abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200765103
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 23:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je lijkt wel een aantal graden gedraaid joh. :D
Huh? Nee.
Ik heb dit vaker geschreven. Ben zeer pro eigen keuze en tegen buitensluiten van mensen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_200765113
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 23:13 schreef capricia het volgende:
Vanaf morgen gaat die greenpass in in Italië. Restaurants, ijssalons, bioscopen, maar ook buiten hockey voor je 12+ kind..alleen maar met greenpass mogelijk.
En vanaf september is het onderwijs (12+) alleen nog maar fysiek toegangelijk met die greenpass. :')

Ik had dit nooit voor mogelijk gehouden. In Europa. Mensen zo buitensluiten.
Hier is maar een woord voor: knettergek.
zie email 27 oktober
pi_200765116
twitter

tijd voor n booster?
pi_200765120
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 23:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je lijkt wel een aantal graden gedraaid joh. :D
Mooi toch dat mensen zich tegen dit absure beleid keren. Hoe meer zielen hoe beter
pi_200765124
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 23:15 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Net alsof ze dat in de praktijk overal gaan controleren, je kunt gewoon uittekenen hoe het straks gaat, het is heel even spannend want en daarna loopt iedereen weer gewoon ongecontroleerd overal binnen.
4.000 euro eerste boete voor de zaak die het betreft. Tweede boete is 14 dagen je tent dicht.

Maar ik hoop idd dat deze onzin snel voorbij is ja.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 5 augustus 2021 @ 23:18:19 #206
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_200765129
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 23:17 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Hier is maar een woord voor: knettergek.
Ook totaal niet te handhaven op lange termijn zo'n systeem, maar daar komen die Italiaantjes snel genoeg achter.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 23:18:35 #207
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200765131
quote:
Vanaf morgen gaat die greenpass in in Italië. Restaurants, ijssalons, bioscopen, maar ook buiten hockey voor je 12+ kind..alleen maar met greenpass mogelijk.
En vanaf september is het onderwijs (12+) alleen nog maar fysiek toegangelijk met die greenpass. :')

Gestoord is het idd

En iedereen tijdenlang maar roepen 'nee joh, dat zijn wilde ideeën, zo ver komt het 'niet'

Ik huiver voor het onderwijs, evenementenbranche en gewoon überhaupt de ontwikkelingen in Nederland komende jaar of twee jaar of langer...
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 5 augustus 2021 @ 23:19:04 #208
432997 Ven1972
Man met humor
pi_200765141
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 23:13 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Dat zouden ze niet winnen, wegens vroegere beslissingen van het supreme court.
Dacht ik ook, maar Amerikanen zijn echt machteloos tegen machtige werkgevers, die mogen alles zelf bepalen wat ze willen doen met het personeel. Triest maar waar, maar werknemers in Amerika hebben toch rechten net als wij hier in Nederland. In Amerika is anders gesteld met de rechten van de werknemers. Veel minder vrijheid denk ik al dan bij ons in Nederland
Humor, serieus en vrolijk!
  donderdag 5 augustus 2021 @ 23:19:07 #209
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_200765143
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 23:18 schreef capricia het volgende:

[..]

4.000 euro eerste boete voor de zaak die het betreft. Tweede boete is 14 dagen je tent dicht.

Maar ik hoop idd dat deze onzin snel voorbij is ja.
Op papier ja, we weten toch allemaal in de praktijk hoe het gaat, 2 man een een paardenkop die dat moeten gaan controleren namens de overheid, gaat nooit werken.

Uiteraard zal het breed uitgemeten worden in de lokale media als er een zaak wordt beboet, maar daar tegenover staan tig anderen die gewoon door de mazen heen glippen en lekker mensen blijven ontvangen zonder gezondheidschecks.
  donderdag 5 augustus 2021 @ 23:19:37 #210
432997 Ven1972
Man met humor
pi_200765153
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 23:14 schreef Molo het volgende:

[..]

Daarom goed nadenken wat je op Fok zet beste Ven. Ze weten precies wie je bent ;)
Weet ik.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_200765154
quote:

Ik snap wat ze willen bereiken en misschien is het wel nodig maar hoop echt dat het tijdelijk is totdat er groepsimmuniteit is. En ergens snap ik het wel vorig jaar zomer kregen de regeringen nog volop kritiek dat ze te zacht ingegrepen hadden en dat daarom de tweede en derde golf zo draconisch waren.

Eind 2021 heeft iedereen zijn kans echter gehad en moet het afgelopen zijn met het beschermen van de bewust ongevaccineerden. Gooi alles open, schaf de regels af en laat ze maar in het ziekenhuis terecht komen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_200765165
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 23:17 schreef Johannes788 het volgende:

[..]

Mooi toch dat mensen zich tegen dit absure beleid keren. Hoe meer zielen hoe beter
Krijg steeds van die berichten van mensen te lezen, ook hier op fok, in de strekking van dat het doodnormale consequenties zijn om uitgesloten te worden.

Raar is dat.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200765181
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 23:18 schreef Molo het volgende:

[..]

Gestoord is het idd

En iedereen tijdenlang maar roepen 'nee joh, dat zijn wilde ideeën, zo ver komt het 'niet'

Ik huiver voor het onderwijs, evenementenbranche en gewoon überhaupt de ontwikkelingen in Nederland komende jaar of twee jaar of langer...
Ik hoop dat de Rijn (of de bier/wijn grens :P ) in Europa de grens van deze idioterie gaat zijn.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_200765184
quote:

Mijn broertje zit blijkbaar door dit gezeik min of meer half opgesloten in Italy met z'n vrouw en 12+ kids.
Weet het fijne er nog niet helemaal van.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_200765186
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 23:21 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik hoop dat de Rijn (of de bier/wijn grens :P ) in Europa de grens van deze idioterie gaat zijn.
Ik hoop dat deze idioterie heel hard in hun gezicht ontploft.
pi_200765189
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 23:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

Krijg steeds van die berichten van mensen te lezen, ook hier op fok, in de strekking van dat het doodnormale consequenties zijn om uitgesloten te worden.

Raar is dat.
Naja aan keuzes zijn consequenties verbonden. Je hebt niet het recht om andere mensen te besmetten.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_200765192
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 23:21 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Mijn broertje zit blijkbaar door dit gezeik min of meer half opgesloten in Italy met z'n vrouw en 12+ kids.
Hij heeft meer dan 12 kinderen?! Arme jongen.
pi_200765195
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 23:22 schreef chratnox het volgende:

[..]

Hij heeft meer dan 12 kinderen?! Arme jongen.
_O-
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_200765196
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 23:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
maar hoop echt dat het tijdelijk is totdat er groepsimmuniteit is
Dit streven bestaat niet bij dit virus derhalve, als je daarop wacht, wacht je per definitie op iets dat nooit gaat komen en blijf je dus altijd met maatregelen zitten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200765200
quote:

[..]

Ga er eens achteraan. Ben benieuwd hoe heet de soep gegeten wordt daar.
Sterkte trouwens. :{
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 5 augustus 2021 @ 23:22:51 #221
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_200765203
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 23:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Naja aan keuzes zijn consequenties verbonden. Je hebt niet het recht om andere mensen te besmetten.
Que?
pi_200765208
quote:

Zou het dan veel eerlijker zijn om die zaken voor iedereen dicht te gooien?
pi_200765213
quote:
met z'n vrouw en 12+ kids.
Sow, goed zijn best gedaan zeg.
pi_200765217
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 23:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

:')

Waarom denk je dit want het is echt gigantisch debiel vreemd voor mij.
pi_200765218
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 23:19 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Op papier ja, we weten toch allemaal in de praktijk hoe het gaat, 2 man een een paardenkop die dat moeten gaan controleren namens de overheid, gaat nooit werken.

Uiteraard zal het breed uitgemeten worden in de lokale media als er een zaak wordt beboet, maar daar tegenover staan tig anderen die gewoon door de mazen heen glippen en lekker mensen blijven ontvangen zonder gezondheidschecks.
Ik begrijp je standpunt en dat zal bij de lokale ijssalon wel zo zijn. Maar het gaat hier ook over scholen. En dat zijn ambtenaren hè.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')