We hebben al vastgesteld dat het allemaal schone schijn is.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:36 schreef Senn88 het volgende:
Is dat een vereiste die stabiliteit? Anders moet ik weg
Behalve in mijn gevalquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
We hebben al vastgesteld dat het allemaal schone schijn is.
gewone schijn dan?quote:
Omdat het een vriend isquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:39 schreef Senn88 het volgende:
Even he CL waarom zeg je niet tegen die vent van het nietszeggende hartje dat zijn hoofd ook nietszeggend is en dat jij daar toch ook niet over valt?
Ik heb echt niks met mensen die altijd maar een of andere betekenis bedenken bij een tattoo.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb dus een simpel hartje op m'n arm en een vriend van me zag hem laatst weer omdat ik nu korte mouwen draag en dan zegt ie altijd even 'goh het is zo nikszeggend zo'n hartje'. Omdat het volgens hem altijd iets moet betekenen zo'n tattoo en heel persoonlijk moet zijnjezus zeg dan niks.
EN dan zeg ik dat ik nog graag een pioenroos wil en dan vindt ie dat ook weer nikszeggend, en dan denk ik, hallo, ken je mij?
Is het Q? Want dan zoek ik hem op nu het nog kan.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat het een vriend isAls ik vinnig reageer ben ik meteen ongesteld ofzo.
Nouuuu je moet voor elke keuze in je leven welquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb echt niks met mensen die altijd maar een of andere betekenis bedenken bij een tattoo.
Mooi dat het soms inderdaad iets belangrijks is dat je vast wil leggen ofzo.
Maar echt van die onzin als:
Ja ik wilde een phoenix want na mijn depressie ben ik ook weer herrezen (ofzo)
kan ik echt niks mee.
Vind het gewoon mooi. is echt genoeg.
Alsnog. Als vrienden moet je toch ook kunnen zeggen dat ie zn bek moet houden?!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vermoeiend wel.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nouuuu je moet voor elke keuze in je leven wel
Een diepgaande betekenis hebben en deze verantwoorden hoor.
Nou… Waarom moet jij je verantwoorden voor jouw betekenisloze tattoo? Dat zegt ook wel iets over hem.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:40 schreef CherryLips het volgende:
Maar dat is ook een beetje mijn probleem, ik zit dan soms niet lekker in m'n vel en erger me dan aan iedereen dus mijn kutgedrag is dan mijn eigen probleem, niet dat van hen.
Tijdje terug liep ie te klagen dat er ergens een dikke laag stof lag en toen heb ik hem een stofdoek toegesmeten.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Alsnog. Als vrienden moet je toch ook kunnen zeggen dat ie zn bek moet houden?!
Juist dan lijkt me.
En al ben je 300 jaar ongesteld....
Nou, leuke vriend dan...quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja of niet dusquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ach ik vind zo'n opmerking, zeker als hij die vaker maakt, ook een beetje ongesteld kutgedrag hoor.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:40 schreef CherryLips het volgende:
Maar dat is ook een beetje mijn probleem, ik zit dan soms niet lekker in m'n vel en erger me dan aan iedereen dus mijn kutgedrag is dan mijn eigen probleem, niet dat van hen.
Wauw. Anders gaat hij even een hobby zoeken ofzoquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tijdje terug liep ie te klagen dat er ergens een dikke laag stof lag en toen heb ik hem een stofdoek toegesmeten.
Groot gelijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tijdje terug liep ie te klagen dat er ergens een dikke laag stof lag en toen heb ik hem een stofdoek toegesmeten.
I likequote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ach ik vind zo'n opmerking, zeker als hij die vaker maakt, ook een beetje ongesteld kutgedrag hoor.
Volgende keer moet je een fake huil doen en zeggen:
Blijf je er nou over doorgaan? Het staat eigenlijk symbool voor het kindje dat ik verloren ben, maar dat weet niemand dus wilde ik niet vertellen! boehooeeehoeee.
Dan houdt hij zijn klep wel.
Zelfde gedachtequote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja of niet duswant dan zou je je mening na 1x ongevraagd ventileren wel voor je houden. Ik zou gewoon reageren met "ik vind jouw hoofd nietszeggend"
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ach ik vind zo'n opmerking, zeker als hij die vaker maakt, ook een beetje ongesteld kutgedrag hoor.
Blijf je er nou over doorgaan? Het staat eigenlijk symbool voor het kindje dat ik verloren ben, maar dat weet niemand dus wilde ik niet vertellen! boehooeeehoeee.
Ik snap het wel. Iedereen wil een koffiemeneer.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel gek dat je mij een koffiemeneer gaf terwijl je mijn meneer kent.
Sowquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik was in de warquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel gek dat je mij een koffiemeneer gaf terwijl je mijn meneer kent.
Ook weer zo ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Iedereen wil een koffiemeneer.
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig. Wat een zak hooi met zijn commentaar overal op.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zeg dan gewoon: het is een pauwquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:45 schreef Debsterr het volgende:
Mijn tatoeages zijn vrijwel allemaal gewoon leuke plakplaatjes. Als ze beginnen met "wat betekent het?" verduidelijk ik maar dat mijn eerste een trampstamp was. Dan is het snel klaar.
Ik heb er geen. Ben er wel één.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:45 schreef Senn88 het volgende:
Waarom hebben jullie een koffiemeneer en ik niet?!
Ik mag jou welquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb geen koffiemeneer. Ook geen behoefte aan.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:45 schreef Senn88 het volgende:
Hij is ook wel de reden dat ik niet alles wat ik doe in m'n stories zet, want dan krijg ik meteen 'aaaah zonder mij, had even gebeld, ik had wel mee willen gaan, waarom wil je dit nooit samen met mij doen'.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig. Wat een zak hooi met zijn commentaar overal op.
Laten we het op koffiemens houdenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Iedereen wil een koffiemeneer.
Weer bezig iemand uit haar jurkje te praten Casanova?quote:
Ik heb er ook geenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:45 schreef Senn88 het volgende:
Heeft hij verder geen vrienden?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is ook wel de reden dat ik niet alles wat ik doe in m'n stories zet, want dan krijg ik meteen 'aaaah zonder mij, had even gebeld, ik had wel mee willen gaan, waarom wil je dit nooit samen met mij doen'.
"Yeah I could. But I didn't. Fuck off." Klaar.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is ook wel de reden dat ik niet alles wat ik doe in m'n stories zet, want dan krijg ik meteen 'aaaah zonder mij, had even gebeld, ik had wel mee willen gaan, waarom wil je dit nooit samen met mij doen'.
Barb hoeft maar te knikken en ik stap in het vliegtuigquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weer bezig iemand uit haar jurkje te praten Casanova?
Of zachtjes "kostuum" of "cocktail" te fluisterenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Barb hoeft maar te knikken en ik stap in het vliegtuig
Je kent me toch, ik zou niet durvenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weer bezig iemand uit haar jurkje te praten Casanova?
Jawel, maar hij is vorig jaar naar deze buurt verhuisd en toen wilde hij al steeds afspreken en leuke dingen doen en ik had hem al gewaarschuwd dat hij niet te veel moest verwachtenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heeft hij verder geen vrienden?
Oh wacht.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik hoop dan maar dat er voldoende tegenover staat om de vriendschap voor jou van meerwaarde te laten zijn....quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
OMGGG ik glij van mijn stoelquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Of zachtjes "kostuum" of "cocktail" te fluisteren
ik herken wat je zegt.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
klinkt vermoeiendquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jawel, maar hij is vorig jaar naar deze buurt verhuisd en toen wilde hij al steeds afspreken en leuke dingen doen en ik had hem al gewaarschuwd dat hij niet te veel moest verwachten
omg ik weet wie je bedoeltquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:51 schreef TaMieke het volgende:
Zou dingetje nog leven, die Braziliaan (dat was het toch)?
Ik ook behalve de naam, die komt niet in me op.quote:
Ik lees nog ff terug in de historie van onze 'black book epische verhalen' app.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kent me toch, ik zou niet durven
Belsezarquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:51 schreef TaMieke het volgende:
Zou dingetje nog leven, die Braziliaan (dat was het toch)?
Ik wilde net zeggen 'bedoel je baltaszar?', maar ik had al het gevoel dat het niet de goede naam was, dus ik dacht, laat maarquote:
Owshitquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik lees nog ff terug in de historie van onze 'black book epische verhalen' app.
Bels voor vrienden.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ook behalve de naam, die komt niet in me op.
Enkel als er gelekt wordt en dat gebeurt niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Owshit
Daar gaat m'n reputatie als gentleman
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel als er gelekt wordt en dat gebeurt niet.
Mensen die je uitnodigen om cocktails te komen drinken in Den Haag bijvoorbeeld.quote:
Dat kan ik bevestigen. Ik kijk elke dag met veel plezier naar de foto waar we samen op staan.quote:
Nee johquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:57 schreef Senn88 het volgende:
Bels en barb zijn beiden wel Don Juan types he
Kan niet anders natuurlijkquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan ik bevestigen. Ik kijk elke dag met veel plezier naar de foto waar we samen op staan.
Weet je hoe ver wegquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die je uitnodigen om cocktails te komen drinken in Den Haag bijvoorbeeld.
Hij wil seks met je.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha heb hem toch wel eens laten zien in de app?
Over stalkers gesproken, sprak vandaag de directeur, die begon ineens over dat hij mij voor een tentje had gezien met oud en nieuw ergens op insta of facebook.
Nou ik heb hem daar niet en heb niet eens een insta. WAT IS DEZE?
En hij ook.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha nee hij nietquote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij wil seks met je.
[..]
En hij ook.
eerder met mannen?quote:
Pardon?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:02 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Denken dat jij hier ook maar iets over te zeggen hebt :’)
Berehapquote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hay! Ben je een biefstukje of een kroketje
Nou wil ik kroketten.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hay! Ben je een biefstukje of een kroketje
Icm de voorbeelden die je hier geeft denk ik dat het gewoon een valse nicht is.quote:
Zat mijn vriend me ook al mee te pesten.quote:
En ik kan ook wel vals zijn zolang het niet over mij gaatquote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Icm de voorbeelden die je hier geeft denk ik dat het gewoon een valse nicht is.
Bittergarnituur bij de cocktails.quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wacht even tot @:TaMieke dat laatste bevestigd...
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja he, misschien kunnen we er samen een eten.
Echt wel.quote:
En hard ook.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jawel, maar hij is vorig jaar naar deze buurt verhuisd en toen wilde hij al steeds afspreken en leuke dingen doen en ik had hem al gewaarschuwd dat hij niet te veel moest verwachten
oehhhhh jullie:quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vega graag he.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bittergarnituur bij de cocktails.
Bij die dingen weet je nooit of er vlees in zitquote:
Gezelligquote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
quote:
Wellus. Als ze naar karton smaken als je er geen mosterd op hebt zijn ze vega. Zo heb ik de graagquote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij die dingen weet je nooit of er vlees in zit
En ik heb heel veel krullen inmiddels.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]ik was het haast vergeten.
Maar ja. eens een engnek altijd een engnek
Mannen met krullen van fok zijn eng![]()
Ow en Den Haag is idd heeeeel ver weg
Verzuipen in saus die handel.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
[..]
Wellus. Als ze naar karton smaken als je er geen mosterd op hebt zijn ze vega. Zo heb ik de graag
Voor vrienden regel ik dat.quote:
Ga eens naar de kapper danquote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik heb heel veel krullen inmiddels.
Of dat het de titel vlees nog waardig is.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij die dingen weet je nooit of er vlees in zit
Week geleden nog geweest. Dus ze zitten nu op hun best.quote:
meestal hebben ze die gore met paddestoelenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:13 schreef Debsterr het volgende:
Risotto bitterballen enzo zijn echt smakelijk vega alternatief hoor
*a2mquote:
Hoezo heb je dan nu meer krullen? Krijg je er per jaar exta?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Week geleden nog geweest. Dus ze zitten nu op hun best.
Nee, ik heb mijn haar/krullen langer laten groeien afgelopen 1,5 jaar.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoezo heb je dan nu meer krullen? Krijg je er per jaar exta?
#blond
die zijn prima ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:16 schreef Vaiana het volgende:
Ik vind de vega bitterballen van Mora uit de oven ook echt heel lekker.
Net als wanneer je boompjes snoeit, dan komen de takken voller terug.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoezo heb je dan nu meer krullen? Krijg je er per jaar exta?
#blond
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net als wanneer je boompjes snoeit, dan komen de takken voller terug.
Ik nu ook.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:23 schreef Barbusse het volgende:
Op zich wel trek in spiesjes van de Bbq
Jaaa die is echt top!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
die zijn prima ja.
Omg die vega kipcorn dan
Ik heb een paar keer een vega hamburger gehad, volgens mij was eentje van garden gourmet en de ander zo'n unit van Beyond Meat ofzo, en dat was gewoon kattenvoer voor drie dagen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:27 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Jaaa die is echt top!
Terwijl ik pas een vega kipschnitzel had en die was echt volledig smaakloos. Dus het is blijkbaar toch echt een vak, vega dingen maken.
Niet zeuren, we zijn toch jaloers.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:30 schreef DrMarten het volgende:
Gister 15 km gelopen, vandaag rondje dierentuin van 13 km. Zere poten nu
Damn. Dan ben je een paar uur onderweg zeker?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:30 schreef DrMarten het volgende:
Gister 15 km gelopen, vandaag rondje dierentuin van 13 km. Zere poten nu
Rondje dierentuin was 3,5 uur rondsjokkenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Damn. Dan ben je een paar uur onderweg zeker?
Ik vond die nijlpaarden zo tof daar.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Rondje dierentuin was 3,5 uur rondsjokken
Zal ik dan maar niet zeggen dat de eekhoorns je daar ook tot op een meter naderen?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zeuren, we zijn toch jaloers.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zal ik dan maar niet zeggen dat de eekhoorns je daar ook tot op een meter naderen?
Die vond ik leukquote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:40 schreef CherryLips het volgende:
Als ik hondsdolle eekhoorns van me af wil trappen ga ik wel naar Londen.
Was denk ik de andere dierentuin. Ik was in Tuerpark Berlin, die in Oost Berlijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond die nijlpaarden zo tof daar.
Ik ben alleen in die grote in het centrum geweest.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Was denk ik de andere dierentuin. Ik was in Tuerpark Berlin, die in Oost Berlijn.
Dikhuidenverblijf wordt nieuw gebouwd, dus die waren er niet en krokodillenhuis met ook slangen enzo was ook dicht
Ik moest elk hondje dat ik zag aaien omdat ik die van mij miste :’)quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is soms net The Birds maar dan als The Squirrels.
Champignon burger van de Lidlquote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer een vega hamburger gehad, volgens mij was eentje van garden gourmet en de ander zo'n unit van Beyond Meat ofzo, en dat was gewoon kattenvoer voor drie dagen.
Smaken verschillen. Gelukkig maar.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:45 schreef Senn88 het volgende:
O ik ben duidelijk niet fan van dezelfde vegameuk als jullie
Zoo Berlin is dat. Die hebben ook panda's zie ik nu.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben alleen in die grote in het centrum geweest.
Wat vind jij lekker?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:45 schreef Senn88 het volgende:
O ik ben duidelijk niet fan van dezelfde vegameuk als jullie
Toen ik er was waren ze net weg, zijn ze nu weer terugquote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zoo Berlin is dat. Die hebben ook panda's zie ik nu.
Is niet de moeitequote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:47 schreef gcjoel het volgende:
Omg panda, moet nog steeds naar Rhenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Tegan op 05-08-2021 17:15:07 ]
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:08 schreef Tegan het volgende:
Hoe korter je haar hoe meer krullen toch?
Ik heb 2c haar.Ik heb 1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:08 schreef Tegan het volgende:
Hoe korter je haar hoe meer krullen toch?
Ik heb 2c haar.Ik 3b en 3c. Die laatste kwam ik pas achter bij het laten groeien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Pics of ik geloof je niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik 3b en 3c. Die laatste kwam ik pas achter bij het laten groeien.
Als ik product gebruik lijkt het ook wel op 3a, maar mijn eerste 10 cm krult totaal niet, wat bij 3 wel vereist is dacht ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:30 schreef Vaiana het volgende:
Ik 2c en 3a. En altijd een paar plukjes 2b of 2a.![]()
Ik neem me altijd voor me er meer in te verdiepen en het dan beter te doen, met ook gel enzo. Maar ik ben gewoon te lui.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als ik product gebruik lijkt het ook wel op 3a, maar mijn eerste 10 cm krult totaal niet, wat bij 3 wel vereist is dacht ik.
Ik heb geen foto's waar ik alleen op sta waar het goed op is te zien, met name die 3c. Als ik er aan denk maak ik straks of morgen wel ff een foto.quote:
Had niet gedacht dat dit zou werkenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's waar ik alleen op sta waar het goed op is te zien, met name die 3c. Als ik er aan denk maak ik straks of morgen wel ff een foto.
DM ff je nummer want ik ga het niet op FOK! posten natuurlijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Had niet gedacht dat dit zou werken![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Krulhaar verzorgen is echt een dagtaak. Helft van de tijd is het hier gewoon vogelnest.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:36 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik neem me altijd voor me er meer in te verdiepen en het dan beter te doen, met ook gel enzo. Maar ik ben gewoon te lui.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
DM ff je nummer want ik ga het niet op FOK! posten natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Had niet gedacht dat dit zou werken.quote:
Verschilt een beetje per merk.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vega filet americain gekocht, eigenlijk proef ik maar weinig verschil met het echte.
Die vind ik ook niks. Vooral die enge beyond burgers niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Het moet niet te veel op vlees lijken
Als enorme meatlover gone almost vega, ben ik dol op de 'echte' burgers. Bij de Jumbo heb je nu ook van dat spul gehakt. Heurlijk. Ga ik zo mijn fajita mee belegenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die vind ik ook niks. Vooral die enge beyond burgers niet.
Maar ik hou wel van al die rare groenteburgers en variaties die alleen de vorm van vlees hebben
Die beyond vond ik wel zo vreselijk smerigquote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die vind ik ook niks. Vooral die enge beyond burgers niet.
Maar ik hou wel van al die rare groenteburgers en variaties die alleen de vorm van vlees hebben
Ik eet al 25 jaar geen vlees meer ben gewend geraakt aan de extreme nepheid van die burgers. Denk dat ik daardoor niet zo wild ben van alles dat op echt vlees lijktquote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vind die beyond juist gruwelijk lekkerBeter dan een gewone burger zelfs
Ik trek sommige neppers juist niet, alsof het teveel bewerkt is en mijn lijf dan gaat protesteren.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik eet al 25 jaar geen vlees meer ben gewend geraakt aan de extreme nepheid van die burgers. Denk dat ik daardoor niet zo wild ben van alles dat op echt vlees lijkt
Soms smaakt het wel heel chemisch idd.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik trek sommige neppers juist niet, alsof het teveel bewerkt is en mijn lijf dan gaat protesteren.
De enige Air die hier in huis komt, ben ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:23 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon kapot cremeren in de Airfryer.
Ik trek die MacHeartattacks juist niet, die de laatste jaren zo populair zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik trek sommige neppers juist niet, alsof het teveel bewerkt is en mijn lijf dan gaat protesteren.
Dit ja. Ik eet sowieso liever gewoon een portie extra groente dan dat ik bijvoorbeeld zo'n nepschnitzel erbij bak. Maar die beyond, hubba hubbaquote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb geen namaak vleesquote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die lucht ook die uit die pan kwamquote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:51 schreef gcjoel het volgende:
Vond die beyond zo goor met dat net niet echte vlees smaakje en waarom loopt dat zogenaamde vlees sap eruit. Brrrrr.
Seperatorprei?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:03 schreef Barbusse het volgende:
Ik vraag me af waar die vleesvervangers uit bestaan. Is dat de vegetarische versie van slachtafval waar kipnuggets en knakworsten van gemaakt zijn?
Zoiets. En aardappelschillen met de klei er nog aan.quote:
Dat slik je wel?quote:
Zou je het eten?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:04 schreef DrMarten het volgende:
Stierenballen schijnen best lekker te zijn.
Wil het best proberen.quote:
*reikt een portie Surströmming aan...quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wil het best proberen.
Maar ben al snel van als het maar dood is dan probeer ik het wel.
Kattenvoer.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:51 schreef gcjoel het volgende:
Vond die beyond zo goor met dat net niet echte vlees smaakje en waarom loopt dat zogenaamde vlees sap eruit. Brrrrr.
Oh, dus daar mis ik niets aan? Goed om te weten wel.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:51 schreef gcjoel het volgende:
Soja en tarwe.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:03 schreef Barbusse het volgende:
Ik vraag me af waar die vleesvervangers uit bestaan. Is dat de vegetarische versie van slachtafval waar kipnuggets en knakworsten van gemaakt zijn?
Precies dit.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 07:00 schreef babylon het volgende:
Dat van die Beyond snap ik wel (overigens ondertussen lekkerdere en goedkopere versies in de supermarkt), twee vrienden van mij, al hun hele leven vega, moeten er ook niks van hebben. Lijkt teveel op echt vlees qua mondgevoel. En dat kennen ze niet.
Lekker hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:45 schreef babylon het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa! En dan nog maar één weekje dan ferkanzie!!!
Parasite-induced-holidayquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Ik nog twee weken en dan twee weken vakantieEn dan nog vier weken werken en dan heeeuuuuul lang vakantie
Laatste echte vakantie voor de komende 18 jaar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Ik nog twee weken en dan twee weken vakantieEn dan nog vier weken werken en dan heeeuuuuul lang vakantie
Dat zal wel meevallen, ze heeft een opa en oma die met liefde een week of twee zouden oppassenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laatste echte vakantie voor de komende 18 jaar.
En dat jij haar na twee dagen weer ophaalt omdat je haar zo mist.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, ze heeft een opa en oma die met liefde een week of twee zouden oppassen
Ik kan nu wel zeggen dat dat ook vast wel mee zal vallen, maar daar kan ik eigenlijk nog geen uitspraken over doen natuurlijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat jij haar na twee dagen weer ophaalt omdat je haar zo mist.
Ik bookmark deze post even voor toekomstig gebruik.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan nu wel zeggen dat dat ook vast wel mee zal vallen, maar daar kan ik eigenlijk nog geen uitspraken over doen natuurlijk
Primaquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik bookmark deze post even voor toekomstig gebruik.
Maar kan jij straks nog zonderquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 08:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, ze heeft een opa en oma die met liefde een week of twee zouden oppassen
Ja, dat is nog even de vraag inderdaadquote:
Zo slecht geslapen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik zit met van die wallenstrips op mijn ogen :’)
Yep. Met een bak koffie verzinnen wat ik vandaag ga doen. Rekening houdend met zere potenquote:
Zijn die fijn ja?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik zit met van die wallenstrips op mijn ogen :’)
Nee eindelijk weer normaal geslapen maar lange tijd slecht. Dus wilde eens testen of die dingen de boel een beetje opfluffenquote:
Je had allang een plan!quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep. Met een bak koffie verzinnen wat ik vandaag ga doen. Rekening houdend met zere poten
Deze zijn 4 voor 89 cebt van action ik gooi ze ook in de koelkast en moet zeggen het voelt wel verkwikkend. Maar ben nog aan het testenquote:
Plak je die dan onder je ogen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Deze zijn 4 voor 89 cebt van action ik gooi ze ook in de koelkast en moet zeggen het voelt wel verkwikkend. Maar ben nog aan het testen
De stad in en nig wat dingen bekijken, maar weet nog niet welke dingen. Sowieso minder proberen te lopen en meer ovquote:
Because I fucking hate my job to the point I get anxiety attacks.quote:
"brohug"quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Because I fucking hate my job to the point I get anxiety attacks.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat heb ik al 2 keer gedaanquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Kan je niet even je een weekje ziekmelden om even tot rust te komen?
Het zijn gewoon een soort oogmaskersquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Plak je die dan onder je ogen?
Ik weet niet of ik iets van de Action in de buurt van m'n ogen wil hebben.
Knuffelquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mehquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heb ik al 2 keer gedaan
Ik solliciteer maar verder maar na een jaar van amper reacties begint ook dat gewoon een fysieke opgave te worden.
[..]
Blegh. Stom.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lijkt me zo enorm demotiverend.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 10:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heb ik al 2 keer gedaan
Ik solliciteer maar verder maar na een jaar van amper reacties begint ook dat gewoon een fysieke opgave te worden.
Om te janken is het.quote:
quote:
Daarna nog 4 uurtjesquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:41 schreef babylon het volgende:
Bijna tijd voor lunch/ontbijt
Weer 16 uur vol gehouden
Ik faalde al na één dagquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:48 schreef babylon het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel mijn intermittent fasting
Kan ik nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 11:48 schreef babylon het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel mijn intermittent fasting
Op zich heb je prima winst met alleen doordeweeks IF, maar het viel wel op, zeg maar.quote:
Mijn vrouw is nu 5 weken weg. En ik ben al heel lang toe aan in een mensenmenigte staan.quote:
Knuffelen ja?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:21 schreef babylon het volgende:
[..]
Mijn vrouw is nu 5 weken weg. En ik ben al heel lang toe aan in een mensenmenigte staan.
Gelukkig volgende week een thuisfeestje, daar gaat zeker geknuffeld worden
Jep. Allemaal gevaccineerd. Vind ik dan prima.quote:
Wat braafquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:24 schreef babylon het volgende:
[..]
Nee, dat is pas over twee weken als ik zelf ook in Zwitserland ben
Alle organen in de war....3 dagen spierpijn....quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:30 schreef Senn88 het volgende:
[..]Gewoon even een grondige inspectie doordrukken
Chemisch geholpen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:24 schreef babylon het volgende:
[..]
Jep. Allemaal gevaccineerd. Vind ik dan prima.
Plus, chemisch geholpen om daar zin in te hebben
Och, misschien wordt er gezoend, maar op een thuisfeest is die kans een stuk kleiner dan op een gewoon feest. Met vrienden is dat toch andersquote:
Dan kan je er nog lang van nagenietenquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Alle organen in de war....3 dagen spierpijn....
Nou nee...quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ow ik dacht aan een chemische castratie :’)
Is de bedoeling tochquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dan kan je er nog lang van nagenieten
Oh god jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Alle organen in de war....3 dagen spierpijn....
Niet? Geen beurse poes?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ben geen fan
Of ja, niet altijd
Nou... na B.I.T.C.H., dus van 21:00 tot 6:00 en dan thuis nog even, zit doorgaan de volgende dag er niet meer in.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan dan gaat het vanzelf weg
Bitch?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:47 schreef babylon het volgende:
[..]
Nou... na B.I.T.C.H., dus van 21:00 tot 6:00 en dan thuis nog even, zit doorgaan de volgende dag er niet meer in.
TMI
I know.
Fetish party in de Hemkade. Iedereen in lak/leer/latex. Met ruimtes waar je met elkaar en anderen kunt vozen.quote:
Ah ok. Leukquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:50 schreef babylon het volgende:
[..]
Fetish party in de Hemkade. Iedereen in lak/leer/latex. Met ruimtes waar je met elkaar en anderen kunt vozen.
Laatste was februari 2020. Volgende staat nu op 2 oktober. Ik hoop enorm dat die door gaat. Sfeer is altijd zeer goed.quote:
Klinkt als een FOK!-meet. Daar is de sfeer ook altijd wel goed.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:51 schreef babylon het volgende:
Op vrijdag 6 augustus 2021 14:50 schreef Senn88 het volgende:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt als een FOK!-meet. Daar is de sfeer ook altijd wel goed.
Loopt ook altijd uit op groepsseks. Ik begrijp de vergelijkingquote:Op vrijdag 6 augustus 2021 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt als een FOK!-meet. Daar is de sfeer ook altijd wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |