SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Maar wat is het specifiek, je spieren, wervels, banden ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Rug is gewoon verrot. Heb er niet dagelijks last van maar als ik er last van heb dan voel ik het ook wel goed. Ziekenhuis had er wel een mooie naam voor toen.. iets met trauma.
Neen, spreekwoordelijke shitquote:
is er ooit een moment dat je daar niet trek in hebt?quote:
Ja meestal als k net aan het ontbijt zitquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is er ooit een moment dat je daar niet trek in hebt?
Nee heb sushi verbodquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je vanavond weer bestellen?
Maakt het niet minder kutquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb het inmiddels alweer mijn halve leven.
Geen idee eigenlijk precies, het is gewoon mijn onderrug die kut doet. Kan amper omhoog komen uit de stoel enz dan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar wat is het specifiek, je spieren, wervels, banden ?
wie ziet hierop toe?quote:
vanavond barbecue.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanavond varkenshaasje met champignons en patat
Bizar, geen fysio oid ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk precies, het is gewoon mijn onderrug die kut doet. Kan amper omhoog komen uit de stoel enz dan.
Hoop dat je het droog houdt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vanavond barbecue.
Dus stokbrood en pils
quote:
er is een grote overkapping. No worriesquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoop dat je het droog houdt.
Ziekenhuis zei toen dat ik er mee moet leren leven. Wacht ik ga even zoeken in mijn dossier hoe het heet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bizar, geen fysio oid ?
Ik had in Den Haag een fysio die zichzelf mr. Pijn noemde en ja, hij deed zijn naam eer aan. Hij probeerde altijd een reactie te ontlokken, maar ik zei lekker niets
Droog etenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er is een grote overkapping. No worries
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ziekenhuis zei toen dat ik er mee moet leren leven. Wacht ik ga even zoeken in mijn dossier hoe het heet.
Gruwelijk nat van de knoflooksausquote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gruwelijk nat van de knoflooksaus
Fysio's zijn altijd vreemde vieze mannen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bizar, geen fysio oid ?
Ik had in Den Haag een fysio die zichzelf mr. Pijn noemde en ja, hij deed zijn naam eer aan. Hij probeerde altijd een reactie te ontlokken, maar ik zei lekker niets
cocktailsaus dan?quote:
Oh ja, daar valt weinig aan te doen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:24 schreef Ama het volgende:
Oh het komt door: slijtage/trauma/overbelasting.
En ik ben ook hypermobiel, dat helpt ook niet mee denk ik.
quote:
Oei. Dit kan mijn broer geweest zijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fysio's zijn altijd vreemde vieze mannen.
Mijn zusje laatst,
"Ja eigenlijk ben ik wel van de pijn af, dankjewel voor de goede zorgen"
"Ja maar kun je niet toch blijven komen dan, dan zorg ik dat je mooie rug los blijft en kun je me wat beter leren kennen?"
Ja hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fysio's zijn altijd vreemde vieze mannen.
Mijn zusje laatst,
"Ja eigenlijk ben ik wel van de pijn af, dankjewel voor de goede zorgen"
"Ja maar kun je niet toch blijven komen dan, dan zorg ik dat je mooie rug los blijft en kun je me wat beter leren kennen?"
Hahaha oei.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oei. Dit kan mijn broer geweest zijn.
Ik vind sportleraren (op de middelbare school) over het algemeen ook vies.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hahaha oei.
Ik ken ook die fysio van FC Eindhoven, dat is ook al zo'n vreemd ernstig vies mannetje.
Op zich niets mis mee, als ze maar niet over zalmwormen of spareribs soep gaan beginnen.quote:
Ja dat zijn ook allemaal van die lelijke gefrustreerde incels.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind sportleraren (op de middelbare school) over het algemeen ook vies.
dus ook de rug eraf...quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:24 schreef Ama het volgende:
Oh het komt door: slijtage/trauma/overbelasting.
En ik ben ook hypermobiel, dat helpt ook niet mee denk ik.
spareribs soep? dit klinkt goed.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op zich niets mis mee, als ze maar niet over zalmwormen of spareribs soep gaan beginnen.
Alhoewel ineens de leraar Nederlands weg was.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat zijn ook allemaal van die lelijke gefrustreerde incels.
Bij nader inzien zal het mijn broer toch niet zijn. Die zit al praktisch 15 jaar vast aan zijn huidige vrouw.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hahaha oei.
Ik ken ook die fysio van FC Eindhoven, dat is ook al zo'n vreemd ernstig vies mannetje.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op zich niets mis mee, als ze maar niet over zalmwormen of spareribs soep gaan beginnen.
Moet je bij de vriendin van US zijn.quote:
Kan juist een reden zijn.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij nader inzien zal het mijn broer toch niet zijn. Die zit al praktisch 15 jaar vast aan zijn huidige vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |