Broerlief dus straks ook, want tweelingquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:42 schreef Aguero het volgende:
De Hamstring van Kevin Borlee.
Sporza in paniek.
Over een uur.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:43 schreef Caland het volgende:
Hoelaat moet Hassan lopen zodat ik dan kan inschakelen om te gloryhunten?
1450quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:43 schreef Caland het volgende:
14:50, maar let op Kipyegonquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:43 schreef Caland het volgende:
14:50quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:43 schreef Caland het volgende:
Hoezo, begint die eerder?quote:
Als ze ergens niet wint dan is het op de 1500m, Kipyegon is de zwaarste tegenstand die ze zal tegenkomen dit toernooi.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga wel heel kwaad worden als Hassan ons geen goud schenkt.
Heeft ze reeds gedaan vriendquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga wel heel kwaad worden als Hassan ons geen goud schenkt.
Paspoort inleveren?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:45 schreef Mani89 het volgende:
De hele week ben ik mij al aan het verheugen op een nieuwe gouden atletiek medaille. Verpest dit niet voor mij Sifan.
1530 ook nog een kansjequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:45 schreef Mani89 het volgende:
De hele week ben ik mij al aan het verheugen op een nieuwe gouden atletiek medaille. Verpest dit niet voor mij Sifan.
Leuke act allen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:45 schreef Mani89 het volgende:
Denk dat ze wel de finale halenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:45 schreef Mani89 het volgende:
Oei Nederland start met een blanke, vertrouwen daalt.
Ik denk dat ze wel doorgaan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:45 schreef Mani89 het volgende:
Oei Nederland start met een blanke, vertrouwen daalt.
Speciaal voor mij omdat ik zo naïef was om te denken dat dit wel live uitgezonden zou wordenquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:45 schreef Caland het volgende:
Als Hassan geen goud wint stel ik voor dat we haar weer op het vliegtuig naar Friesland zetten
@:maxi-mus
Marathon ook lekker vroegquote:Due to weather conditions (heat), the Women's Marathon will start at 06:00 a.m. instead of 07:00 tomorrow, Saturday 7th August 2021.
Dan hadden ze vrij snel moeten schakelen, dat was wel heel naïef danquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Speciaal voor mij omdat ik zo naïef was om te denken dat dit wel live uitgezonden zou worden
Je verwacht het niet he!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:46 schreef 1superbeschuitje het volgende:
[..]
Marathon ook lekker vroeg
Daar hebben ze het JOURNAAL jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:46 schreef wimderon het volgende:
Waarschuwing: ik zou niet naar d'n eerste Belg zappen.
Snelwandelen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:46 schreef wimderon het volgende:
Waarschuwing: ik zou niet naar d'n eerste Belg zappen.
Ach, dan sta ik pas om 3 uur op denk ikquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:47 schreef Beregd het volgende:
Due to weather conditions (heat), the Women's Marathon will start at 06:00 a.m. instead of 07:00 tomorrow, Saturday 7th August 2021.
Om 23u al marathongenot dus.
Ik was lunch aan het maken, dus had geen idee dat het al bezig wasquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan hadden ze vrij snel moeten schakelen, dat was wel heel naïef dan
Is er een directe vlucht van Tokio naar de vliegbasis in Leeuwarden?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:45 schreef Caland het volgende:
Als Hassan geen goud wint stel ik voor dat we haar weer op het vliegtuig naar Friesland zetten
@:maxi-mus
#prayforbotswanaquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:47 schreef Pino112 het volgende:
De DSQ van Botswana laat wel lang op zich wachten.
F16's regelen het zaakje wel. Lukashenko kijkt tevreden toequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:47 schreef Aguero het volgende:
[..]
Is er een directe vlucht van Tokio naar de vliegbasis in Leeuwarden?
Verdommequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:47 schreef Beregd het volgende:
Due to weather conditions (heat), the Women's Marathon will start at 06:00 a.m. instead of 07:00 tomorrow, Saturday 7th August 2021.
Nee, die is nog een beetje moe van gisteren, wel in de finale.quote:
Ga jij om 11 uur al kijken? Of doe je nu ook een keer een Humphrey?quote:
Natuurlijk ga ik om 11 uur al kijkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga jij om 11 uur al kijken? Of doe je nu ook een keer een Humphrey?
Geven ze de gouden medaille aan Kipchoge dan om 22:30?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:47 schreef Beregd het volgende:
Hij kan gewoon dezelfde tijd als gisteren opstaan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga jij om 11 uur al kijken? Of doe je nu ook een keer een Humphrey?
En een half uur later dan vandaagquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij kan gewoon dezelfde tijd als gisteren opstaan.
Wie is Bonivacia?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:50 schreef Mani89 het volgende:
Dus als Bonivacia meedoet winnen we een medaille?
Doet Kipsiam ook mee?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:50 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Geven ze de gouden medaille aan Kipchoge dan om 22:30?
Dan is goud al vergeven aan NL jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:50 schreef Mani89 het volgende:
Dus als Bonivacia meedoet winnen we een medaille?
Ik vermoed de afstand.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:52 schreef Caland het volgende:
Hoe kunnen Polen nou sneller zijn dan Jamaicanen.
Ik vermoed doping.
Ze hebben gezegd dat er aan de finish een muurtje staat dat nog stucwerk nodig heeft.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:52 schreef Caland het volgende:
Ik vermoed doping.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:53 schreef heywoodu het volgende:
Heb je je vlag al wapperen voor de zich bizar verbeterde Katir @:Mexicanobakker?
Polen is een toevluchtsoord voor Wit-Russische atleten die het regime ontvluchtenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:52 schreef Caland het volgende:
Ik vermoed doping.
Niet gezien door officials.quote:
Aha, dit is nog eens informatie waar ik iets aan hebquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Polen is een toevluchtsoord voor Wit-Russische atleten die het regime ontvluchten
Leuke ploeg dit, ik ben fanquote:
Die linker blanke ziet de bui al hangen.quote:
De jaaraftrap van de tweede provinciale wil je voor geen goud missen natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:54 schreef heywoodu het volgende:
Sporza ruilt de sport in voor voetbal
Misschien dat de andere Borlee wel meedoet in de finale. Gespaard voor de finalequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:52 schreef JohnDDD het volgende:
Effectief als die Belg niet meedoet vnawege zijn blessure en Bonifatius doet mee, dan kunnen we best bij de eerste 5 eindigen
Maar die kampt ook met een blessure.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:56 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Misschien dat de andere Borlee wel meedoet in de finale. Gespaard voor de finale
Hoezo psychopaat?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:56 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
JAAAA, Psychopaat Krek duidt het wel weer allemaal eventjes
Waarom is dat nou weer een psychopaat?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:56 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
JAAAA, Psychopaat Krek duidt het wel weer allemaal eventjes
Wat dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mooi voor Agard die een paar jaar geleden bijna overleden was.
Jij bent geinteresseerd in Worstelen, Karate en Tafeltennis ja?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Veel te veel halve finales/finales om 14.00.
Slecht geprogrammeerd
Ik ga voor BLACKEDstenius denk ikquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Veel te veel halve finales/finales om 14.00.
Slecht geprogrammeerd
Op karate na natuurlijk wel terecht, maar prima straks terug te kijkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent geinteresseerd in Worstelen, Karate en Tafeltennis ja?
Volleybal, handbal, sportklimmen, atletiek en voetbalquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent geinteresseerd in Worstelen, Karate en Tafeltennis ja?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar niemand in deze finale heet Kip.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom heten die mensen allemaal Kip?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pingpongen staat nu wel opCommentaar van Arno VermeulenGenot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Zijn ze zwart? Dan is daar het antwoord.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat eten ze graag.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh dat verhaal kende ik helemaal nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://www.helden.media/rubrieken/uit-helden/papendalganger/
Jeetje, ik word hier pijnlijk op mijn nummer gezet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar niemand in deze finale heet Kip.
https://en.wikipedia.org/wiki/Kipsigis_Naming_Systemquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij was voornamelijk grijs.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit kan zomaar de gouden speer zijn.
Ik chargeer natuurlijk een beetje maar ik vertrouw die man niet. De manier waarop hij praat, die gedwongen "rust" in zijn stem, ik weet het niet precies maar er is iets gruwelijk mis met die man. Ik heb daar geen bewijs voor natuurlijk maar wel vermoedens.quote:
Jeetje, even tellen hoeveel mensen moesten lachen.quote:
En Kiplimo dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje, ik word hier pijnlijk op mijn nummer gezet.
Die heet Kiplimo.quote:
Het was erg humorloos, derhalve zou het jou aan moeten spreken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje, even tellen hoeveel mensen moesten lachen.
Verdraaid, nu je het zegt.quote:
Limo om het mee weg te spoelen.quote:
@Calandquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:04 schreef Zipportal het volgende:
14.50 uur: FINALE 1500 meter (v), met Sifan Hassan
15.30 uur: FINALE 4x100 meter (v), evt met TeamNL (opstelling volgt, samengesteld uit Marije van Hunenstijn, Lieke Klaver, Jamile Samuel, Dafne Schippers, Naomi Sedney, Nadine Visser, Leonie van Vliet)
in dat geval, het was een grapje. Er heeft deze week toevallig een Wit-Russische sprintster politiek asiel in Polen gekregenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Aha, dit is nog eens informatie waar ik iets aan hebDank.
Nou toevallig, ze had het wel gevraagd hoor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
in dat geval, het was een grapje. Er heeft deze week toevallig een Wit-Russische sprintster politiek asiel in Polen gekregen
Meenemen, maar ik woon hier 5 km vandaan dus moet wel een beetje opschieten, anders wordt de kip koud.quote:
Daar leef ik nog een uur of anderhalf geleden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens zappen wij over 10 minuten naar het sportklimmen.
Ik wens jullie veel plezier danquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel gek eigenlijk dat ze Polen kiest. Dat land heeft ook nogal wat conservatief dictatoriale trekjes sinds PiS aan de macht is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou toevallig, ze had het wel gevraagd hoor.
Tweede scherm ernaastquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja jij weg Jochem.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:10 schreef Pino112 het volgende:
DOBBER Jochem 45.56
AGARD Terrence 44.31
van DIEPEN Tony 44.96
ANGELA Ramsey 44.23
Van Diepen johquote:
Daar is heel veel mis, maar kun je wel nog jezelf uitspreken zonder straf.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wel gek eigenlijk dat ze Polen kiest. Dat land heeft ook nogal wat conservatief dictatoriale trekjes sinds PiS aan de macht is.
Maar misschien moet ik dit topic maar niet gaan politiseren.
Uh, okéquote:
Bonevacia als startloper en dan Dobber naar drie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:10 schreef Pino112 het volgende:
DOBBER Jochem 45.56
AGARD Terrence 44.31
van DIEPEN Tony 44.96
ANGELA Ramsey 44.23
Van Diepen werd wel flink gehinderd door die Amerikaan, zal zo een paar tienden tot een halve seconde gescheeld hebben.quote:
Oh je was enigszins serieus, startnadeel. Al is er ook soms gedoe en moeite bij de overname.quote:
De starter is altijd langzamerquote:
Nee. Prima.quote:
Morgen komt dat goed.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
Alles wat enigszins blank is wappert eraf.
Jawel!quote:
Ook raar om een race alert voor de reclame te doen, ik zou dat gewoon voor een medaillewedstrijd doen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:16 schreef OmniRocket het volgende:
huh geen race alert voor de reclame?
Doet zijn broer met snor nog mee?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Morgen komt dat goed.
[ afbeelding ]
Erg mooiquote:
quote:
JA, wat is het nou.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:26 schreef 1superbeschuitje het volgende:
Bahamas = matig volkslied, hoef ik niet meer te horen
Ik denk dat niemand tot nu toe echt een fantastische worp heeft afgeleverd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:29 schreef 1superbeschuitje het volgende:
ANDREJCZYK niet zo goed bezig
Liu heeft een SB iigquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:30 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand tot nu toe echt een fantastische worp heeft afgeleverd.
De Chinese toch wel redelijk, maar dit is voor een finale wel vrij mager jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:30 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand tot nu toe echt een fantastische worp heeft afgeleverd.
Bij zilver ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:33 schreef TLC het volgende:
Als Hassan goud haalt zijn we -misschien maar voor even- Duitsland voorbij op de medaillespiegel
Nogal wiedes met rollende startquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:33 schreef chufi het volgende:
Femke liep in de estafette sneller dan al deze dames
Dan staan we op 10 10 10 qua verdelingquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:33 schreef TLC het volgende:
Als Hassan goud haalt zijn we -misschien maar voor even- Duitsland voorbij op de medaillespiegel
Bij die zes keer goud mag nog wel een tweede individuele inderdaad, maar toch vind ik een nieuwe winnares dan leukerquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, al zou ik het Felix ook wel gunnen.
Pics.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:35 schreef FundsAreSafu het volgende:
Als Miller-Uibo godin niet wint gooi ik mijn meubilair van het balkon
10 10 11quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan staan we op 10 10 10 qua verdeling
Neequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:37 schreef TheVulture het volgende:
Femke Bol had hier ook een plak opgehaald denk ik
Ja, jammer dat het niet te combineren was.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:37 schreef TheVulture het volgende:
Dan had ze mee moeten doenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:37 schreef TheVulture het volgende:
Die Belg is vooral ermee bezig dat er veel blessures zijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:37 schreef heywoodu het volgende:
Hier had ik 'm toch op Leon Haan moeten houden, Belgische commentator leek helemaal niet door te hebben dat het überhaupt een finale was
Da's waarquote:
Seconde onder haar PR.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mwah, die had best mee gedaan voor brons denk ik
Maar die heeft het echt fenomenaal goed gedaanquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:38 schreef PippenScottie het volgende:
Jammer, ik was altijd wel fan van Alyson Felix
Had ze beter kunnen doen dan de altijd irritante zusjes De Witte op sleeptouw te nemenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:37 schreef TheVulture het volgende:
Viel niet te combineren deze spelen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:39 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Had ze beter kunnen doen dan de altijd irritante zusjes De Witte op sleeptouw te nemen
10 olympische atletiekmedailles is nogal watquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar die heeft het echt fenomenaal goed gedaan
MEDAL ALERTquote:
Terwijl ze er op de trials redelijk uitgeblust uit zag.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
10 olympische atletiekmedailles is nogal wat
"IT'S DONE IT'S DONE IT'S DONE OH GOD"quote:
Dat moet bijna wel iets met de omstandigheden te maken hebben.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bizar hoe je je in 50 seconden helemaal naar de gallemiezen kan lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |