Dat is alleen maar omdat Marco van Basten er niet meer is om dat als spelregelidee in te brengen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze doen niet aan verschillende tinten kaarten.
Tilburg, die gasten zijn al zo vaak besmet met iedere denkbare variant dat een vaccin niks meer toevoegt.quote:
Ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe spreek je zijn voornaam uit? Orkoen?
Kutjus is makkelijker.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hem een oen noemen vind ik erg ver gaan.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Verstandige mensenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Voetballers zijn over het algemeen Tokkies. En achterlijk. Dus waarschijnlijk niet.
@:psvcl
Ik heb geen mRNA gehad maat.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Verstandige mensen
Nergens voor nodig dat mRNA troep
Dan ben je denk ik wel veiligquote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb geen mRNA gehad maat.
Ze noemen hem meestal Orrie.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Booooh ik ga echt indruk maken. Bedankt maat.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Orrie je moeder is schorriemorrie
Hoe is het weer?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Erg mooi dat we voorstaan
Ik drink speciaalbiertjes in Kroatië @:lenny_leonard
Lekker maat. Wat voor?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Erg mooi dat we voorstaan
Ik drink speciaalbiertjes in Kroatië @:lenny_leonard
Ik heb nog koffie.quote:
In the heat of the news storm.quote:
Ik neem zo ook nog een bakkie, niks mis mee.quote:
Vandaag heerlijkquote:
Lekker maat. Waar in Kroatië zit je ergens?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vandaag heerlijk
Op andere dagen wel te heet vaak. Niet ieder ho(s)tel heeft airco dus dat kan best wel kut zijn, zeker als je veel gezopen hebt
Biertjes van Nova Runda (IPA’s). Niet heel bijzonder wel lekkerquote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker maat. Wat voor?
Ik drink nu Poolse bieren. In Nederland.
Momenteel in Sibenik.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker maat. Waar in Kroatië zit je ergens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |