SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Maar wat is het specifiek, je spieren, wervels, banden ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Rug is gewoon verrot. Heb er niet dagelijks last van maar als ik er last van heb dan voel ik het ook wel goed. Ziekenhuis had er wel een mooie naam voor toen.. iets met trauma.
Neen, spreekwoordelijke shitquote:
is er ooit een moment dat je daar niet trek in hebt?quote:
Ja meestal als k net aan het ontbijt zitquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is er ooit een moment dat je daar niet trek in hebt?
Nee heb sushi verbodquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je vanavond weer bestellen?
Maakt het niet minder kutquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb het inmiddels alweer mijn halve leven.
Geen idee eigenlijk precies, het is gewoon mijn onderrug die kut doet. Kan amper omhoog komen uit de stoel enz dan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar wat is het specifiek, je spieren, wervels, banden ?
wie ziet hierop toe?quote:
vanavond barbecue.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanavond varkenshaasje met champignons en patat
Bizar, geen fysio oid ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk precies, het is gewoon mijn onderrug die kut doet. Kan amper omhoog komen uit de stoel enz dan.
Hoop dat je het droog houdt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vanavond barbecue.
Dus stokbrood en pils
quote:
er is een grote overkapping. No worriesquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoop dat je het droog houdt.
Ziekenhuis zei toen dat ik er mee moet leren leven. Wacht ik ga even zoeken in mijn dossier hoe het heet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bizar, geen fysio oid ?
Ik had in Den Haag een fysio die zichzelf mr. Pijn noemde en ja, hij deed zijn naam eer aan. Hij probeerde altijd een reactie te ontlokken, maar ik zei lekker niets
Droog etenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er is een grote overkapping. No worries
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ziekenhuis zei toen dat ik er mee moet leren leven. Wacht ik ga even zoeken in mijn dossier hoe het heet.
Gruwelijk nat van de knoflooksausquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gruwelijk nat van de knoflooksaus
Fysio's zijn altijd vreemde vieze mannen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bizar, geen fysio oid ?
Ik had in Den Haag een fysio die zichzelf mr. Pijn noemde en ja, hij deed zijn naam eer aan. Hij probeerde altijd een reactie te ontlokken, maar ik zei lekker niets
cocktailsaus dan?quote:
Oh ja, daar valt weinig aan te doen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:24 schreef Ama het volgende:
Oh het komt door: slijtage/trauma/overbelasting.
En ik ben ook hypermobiel, dat helpt ook niet mee denk ik.
quote:
Oei. Dit kan mijn broer geweest zijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fysio's zijn altijd vreemde vieze mannen.
Mijn zusje laatst,
"Ja eigenlijk ben ik wel van de pijn af, dankjewel voor de goede zorgen"
"Ja maar kun je niet toch blijven komen dan, dan zorg ik dat je mooie rug los blijft en kun je me wat beter leren kennen?"
Ja hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fysio's zijn altijd vreemde vieze mannen.
Mijn zusje laatst,
"Ja eigenlijk ben ik wel van de pijn af, dankjewel voor de goede zorgen"
"Ja maar kun je niet toch blijven komen dan, dan zorg ik dat je mooie rug los blijft en kun je me wat beter leren kennen?"
Hahaha oei.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oei. Dit kan mijn broer geweest zijn.
Ik vind sportleraren (op de middelbare school) over het algemeen ook vies.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hahaha oei.
Ik ken ook die fysio van FC Eindhoven, dat is ook al zo'n vreemd ernstig vies mannetje.
Op zich niets mis mee, als ze maar niet over zalmwormen of spareribs soep gaan beginnen.quote:
Ja dat zijn ook allemaal van die lelijke gefrustreerde incels.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind sportleraren (op de middelbare school) over het algemeen ook vies.
dus ook de rug eraf...quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:24 schreef Ama het volgende:
Oh het komt door: slijtage/trauma/overbelasting.
En ik ben ook hypermobiel, dat helpt ook niet mee denk ik.
spareribs soep? dit klinkt goed.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op zich niets mis mee, als ze maar niet over zalmwormen of spareribs soep gaan beginnen.
Alhoewel ineens de leraar Nederlands weg was.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat zijn ook allemaal van die lelijke gefrustreerde incels.
Bij nader inzien zal het mijn broer toch niet zijn. Die zit al praktisch 15 jaar vast aan zijn huidige vrouw.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hahaha oei.
Ik ken ook die fysio van FC Eindhoven, dat is ook al zo'n vreemd ernstig vies mannetje.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op zich niets mis mee, als ze maar niet over zalmwormen of spareribs soep gaan beginnen.
Moet je bij de vriendin van US zijn.quote:
Kan juist een reden zijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij nader inzien zal het mijn broer toch niet zijn. Die zit al praktisch 15 jaar vast aan zijn huidige vrouw.
welke bedoel je?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je bij de vriendin van US zijn.
Doe mijn oefeningenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk precies, het is gewoon mijn onderrug die kut doet. Kan amper omhoog komen uit de stoel enz dan.
Die ene die spareribssoep maaktquote:
Waarheid wel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op FOK! heb je ook geen ruggengraat nodig. dat scheelt weer.
Die voorspellingen zijn niet uitgekomen. Had eigenlijk wel verwacht dat hij ooit in zou zien dat hij wel heel wat opgegeven geeft, maar "happy family" dus alles geweldig.quote:
Mijn rugklachten zijn echt zo veel minder sinds ik redelijk braaf m'n core train.quote:
Er was net wel iemand in de winkel die oefeningen voor ging doen toen ze zag dat ik amper kon bewegen van de pijn.quote:
Ik ken ook wel een saaie ingeslapen fysiotherapeut uit Veldhoven, die is al 15 jaar bij een hele dikke zeikvrouw en die heeft een knappe vlotte wilde broer die in Eindhoven woont.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij nader inzien zal het mijn broer toch niet zijn. Die zit al praktisch 15 jaar vast aan zijn huidige vrouw.
Alleen als jouw rug slijtage / trauma heeft dan kun je vast niet alle oefeningen doenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Er was net wel iemand in de winkel die oefeningen voor ging doen toen ze zag dat ik amper kon bewegen van de pijn.
Welke oefeningen?quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken ook wel een saaie ingeslapen fysiotherapeut uit Veldhoven, die is al 15 jaar bij een hele dikke zeikvrouw en die heeft een knappe vlotte wilde broer die in Eindhoven woont.
Kan ik ook niet want ik kan niet met handen op de grond, zou wel moeten kunnen want hypermobiel maar mijn rug stopt mij omdat te doen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen als jouw rug slijtage / trauma heeft dan kun je vast niet alle oefeningen doen
hmm, ja, een spontane bed hernia heb ik ook wel eensquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik kom in elk geval m'n bed weer uit 's ochtends. Maar ik kan nog steeds niet onderuit hangen op de bank. En als ik 's nachts m'n bed uit moet dan ben ik ook de lul.
Ja kan het niet goed uitleggen maar kwam er op neer dat ik langzaam omhoog moest komen enz.quote:
Ik kan niet zo lang op mijn buik in bed liggen, dat heb ik eigenlijk altijd al gehad.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik kom in elk geval m'n bed weer uit 's ochtends. Maar ik kan nog steeds niet onderuit hangen op de bank. En als ik 's nachts m'n bed uit moet dan ben ik ook de lul.
Ah, ik heb een beeldquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja kan het niet goed uitleggen maar kwam er op neer dat ik langzaam omhoog moest komen enz.
Vroeger kon ik dat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan niet zo lang op mijn buik in bed liggen, dat heb ik eigenlijk altijd al gehad.
Ik kan me juist eindelijk weer omdraaienquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan niet zo lang op mijn buik in bed liggen, dat heb ik eigenlijk altijd al gehad.
Dit klinkt alsof je al heel oud bentquote:
Zo voelt het wel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je al heel oud bent
Maak de volgende keer een broccoli-smoothiequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:38 schreef UitStraling het volgende:
Zin in iets gezonds maar lui dus koffie
oma Ijs is anders nog best kwiek voor haar 70 levensjarenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je al heel oud bent
Op je rug slapen krijg je zo'n droge mond van, wil je goedemorgen zeggen en dan komt er alleen maar gmglle uit.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan me juist eindelijk weer omdraaien![]()
Ik slaap altijd op m'n buik, kon de afgelopen twee maanden niet want dan schoot het erin. Kan weer lekker kwijlen op m'n kussen.
Hehe, bejaarden scquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan me juist eindelijk weer omdraaien![]()
Ik slaap altijd op m'n buik, kon de afgelopen twee maanden niet want dan schoot het erin. Kan weer lekker kwijlen op m'n kussen.
met gehakt?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maak de volgende keer een broccoli-smoothie
Nooit gekundquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo voelt het wel.
Maar sinds een jaar of vijf kan ik echt niet meer op m'n buik slapen.
Dit klinkt als een heerlijk glas met dik groen slootwater.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maak de volgende keer een broccoli-smoothie
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met gehakt?
Beetje als bubble tea maar dan met gehaktballetjes.
Met of zonder knapperige watervlooien?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt als een heerlijk glas met dik groen slootwater.
Ik heb er twee in de buurtquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Omg, zin in bubble tea, maar geen fatsoenlijke shop hier te bekennen natuurlijk
bestaat dat nog steeds? ik dacht dat die rage maar 2 jaar was ofzoquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Omg, zin in bubble tea, maar geen fatsoenlijke shop hier te bekennen natuurlijk
Zo, die zijn inderdaad aan de dure kantquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er twee in de buurt
Waaronder https://ede.sushico.nl/#menu
Maar vind ze wel duur.
Jazeker en gelukkig nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bestaat dat nog steeds? ik dacht dat die rage maar 2 jaar was ofzo
Van die larven van de geelgerande watertor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met of zonder knapperige watervlooien?
nooit gehad geloof ikquote:
Misschien eens een goeie osteopaat proberen? Mijn pa heeft daar enorm veel baat bij gehad.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha, die zijn leuk. Waterroofkevers.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die larven van de geelgerande watertor.
Ik hoop eigenlijk dat ik het weer kan als ik wat braver train.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nooit gekunddat deed teveel pijn aan mijn onderrug.
Ik vind het wel lekker, maar ik vind niet alle shops even goed.quote:
Heb er gelukkig niet heel last meer van. Vandaag was de eerste keer in die 1,5 jaar dat ik daar loop dat ik naar huis moest van de pijn. Verder is de pijn normaal wel leefbaar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien eens een goeie osteopaat proberen? Mijn pa heeft daar enorm veel baat bij gehad.
O gelukkig maarquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb er gelukkig niet heel last meer van. Vandaag was de eerste keer in die 1,5 jaar dat ik daar loop dat ik naar huis moest van de pijn. Verder is de pijn normaal wel leefbaar.En heb het niet dagelijks gelukkig.
Ik weet ook niet echt beter.quote:
Dat heb ik met hoofdpijn. Dat heb ik al sinds mijn 11e.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet ook niet echt beter.Heb het al sinds mijn 15de ofzo.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik met hoofdpijn. Dat heb ik al sinds mijn 11e.
Hey @EttovanBelgiequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij ook. Ik heb aanleg voor spanningshoofdpijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Hey @:ettovanbelgie
Maar nee dat is oprecht ook wel vervelend.Ik heb laatste tijd (al een hele poos eigenlijk) ook snel hoofdpijn maar dokter kan weinig zeggen behalve dat het spanningshoofdpijn is waarschijnlijk.
Haha, dat had ik met de wervingfilmpjes van de vorige werkgever. Iemand staat daar nog vrolijk op de site en ze is als sinds vorige maand vertrokken bij die werkgever.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:53 schreef kwiwi het volgende:
We hebben nu elke maand een podcast, waarin zo'n griet van corporate communications een executive interviewt over de huidige projecten. Compleet gescript, gvd wat slechtHeb last van plaatsvervangende schaamte.
Je bent toch niet stiekem in dienst getreden van mijn werkgever?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:53 schreef kwiwi het volgende:
We hebben nu elke maand een podcast, waarin zo'n griet van corporate communications een executive interviewt over de huidige projecten. Compleet gescript, gvd wat slechtHeb last van plaatsvervangende schaamte.
Zou botox dan niet kunnen helpen eigenlijk?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij ook. Ik heb aanleg voor spanningshoofdpijn
Ja ik ook denk ik.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij ook. Ik heb aanleg voor spanningshoofdpijn
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een ander hoofd zou gelijk heel veel issues oplossenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou botox dan niet kunnen helpen eigenlijk?
Wanneer gaan ze jou interviewen? En noem je dan Foqueville ook?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:53 schreef kwiwi het volgende:
Sommige mensen hebben last van hangende oogleden ofzo en krijgen daardoor hoofdpijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een ander hoofd zou gelijk heel veel issues oplossen
Maar whut, botox tegen hoofdpijn?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar whut, botox tegen hoofdpijn?
Nee, ik heb het gemiddeld eens per week. In periodes met meer stress vaker en heviger. Maar ik ben het eigenlijk niet anders gewend.quote:
@bitterbalquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja bij de jouwe kan ik me dat ook helemaal voorstellen. Vraag gewoon wat iemand voor ontbijt eet ofzo, beetje spontaan. Of wat ie in het weekend doet. Niemand zit op deze shit te wachten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent toch niet stiekem in dienst getreden van mijn werkgever?
Nou dat heeft Gergi toevallig net vorige week gedaan, en bij hem helpt het wel wat ja. Hij zegt dat z'n voorhoofd minder 'zwaar en gespannen' voelt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou botox dan niet kunnen helpen eigenlijk?
Hmmm. Bij mij komt het uit mijn nek, dus dan bungelt gelijk mijn hoofd losquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dan leggen ze wat van die typische spanningshoofdpijnspieren lam, geloof dat ze een heel klein beetje bij je slapen injecteren dan.
"In my spare time I'm an architect. In fact I designed a whole village, Foqueville".quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze jou interviewen? En noem je dan Foqueville ook?
Maar is niet goed hoor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmmm. Bij mij komt het uit mijn nek, dus dan bungelt gelijk mijn hoofd los
In Dordt heb je een hoofdpijnpoli. Daar zou ik eigenlijk eens heen moeten. Maar ik heb het al zo lang dat het er voor mij gewoon bij hoort
Nou ik zou er toch gewoon eens naartoe gaan hoor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Dordt heb je een hoofdpijnpoli. Daar zou ik eigenlijk eens heen moeten. Maar ik heb het al zo lang dat het er voor mij gewoon bij hoort
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja bij de jouwe kan ik me dat ook helemaal voorstellen. Vraag gewoon wat iemand voor ontbijt eet ofzo, beetje spontaan. Of wat ie in het weekend doet. Niemand zit op deze shit te wachten.
Als mijn oog opgelost isquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik zou er toch gewoon eens naartoe gaan hoor.
Nou, het zou kunnen dat je wel baat hebt bij een bril. Dat luie oog komt doordat je oogspieren minder ontwikkeld zijn (bijvoorbeeld omdat de sterkte van dat oog net wat minder is en het andere de boel gewoon overneemt). Als je vroeg genoeg bent, kunnen die oogspieren aangesterkt worden (daarom het afplakken van het goede oog) en zo voorkom je hopelijk dat je hersenen het met twee ogen kijken weer oppikken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:59 schreef Ama het volgende:
Ik had als kleine Ama ook altijd een pleister op mijn linkeroog.Naja heb nooit een bril gehad dus het heeft wel geholpen.
Naar laten kijken, echt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbal Pharmaceutical Inc. staat er op het flesjequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus wat voor oogdruppels heb je.
Zoutzuurquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus wat voor oogdruppels heb je.
Die gebruik ik om verf van het hout af te krijgen, valt er gelijk vanafquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbal Pharmaceutical Inc. staat er op het flesje
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbal Pharmaceutical Inc. staat er op het flesje
Mja niet onwaarschijnlijk danquote:
Oh, grappige timing wel zo. Is het een relatief heftige ingreep of is het spuit-spuit-klaar?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dat heeft Gergi toevallig net vorige week gedaan, en bij hem helpt het wel wat ja. Hij zegt dat z'n voorhoofd minder 'zwaar en gespannen' voelt.
Leuk logo, zo’n bitterbal met twee van die gekruiste botten eronder.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die gebruik ik om verf van het hout af te krijgen, valt er gelijk vanaf
Hier zit een smiley inquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk logo, zo’n bitterbal met twee van die gekruiste botten eronder.
@Floryquote:
Dit brengt niet echt een boodschap over eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:28 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
zo voelde ik mij gisteren..
hoeveel drugs had je op?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:28 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
2 boterhammen met rosbief, 2 met oude kaas, 1 met eiersalade met truffel en een witte Reese's cup.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gegeten vandaag @:dudor?
Prikkelbaar?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:28 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
Aantal jaar geleden was dat toch populair? Volgens mij kun je gewoon paddestoelen bestellen hier in Nederland en dan een beetje gaan spacen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:38 schreef Karzai het volgende:
Las laatst dat sommige mensen een micro hoeveelheid psychedelische truffels nemen als ze gaan werken en dat dat prestaties bevorderd
Ik wil de was buiten hangenquote:
Dat zou ik de komende paar dagen laten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil de was buiten hangen
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het stort nu al een kwartier, maar het wordt al licht.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is hier nog droog, maar er komt net een hele donkere wolk langsquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het stort nu al een kwartier, maar het wordt al licht.
Geen drie goud in ieder geval.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:50 schreef gianni61 het volgende:
Iedereen komt langend en zwaaiend op.
Sifan Hassen: Zombie-mode, eat brains!
Brons, ook leukquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:50 schreef gianni61 het volgende:
Iedereen komt langend en zwaaiend op.
Sifan Hassen: Zombie-mode, eat brains!
nope.quote:
Ik doe het haar niet naquote:
Oh, niet op gelet, heb het alweer weggekliktquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nope.
En wat heeft die Kipyegon met haar buik gedaan?
[..]
Ik doe het haar niet na
Kind gekregen toch?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nope.
[..]
Ik doe het haar niet na
Kind gehad? Geen idee maar was eerste wat ik dacht.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:58 schreef gianni61 het volgende:
Nee was echt supersnel klaar. Hij had hoofdpijn doordat zijn oogleden/wenkbrauwen wat 'zwaar' zijn en wat verder dan wat normaal is over zijn ogenkassen hangen als het ware. Weet niet of dat duidelijk isquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, grappige timing wel zo. Is het een relatief heftige ingreep of is het spuit-spuit-klaar?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:06 schreef kwiwi het volgende:
zijn oogleden/wenkbrauwen wat 'zwaar' zijn
lijkt me voor de hand liggend jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Kind gehad? Geen idee maar was eerste wat ik dacht.
geen ideequote:
precies overal en nergens, van de kaart enzoquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit brengt niet echt een boodschap over eerlijk gezegd
helemaal niets, drugs are bad hmm 'kayquote:
neequote:
Wat is er aan de hand dan? Heeft het te maken met de verkoop van je ouderlijk huis?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:33 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee
[..]
precies overal en nergens, van de kaart enzo
[..]
helemaal niets, drugs are bad hmm 'kay
[..]
nee
Goeie plek voor een meet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:31 schreef LTVDK het volgende:
https://www.bndestem.nl/k(...)r-kapsones~a19d4ec4/
Een voorloper van Foqueville
van die keiharde die nog niet rijp zijn. iewquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik leef nog, kwiwi's zijn niet kapot te krijgen
Helaaasquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is nog steeds geen 5 uur zeker?
moe, op; veel gewerkt en verkoop huis speelt ook zeker meequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand dan? Heeft het te maken met de verkoop van je ouderlijk huis?
Moet je de caafs uitlaten?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heeft iemand een zuidwester te leen?
Weekend helpt vastquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 15:59 schreef mschol het volgende:
[..]
moe, op; veel gewerkt en verkoop huis speelt ook zeker mee
(en zelf nog geen woning hebben....)
komt vanzelf wel weer goed hoor.. dit weekend proberen veel uit te rusten
Kom er aanquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:15 schreef Karzai het volgende:
thuis, zit een stokbroodje in de oven voor de borrelhapjes
Ik ging opzoeken wat dat was en dat ziet er best smakelijk uitquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo de uitjes maar vast opzetten voor de lecsó.
Stoofpotje van ui, paprika en tomaat. Met paprikapoeder, karwij, peper en zout. Simpel, maar smaakt lekker met ei of vlees.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ging opzoeken wat dat was en dat ziet er best smakelijk uit
Heb je je Skulls&Bal al gezien?quote:
quote:
En zonder koolhydratenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stoofpotje van ui, paprika en tomaat. Met paprikapoeder, karwij, peper en zout. Simpel, maar smaakt lekker met ei of vlees.
Ik heb straks ook ui, paprika en tomaat alleen gaat er bij mij pindasaus bijquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stoofpotje van ui, paprika en tomaat. Met paprikapoeder, karwij, peper en zout. Simpel, maar smaakt lekker met ei of vlees.
Met een eitje erbij lijkt het op Shakshuka.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan 5 kg aankomen zeker, tsk tsk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja
Ik eet het wel over een gepaneerde schnitzel
Wat is voor jou de beste pindasaus?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb straks ook ui, paprika en tomaat alleen gaat er bij mij pindasaus bij
quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk logo, zo’n bitterbal met twee van die gekruiste botten eronder.
Die van de Chineesquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is voor jou de beste pindasaus?
Heb geen zin om allemaal pinda's plat te gaan lopen trappenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:26 schreef UitStraling het volgende:
Satésaus moet je zelf maken, die kant en klare potjes zijn viessssss.
Blender, rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, klaarquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb geen zin om allemaal pinda's plat te gaan lopen trappen
Glas halfleegquote:
Ja, heel prettigquote:
pindakaas is ook goedquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb geen zin om allemaal pinda's plat te gaan lopen trappen
Wat had je naast de thee?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:31 schreef dud0r het volgende:
Burp. Dat was een prima high tea. Avondeten hoeft voorlopig niet.
Plofbuik nu
De Nijmeegse Vierdaagse?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:32 schreef UitStraling het volgende:
Is dat bewegen voor autisten nog niet afgelopen?
Ik verwacht van niet.quote:
Gewoon, voor jouquote:
Regen, zon, regenregenregenregenalleramendichtregenregenregen en nu weer zon en een blauwe lucht.quote:
Zon heb ik maar weinig gezien vandaag eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Regen, zon, regenregenregenregenalleramendichtregenregenregen en nu weer zon en een blauwe lucht.
Sandwich met kip, club sandwich, sandwich ei en bacon, brownie, millionaire shortbread, scone met jam, cheesecake en ik heb er een biertje bij genomenquote:
1 bui gehad hierquote:
oh en onweer. Allemaal tegelijk ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Regen, zon, regenregenregenregenalleramendichtregenregenregen en nu weer zon en een blauwe lucht.
Oh ja, ik heb idd twee rommeltjes gehoord.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh en onweer. Allemaal tegelijk ook
Onweer op gekke plekken en passionele seks met een vrouw tijdens een onweersbui.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:uitstraling, heb je ook nog een vies verhaal over onweer?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:uitstraling, heb je ook nog een vies verhaal over onweer?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:42 schreef UitStraling het volgende:
Wel een ander verhaal, mijn vader liep vroeger met drie vrienden op straat en een van die vrienden werd door de bliksem op straat getroffen en die was op slag dood.
#isnietviesmaarwelopmerkelijk.
Kan me niet heugen ooit met onweer seks te hebben gehad, zal vast wel ontelbare keren maar het is niet dat me dat bijgebleven is.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onweer op gekke plekken en passionele seks met een vrouw tijdens een onweersbui.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:42 schreef UitStraling het volgende:
Wel een ander verhaal, mijn vader liep vroeger met drie vrienden op straat en een van die vrienden werd door de bliksem op straat getroffen en die was op slag dood.
#isnietviesmaarwelopmerkelijk.
Ik wel een keer op Lowlands. Jaar dat Pukkelpop afgelast werd. Toen onweerde het op Lowlands ook behoorlijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan me niet heugen ooit met onweer seks te hebben gehad, zal vast wel ontelbare keren maar het is niet dat me dat bijgebleven is.
Wel wat meer, maar niks dichtbij hierquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb idd twee rommeltjes gehoord.
Hoorde in ieder geval niemand jullie de kikkers uit de dakgoten schreeuwen van passie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wel een keer op Lowlands. Jaar dat Pukkelpop afgelast werd. Toen onweerde het op Lowlands ook behoorlijk
Heb je niet een keer verteld dat je wilde seks had en precies klaar kwam toen de bliksem insloeg?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan me niet heugen ooit met onweer seks te hebben gehad, zal vast wel ontelbare keren maar het is niet dat me dat bijgebleven is.
* gaat op de I-wanna-do-that lijst.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb je niet een keer verteld dat je wilde seks had en precies klaar kwam toen de bliksem insloeg?
Niet??? had zo een verhaal van jou kunnen zijn iig![]()
Dorre bladeren?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb gelukkig nooit kikkers in de dakgoot.
Hier, je avondetenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* gaat op de I-wanna-do-that lijst.
Wel een keer applaus gehad van groenwerkers die onderaan een balkon urenlang mee hebben staan luisteren
Heb je weer koffie nodig ?quote:
quote:
Op je pizza?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb straks ook ui, paprika en tomaat alleen gaat er bij mij pindasaus bij
Het is dit of broccoli-gehaktquote:
Nee misschien op een pitaquote:
Ik drink mijn alcohol het liefste zonder koffie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheutje whisky erin om het nakende weekend alvast te vieren.
Maar dat is anders gekruid toch?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een eitje erbij lijkt het op Shakshuka.
Beetje zoals een gemiddeld restaurant z'n carpaccio serveert ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:05 schreef UitStraling het volgende:
Mijn goorste bedenksel ooit was lauwe carpaccio over een salade, die salade rook echt naar de dood.
Yeps maar ik trek die kruiden niet helemaal goed, te gebrand of zo, alsof de paprika's reddeloos verloren zijn in de oven.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dat is anders gekruid toch?
Nog erger, deze carpaccio had de kleur van zombies, levenloos grijs.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje zoals een gemiddeld restaurant z'n carpaccio serveert ?![]()
Inb4: ik kom nooit in zulke vreetschuren
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* likt voorzichtig aan de warme banaan
Hoe had je de carpaccio verwarmd ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog erger, deze carpaccio had de kleur van zombies, levenloos grijs.
Levendige fantasie.quote:
Magnetronquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe had je de carpaccio verwarmd ?
Drie dagen op zitten broeden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe had je de carpaccio verwarmd ?
Truequote:
In de hondenmand gelegd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Drie dagen op zitten broeden.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Drie dagen op zitten broeden.
Is al goed Julius Jaspersquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet ook niet wat me bezielde.
Dat is wel een perfecte omschrijvingquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is die opgeblazen vleesbal met hangende schouders en acht onderkinnen.
ik denk dat ik dat wel zou doen, het mishandelen van carpaccio he..quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 17:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie mishandelt carpaccio nu zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |