SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Wat heb je uitgevreten?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga vandaag de gevangenis in Veenhuizen in...
Dat heb je dan beter voor elkaar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik mijn straf heb weten om te zetten naar huisarrest.
quote:
Goedemorgen dame, heer.quote:
Mw. MM heeft alles geregeld, ik ben ontvoerd naar Drenthe en zit nu in het opvanghuis in Veenhuizen op het terras voor de lunch.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb je wel gereserveerd, Mad? Want het is daar nu absurd druk. Leuk museum, leuke omgeving
Klinkt als een prima verjaardagskado.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM heeft alles geregeld, ik ben ontvoerd naar Drenthe en zit nu in het opvanghuis in Veenhuizen op het terras voor de lunch.
Daarna de Boevenbus in, de Rode Pannen gevangenis en vervolgens het gevangenismuseum in.
Vervolgens gaan we naar restaurant De Fazant in Oudemolen waar een 6 gangen diner is besproken en overnachten we daar in een suite...
Ik ken een boevencel ook wel van binnen. Is wel lang, lang geleden...quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Klinkt als een prima verjaardagskado.
Mijn oom heeft er gewerkt, ik ben destijds ook echt binnen in de gevangenis geweest, voelde best een beetje raar.
Jij hooliganquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken een boevencel ook wel van binnen. Is wel lang, lang geleden...
quote:
Net met de voormalige gevangenenbus door het dorp gereden, heel imposant en een wereld op zich.quote:Vrienden wonen trouwens echt in het dorp daar, hij heeft ook in de gevangenis gewerkt, als bewaker (en mocht er toen met een mooie regeling vervroegd uit). Ze wonen daar echt heel mooi. Mijn oom was eerst ook bewaker, maar kreeg daar psychisch te veel last van (voelde zich opgesloten en onveilig) en is toen iets administratiefs gaan doen.
Have fun. Leuk dierenpark is hetquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 08:06 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Zo meteen op weg naar t dierenpark
Vooraf-tracks lopen al.quote:Programma van vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Glitter and Gold
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |