Via digitale informatievergaring inderdaad. Onze welvaart en toegang tot technologie is niet te evenaren door repressieve bananenrepublieken. Normaal hebben we een rechtsstaat die deze ongekende macht kan beperken, maar in deze crisis is wel gebleken dat we van de rechterlijke macht helemaal niets hoeven te verwachten. Die roepen marginale toetsing en laten de burger vogelvrij.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:01 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Willen ze ons liever via internet controleren?"
Je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen en álle potentieel beschermende zaken volop inzettenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:56 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet, sperma kan ons niet beschermen tegen de covid.
heerlijk zeg, prachtig land! Geniet ervan daar!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zit hier as we speak op een camping in midden Zweden voor mijn tent![]()
Als dit werkte had ik Corona al de wereld uitgeblust.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen en álle potentieel beschermende zaken volop inzetten
Spuiten voor het vaderland
Samen spuiten we corona de wereld uit
Hugo en Mark roepen je op nog vaker je vuistje te gebruiken in strijd tegen het virusquote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:05 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als dit werkte had ik Corona al de wereld uitgeblust.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen en álle potentieel beschermende zaken volop inzetten
Spuiten voor het vaderland
Samen spuiten we corona de wereld uit
Heb al eelt op mijn handen, het is tijd dat anderen het stokje overnemen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Hugo en Mark roepen je op nog vaker je vuistje te gebruiken in strijd tegen het virus
Dank!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:04 schreef _serial_ het volgende:
[..]
heerlijk zeg, prachtig land! Geniet ervan daar!
Boks ouwe.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Hugo en Mark roepen je op nog vaker je vuistje te gebruiken in strijd tegen het virus
Door de Ikea heen wandelen en naar de naambordjes bij de producten kijken, leer je meer van dan een woordenboekquote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Dank!
Absoluut absoluut! Zweeds gaat me steeds beter af inmiddels. Mooi ook wel, er zijn weinig toeristen dus ook vrijwel geen borden in het Engels bij horeca etc. Leuk
Ik moet Foucault maar weer eens gaan lezen, over macht en biopolitiek.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:56 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Stiekem is het gewoon eng hoeveel naar BNW verwezen gedachtes werkelijkheid geworden zijn.
Geen fijn gevoel.
Nee nee, dat belemmert de ASCIIstoffen uit je vaccinatie en dat maakt je juist minder beschermdquote:
Sinds de avondklok is men totaal van God los inderdaad.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:56 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Stiekem is het gewoon eng hoeveel naar BNW verwezen gedachtes werkelijkheid geworden zijn.
Geen fijn gevoel.
Smäland.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
Door de Ikea heen wandelen en naar de naambordjes bij de producten kijken, leer je meer van dan een woordenboek
Ja de rechters hebben weinig kennis over digitale iinformatievergaring en speciale wetgeving hiervan neem ik aan. Wat mij ook zorgen baart is het slecht gesteld met privacy op het internet, op elke websites die we ook regelmatig bezoeken. De internetbedrijven hebben vaak dure juristen en advocaten die altijd de zaak wint van de burgers, ze proberen altijd hun gelijk te halen via de rechter. De rechter gaat makkelijk hierin mee zonder dat zij of hij goed op de hoogte is van de wetgeving.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:03 schreef Confetti het volgende:
[..]
Via digitale informatievergaring inderdaad. Onze welvaart en toegang tot technologie is niet te evenaren door repressieve bananenrepublieken. Normaal hebben we een rechtsstaat die deze ongekende macht kan beperken, maar in deze crisis is wel gebleken dat we van de rechterlijke macht helemaal niets hoeven te verwachten. Die roepen marginale toetsing en laten de burger vogelvrij.
Zero Covidquote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:07 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Gidsland Australië. Wat een een praktijken…
Maar zero-COVID is het walhalla hoor!
Dat zouden ze niet winnen, wegens vroegere beslissingen van het supreme court.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 22:41 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
En in Amerika hebben ze dan ook geen vakbond waarmee je zaken rondom ontslag kan regelen zoals juridisch bijstand en een advocaat in schakelen om werkgever voor de rechter dagen om ontslag terug kunnen draaien?
Ik heb nog een overnachting staan binnenkort in Fintorpquote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
Door de Ikea heen wandelen en naar de naambordjes bij de producten kijken, leer je meer van dan een woordenboek
Je lijkt wel een aantal graden gedraaid joh.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:13 schreef capricia het volgende:
Vanaf morgen gaat die greenpass in in Italië. Restaurants, ijssalons, bioscopen, maar ook buiten hockey voor je 12+ kind..alleen maar met greenpass mogelijk.
En vanaf september is het onderwijs (12+) alleen nog maar fysiek toegangelijk met die greenpass.
Ik had dit nooit voor mogelijk gehouden. In Europa. Mensen zo buitensluiten.
Daarom goed nadenken wat je op Fok zet beste Ven. Ze weten precies wie je bentquote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:10 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja de rechters hebben weinig kennis over digitale iinformatievergaring en speciale wetgeving hiervan neem ik aan. Wat mij ook zorgen baart is het slecht gesteld met privacy op het internet, op elke websites die we ook regelmatig bezoeken. De internetbedrijven hebben vaak dure juristen en advocaten die altijd de zaak wint van de burgers, ze proberen altijd hun gelijk te halen via de rechter. De rechter gaat makkelijk hierin mee zonder dat zij of hij goed op de hoogte is van de wetgeving.
Net alsof ze dat in de praktijk overal gaan controleren, je kunt gewoon uittekenen hoe het straks gaat, het is heel even spannend want en daarna loopt iedereen weer gewoon ongecontroleerd overal binnen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:13 schreef capricia het volgende:
Vanaf morgen gaat die greenpass in in Italië. Restaurants, ijssalons, bioscopen, maar ook buiten hockey voor je 12+ kind..alleen maar met greenpass mogelijk.
En vanaf september is het onderwijs (12+) alleen nog maar fysiek toegangelijk met die greenpass.
Ik had dit nooit voor mogelijk gehouden. In Europa. Mensen zo buitensluiten.
Ik ken dus een zooi Australiërs die er compleet achter staanquote:Op donderdag 5 augustus 2021 23:07 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Gidsland Australië. Wat een een praktijken…
Maar zero-COVID is het walhalla hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |