Absolute eenzame opsluiting hier!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 07:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan gaan de zenuwen pas écht gieren hier
Punten zijn wel wat duurder hier dan in de zevenkamp, maar alsnog snap ik je verbazing wel ja.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:01 schreef heywoodu het volgende:
Wat een aparte verschillen trouwens. 295 punten voor 2:07.7 en maar 14 puntjes minder als je zeven seconden langzamer bent.
Dat lijkt mij ook ja, nog los van dat dit kortebaan is natuurlijkquote:
Ja daar keek ik ook wel bij.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook ja, nog los van dat dit kortebaan is natuurlijk
Effe eten maken en dan baanwielrennenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:14 schreef WAvanBuren het volgende:
Op naar het Ritmisch Gymnastiek topic allen.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Effe eten maken en dan baanwielrennen
Dat kan ik niet hoor. Weer kijken hoe de Russische dames lekker slordig kunnen doen en toch easy goud op mogen halen, terwijl anderen - want niet-Rusland - met bijna perfecte uitvoeringen naast het podium grijpen. Ja doei.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:14 schreef WAvanBuren het volgende:
Op naar het Ritmisch Gymnastiek topic allen.
Gun ons ook watquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat kan ik niet hoor. Weer kijken hoe de Russische dames lekker slordig kunnen doen en toch easy goud op mogen halen, terwijl anderen - want niet-Rusland - met bijna perfecte uitvoeringen naast het podium grijpen. Ja doei.
Als het eerlijk zou gaan welquote:
Dat dusquote:
Jij doet dus ook een bonus ronde.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
En we gaan door met de bonusronde. Op naar de Albert Heijn.
Anne Bavelaarquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:36 schreef Remco het volgende:
Toch is dit natuurlijk veel leuker en relevanter dan andere onderdelen die wel op de spelen zijn.
Er was een Nederlands meisje dat op redelijk niveau aan 5 kamp deed, ben even haar naam kwijt.
We hadden ook nog een redelijk goede man, maar dat was allemaal gezeik met de schietbond.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |