abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 5 augustus 2021 @ 20:28:18 #41
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_200761944
Erg benieuwd waar Messi zijn klasse gaat etaleren. Stiekem best wel blij verrast met dit nieuws. :)
AZ
ALKMAAR
  donderdag 5 augustus 2021 @ 20:30:22 #42
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_200761986
Overigens best een kil afscheid van iemand die zoveel successen bij de club heeft behaald.
AZ
ALKMAAR
pi_200761994
Had Depay nou salaris ingeleverd zodat Messi bij Barcelona kon blijven?
pi_200762003
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 20:24 schreef luxerobots het volgende:
Wordt ook lastig voor Koeman zo.
Valt misschien wel mee. De verwachtingen zullen natuurlijk nu ook niet heel hooggespannen zijn voor volgend seizoen.
pi_200762050
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 20:30 schreef Durmada het volgende:
Overigens best een kil afscheid van iemand die zoveel successen bij de club heeft behaald.
Ja :{ , hopelijk krijgt Messi later nog wel een mooi afscheid in een vol Camp Nou. Dat heeft hij wel verdiend.
pi_200762090
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 20:31 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Valt misschien wel mee. De verwachtingen zullen natuurlijk nu ook niet heel hooggespannen zijn voor volgend seizoen.
Er zijn weinig spelers van wereldtop over bij Barcelona. En ik geloof niet dat Memphis hen kampioen maakt.
pi_200762104
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 20:31 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Valt misschien wel mee. De verwachtingen zullen natuurlijk nu ook niet heel hooggespannen zijn voor volgend seizoen.
Dat waren ze dit seizoen ook niet tot hij 2x verloor, toen moest hij ineens maanden wachten of hij wel of niet mocht blijven.
pi_200762108
Big mood:

♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_200762120
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 20:33 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Er zijn weinig spelers van wereldtop over bij Barcelona. En ik geloof niet dat Memphis hen kampioen maakt.
Toch nog wel wat hoor, op voorwaarde dat Griezman wel gaat draaien.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_200762146
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 20:33 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Er zijn weinig spelers van wereldtop over bij Barcelona. En ik geloof niet dat Memphis hen kampioen maakt.
Op basis van sterkste elftallen is Atlético momenteel favoriet.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_200762237
LaLiga regelgeving :?
pi_200762353
De dagen van spelers als Messi en Ronaldo beginnen nu ook wel te tellen he
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_200762537
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 20:44 schreef TLC het volgende:
De dagen van spelers als Messi en Ronaldo beginnen nu ook wel te tellen he
Ja het loopt wel op zijn einde. De Messi/Ronaldo periode ten tijde van Guardiola/Mourinho, wat een voetbal tijden waren dat _O_
pi_200762708
Alleen maar goed nieuws voor de toekomst van Barcelona ^O^
Dit zijn de stappen die de club nodig heeft om weer de oude te kunnen worden.
Dit soort drukkende spelers, zowel financieel als dat ze nog altijd willen eisen op het veld, verpesten elke groei.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 21:25:14 #56
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_200763166
Ik ben benieuwd wat zijn ontdekker, @tong80 hiervan vindt.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_200763556
quote:
Dankjewel. Helder
Goed om te lezen dat Spanje eindelijk een beetje verstand gaat gebruiken.

Aangezien Real Madrid lang fanatiek bezig was (is?) met de SuperLeague, die vrezen de handhaving van deze regels ook? Of zijn zij al veilig voor komend seizoen?
pi_200763928
Ik dacht eerst: Barcelona zal dit wel doen om La Liga of Messi onder druk te zetten. Maar het lijkt toch echt definitief.
pi_200764198
Messie kan het dus geen kut interesseren en wil geen salaris inleveren om bij zijn droomcluppie te spelen.

Dat wordt rellen daar :Y
hardcoholic
  donderdag 5 augustus 2021 @ 22:24:54 #60
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_200764249
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:21 schreef Ferdii het volgende:
Messie kan het dus geen kut interesseren en wil geen salaris inleveren om bij zijn droomcluppie te spelen.

Dat wordt rellen daar :Y
Wat ik hoorde is dat hij zelfs 50% zou willen inleveren. Dat is gezien zijn salaris natuurlijk alsnog behoorlijk, maar als Parijs meer salaris en meer kans op prijzen biedt, waarom zou de beste voetballer aller tijden dat laten liggen?
AZ
ALKMAAR
pi_200764261
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 19:58 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat denk ik ook wel ja.

Je beste speler transfervrij kwijtraken kan eigenlijk alleen maar goed uitpakken.
Beetje vergelijkbaar met berghuis
pi_200764292
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:24 schreef Durmada het volgende:

[..]

Wat ik hoorde is dat hij zelfs 50% zou willen inleveren. Dat is gezien zijn salaris natuurlijk alsnog behoorlijk, maar als Parijs meer salaris en meer kans op prijzen biedt, waarom zou de beste voetballer aller tijden dat laten liggen?
waarom zou hij niet gratis voetballen, om vervolgens via een sponsordealtje via 1 van de barcalona partners de poen weer terug te krijgen? Op die manier ontloop je alle regels
hardcoholic
pi_200764320
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:27 schreef Ferdii het volgende:

[..]

waarom zou hij niet gratis voetballen, om vervolgens via een sponsordealtje via 1 van de barcalona partners de poen weer terug te krijgen? Op die manier ontloop je alle regels
Maar je mag simpelweg geen spelers meer inschrijven bij een te hoog limite salarial, en dat is wat er aan de hand is. De bezuinigingen verlopen traag, spelers staan met dure sommen in de boeken en gaan niet makkelijk weg.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_200764339
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:29 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Maar je mag simpelweg geen spelers meer inschrijven bij een te hoog limite salarial, en dat is wat er aan de hand is. De bezuinigingen verlopen traag, spelers staan met dure sommen in de boeken en gaan niet makkelijk weg.
Volgens mij is het zo dat het totale salarispakket onder het voorgeschreven budget moet passen, maar wat als je voor niks voetbalt? Dan draag je niks bij op de balans?

gewoon ala neymar toen hij zelf voor 200 miljoen zijn contract afkocht bij barca en vervolgens voor 200 miljoen "ambassadeur" van het WK Qatar werd
hardcoholic
pi_200764395
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:30 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Volgens mij is het zo dat het totale salarispakket onder het voorgeschreven budget moet passen, maar wat als je voor niks voetbalt? Dan draag je niks bij op de balans?
Maar ik zeg toch: je mag geen spelers meer inschrijven als..
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_200764603
Niet geheel ontopic maar
quote:
Moet Ajax zich zorgen maken nu Barcelona in geldnood zit? Dat niet. Dit komt doordat Ajax de claim op Barcelona destijds heeft verkocht aan een derde partij. Er zijn banken en andere financiële instellingen die een gat in de markt hebben ontdekt omdat clubs altijd op zoek zijn naar nieuwe aankopen, terwijl ze daar vaak niet het geld voor op de plank hebben liggen. De verkopende club wil vaak best een deal maken, maar ook direct middelen hebben om een vervanger te kopen. Financiële instellingen springen op deze behoefte door alvast de volledige transfersom vooruit te financieren.
Mijn hemel wat heeft die club zichzelf naar de tering gewerkt. Al hun transfers moeten ze nog afbetalen aan derde partijen.
pi_200764650
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:33 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Maar ik zeg toch: je mag geen spelers meer inschrijven als..
Dan kunnen we ook wel concluderen dat aguero en depay ook never nooit ingeschreven worden. ik neem aan dat ze liever Messi rondkrijgen dan 2 nieuwe spelers.
hardcoholic
pi_200764662
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:24 schreef Durmada het volgende:

[..]

Wat ik hoorde is dat hij zelfs 50% zou willen inleveren. Dat is gezien zijn salaris natuurlijk alsnog behoorlijk, maar als Parijs meer salaris en meer kans op prijzen biedt, waarom zou de beste voetballer aller tijden dat laten liggen?
Dat salaris van hem zouden ze gewoon over vijf jaar gaan smeren, zodat hij geen euro te weinig krijgt.

Er wordt gewoon genadeloos door zijn zaakwaarnemers onderhandeld en meneer vindt dat allemaal best.

Verwerpelijke hebberigheid.
pi_200764823
Barça staat op veel meer gebieden in het rood, maar het centrale punt is hier het limite salarial. Dat is vrij vertaald het 'budget' dat je overhoudt als je alle niet-personeelskosten in de financiën verrekent. Daarbij gaat het om o.a. salarissen, maar bijvoorbeeld ook om de jaarlijkse afschrijvingen op gekochte spelers (je koopt griezmann voor een bedrag en dat moet je over de contractjaren afschrijven etc). Barça zat voor de coronacrisis op meer dan 600 miljoen aan limite salarial, maar de omzet/inkomsten en alles dalen.

Er lopen dus nogal wat spelers met veel salaris en/of hoge afschrijvingen op transfersommen rond. Barça is dan weer zo'n club die jarenlang torenhoge salarisuitgaven had, veel te ver boven de gezonde percentages. Het schijnt dat het 70 procent was van de omzet etc. Zou ik de swiss ramble-tweets voor moeten opzoeken. Dus als je de salarissen nogal mee laat vloeien met de omzet, heb je dikke problemen als de omzet daalt natuurlijk. En LaLiga ziet streng erop toe dat clubs bezuinigen en de regels naleven. Clubs zoals Barça/Betis mogen maar 25 procent van opbrengsten herinvesteren in spelers.

Umtiti, Pjanic hebben ze paniekerig vrijbrieven aangeboden maar die waren niet happig. Barça probeerde een Saúl-Griezmann deal te sluiten met Atlético maar dat stokte etc.

En er is natuurlijk grootmachtenspel: dit draadje is dan handig -> https://twitter.com/Millar_Colin/status/1423354460760313864

En meer financiële context: https://twitter.com/ZachLowy/status/1412143891302780930

En scroll onderin dit artikel om te zien hoeveel Barça nog op transfersommen moet afschrijven in het limite salarial principe; https://www.goal.com/es/n(...)mj9idff1hfcskgbf28be
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Moderator donderdag 5 augustus 2021 @ 23:07:56 #70
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_200764966
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:58 schreef El-Stinho het volgende:
Barça staat op veel meer gebieden in het rood, maar het centrale punt is hier het limite salarial. Dat is vrij vertaald het 'budget' dat je overhoudt als je alle niet-personeelskosten in de financiën verrekent. Daarbij gaat het om o.a. salarissen, maar bijvoorbeeld ook om de jaarlijkse afschrijvingen op gekochte spelers (je koopt griezmann voor een bedrag en dat moet je over de contractjaren afschrijven etc). Barça zat voor de coronacrisis op meer dan 600 miljoen aan limite salarial, maar de omzet/inkomsten en alles dalen.

Er lopen dus nogal wat spelers met veel salaris en/of hoge afschrijvingen op transfersommen rond. Barça is dan weer zo'n club die jarenlang torenhoge salarisuitgaven had, veel te ver boven de gezonde percentages. Het schijnt dat het 70 procent was van de omzet etc. Zou ik de swiss ramble-tweets voor moeten opzoeken. Dus als je de salarissen nogal mee laat vloeien met de omzet, heb je dikke problemen als de omzet daalt natuurlijk. En LaLiga ziet streng erop toe dat clubs bezuinigen en de regels naleven. Clubs zoals Barça/Betis mogen maar 25 procent van opbrengsten herinvesteren in spelers.

Umtiti, Pjanic hebben ze paniekerig vrijbrieven aangeboden maar die waren niet happig. Barça probeerde een Saúl-Griezmann deal te sluiten met Atlético maar dat stokte etc.

En er is natuurlijk grootmachtenspel: dit draadje is dan handig -> https://twitter.com/Millar_Colin/status/1423354460760313864

En meer financiële context: https://twitter.com/ZachLowy/status/1412143891302780930

En scroll onderin dit artikel om te zien hoeveel Barça nog op transfersommen moet afschrijven in het limite salarial principe; https://www.goal.com/es/n(...)mj9idff1hfcskgbf28be
Wat een puinhoop :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_200765533
twitter
  donderdag 5 augustus 2021 @ 23:51:16 #72
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_200765534
Mooi.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 5 augustus 2021 @ 23:53:12 #73
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_200765550
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Niet geheel ontopic maar
[..]

Mijn hemel wat heeft die club zichzelf naar de tering gewerkt. Al hun transfers moeten ze nog afbetalen aan derde partijen.
FC Twente genot _O_
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 00:09:48 #74
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_200765693
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:47 schreef Confetti het volgende:

[..]

Dat salaris van hem zouden ze gewoon over vijf jaar gaan smeren, zodat hij geen euro te weinig krijgt.

Er wordt gewoon genadeloos door zijn zaakwaarnemers onderhandeld en meneer vindt dat allemaal best.

Verwerpelijke hebberigheid.
Ja maar zou jij als beste voetballer ter wereld blijven bij een club als spelers als Umtiti en Pjanic nog steeds miljoenen blijven opstrijken?

Messi zou wat water bij de wijn kunnen doen, maar het is ook al lang niet meer zijn Barcelona. Ik denk dat hij er zelf ook meer plezier uithaalt als hij kan voetballen met Di Maria en Neymar in plaats van Memphis en Griezmann. Ze mogen dan wel Aguero hebben gehaald, maar die gaat natuurlijk lang niet alles spelen.
AZ
ALKMAAR
  Redactie Sport vrijdag 6 augustus 2021 @ 03:12:46 #75
274204 crew  Mexicanobakker
pi_200766303
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 23:51 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Komende 10 jaar wordt alleen maar PSG-City-Bayern gok ik zo, misschien dat de rest van Engeland langzaam bij kan sluiten.

Spanje en Italië gaan de afgelopen jaren flink bekopen,
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_200767231
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Niet geheel ontopic maar
[..]

Mijn hemel wat heeft die club zichzelf naar de tering gewerkt. Al hun transfers moeten ze nog afbetalen aan derde partijen.
En die "derde partijen" zullen vast rente in rekening brengen :)
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_200768208
11:00 Persco van Laporta.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 09:09:44 #78
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_200768252
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 09:07 schreef Oriente het volgende:
11:00 Persco van Laporta.
Die gozer moet zijn eigen hachje zien te redden

Veel succes
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_200768314
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 09:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Die gozer moet zijn eigen hachje zien te redden

Veel succes
Ja dat gaat een shitshow worden, die gaat alles natuurlijk af proberen te schuiven op Tebas./La Liga. Wait for it.
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 09:29:07 #80
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200768604
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 augustus 2021 09:12 schreef Oriente het volgende:

[..]

Ja dat gaat een shitshow worden, die gaat alles natuurlijk af proberen te schuiven op Tebas./La Liga. Wait for it.
Niet dat hij verantwoordelijk is voor deze soap, dat is z'n voorganger maar het werd weleens tijd dat dit mismanagement bestraft werd, hoop dat die opa uit Madrid ook nog van voetstuk valt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')