geen vrij had.
Sinds 2014 meteen pingels. (dit had wel in de OP gemogen ja)quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:02 schreef Pino112 het volgende:
Verlenging bij gelijk of meteen pingels?
Dat wist ik niet, ik zapte er toevallig langs. Het niveau was trouwens een stuk hoger dan ik had verwacht.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als het op youtube staat kun je het ook later terugkijken, tip.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sinds 2014 meteen pingels. (dit had wel in de OP gemogen ja)
Weet je wat voor iets raars dat is?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook dit seizoen de opstelling niet in een logische volgorde.
Genot.
Om tegenstander niets wijzer te maken of zo. Maar ja 99% van de tijd kan je het wel invullenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weet je wat voor iets raars dat is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |