Een onderdeel wat nu precies kut is omdat ze met laserwapens schieten. Dan haal je gelijk een heel groot deel van de benodigde schietkwaliteiten weg.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 07:45 schreef dz5b604 het volgende:
Ze hebben het natuurlijk wel al een beetje proberen te veranderen, met dat biathlon onderdeel (wat als het wat langer zou zijn en strafrondjes ook wel beter zou werken).
Ik denk dat voor Brisbane van de agenda af isquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 07:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het IOC vindt traditie en historie sowieso iets waar je korte metten mee moet maken, dus wat dat betreft ziet het er dan weer niet best uit voor de vijfkamp.
Als het maar met een geweer is ipv zo'n lullig laserpistooltjequote:Op vrijdag 6 augustus 2021 07:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niks mis mee. Maar denk niet dat er heel veel gaan dubbelen. Ze moeten daar dan wel zin in hebben. En het is de vraag of biathleten goed kunnen rennen t.o.v. reguliere deelnemers.
Daarom ook maar gewoon Zomerbiatlon op de Spelenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 07:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niks mis mee. Maar denk niet dat er heel veel gaan dubbelen. Ze moeten daar dan wel zin in hebben. En het is de vraag of biathleten goed kunnen rennen t.o.v. reguliere deelnemers.
Dat zou echt fantastisch zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 07:50 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Daarom ook maar gewoon Zomerbiatlon op de Spelen.
Uiteraard. En ook een stuk langer. Nu is het, ja dit is leukquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 07:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als het maar met een geweer is ipv zo'n lullig laserpistooltje
Goestingquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 07:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou echt fantastisch zijn
Over drie weken het WK alweer
Over 6 maanden de Olympische Spelen weerquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 07:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou echt fantastisch zijn
Over drie weken het WK alweer
Pff nog maar 182 dagenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 07:53 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Over 6 maanden de Olympische Spelen weer
tijdelijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 07:53 schreef Nielsch het volgende:
Zit er nou een zwembad in dat stadion of is dat ff tijdelijk neergezet?
Dat maakt de sluitingsceremonie dragelijk zondag, wetende dat dit maar slechts een voorafje wasquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 07:53 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Over 6 maanden de Olympische Spelen weer
Dan gaan de zenuwen pas écht gieren hierquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 07:58 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat maakt de sluitingsceremonie dragelijk zondag, wetende dat dit maar slechts een voorafje was.
Ik zie net dat het in Sjiena is, nou die hebben tegen die tijd de Delta, dus dat word feest.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 07:58 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat maakt de sluitingsceremonie dragelijk zondag, wetende dat dit maar slechts een voorafje was.
Absolute eenzame opsluiting hier!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 07:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan gaan de zenuwen pas écht gieren hier
Punten zijn wel wat duurder hier dan in de zevenkamp, maar alsnog snap ik je verbazing wel ja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:01 schreef heywoodu het volgende:
Wat een aparte verschillen trouwens. 295 punten voor 2:07.7 en maar 14 puntjes minder als je zeven seconden langzamer bent.
Dat lijkt mij ook ja, nog los van dat dit kortebaan is natuurlijkquote:
Ja daar keek ik ook wel bij.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook ja, nog los van dat dit kortebaan is natuurlijk
Effe eten maken en dan baanwielrennenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:14 schreef WAvanBuren het volgende:
Op naar het Ritmisch Gymnastiek topic allen.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Effe eten maken en dan baanwielrennen
Dat kan ik niet hoor. Weer kijken hoe de Russische dames lekker slordig kunnen doen en toch easy goud op mogen halen, terwijl anderen - want niet-Rusland - met bijna perfecte uitvoeringen naast het podium grijpen. Ja doei.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:14 schreef WAvanBuren het volgende:
Op naar het Ritmisch Gymnastiek topic allen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |