Gelukkig is er nog altijd de vloek van Béla Guttmann.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:07 schreef de_boswachter het volgende:
Benfica is wel echt kut hé boys.....
Portugese teams vind ik altijd klote.
Wel een heerlijke stad. Mag er uitpubliek bij?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:07 schreef de_boswachter het volgende:
Benfica is wel echt kut hé boys.....
Portugese teams vind ik altijd klote.
Prima. In de la ermee.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:08 schreef GGMM het volgende:
Tot zover mijn analyse over dit onderwerp.
Die vlieger gaat alleen op bij finales vrees ik, niet bij play-offs. Misschien dat een stuk of 10 Corona gevallen redding bieden.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog altijd de vloek van Béla Guttmann.
ben er jaar of 8/9 geweest toen PSV er speelde. Speelde Engelaar geloof ikquote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een heerlijke stad. Mag er uitpubliek bij?
Dit is toch een soort van finale?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die vlieger gaat alleen op bij finales vrees ik, niet bij play-offs. Misschien dat een stuk of 10 Corona gevallen redding bieden.
Sowieso zijn dit de wedstrijden waarop je hoopt bij Europees voetbal. Ja, natuurlijk veel liever in de tweede helft van het seizoen. Maar grote knock-out wedstrijden tegen West/Zuid Europese clubs, dat is toch wat we willen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 12:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is toch een soort van finale?
Ik zie PSV wel echt als favoriet hoor. Ajax won in 2018 ook van Benfica in de groepsfase CL. Jullie hebben een geweldige ploeg op dit moment.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:08 schreef GGMM het volgende:
Benfica verslaan zou gewoon een topprestatie zijn. Staan niet voor niks 30 plaatsen boven PSV op de ranglijst
Als dat zo vanzelfsprekend was stond PSV daar wel.
Tot zover mijn analyse over dit onderwerp.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 14:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik zie PSV wel echt als favoriet hoor. Ajax won in 2018 ook van Benfica in de groepsfase CL. Jullie hebben een geweldige ploeg op dit moment.
Ze slopen Galatasaray compleet en ook Midtjylland lijkt volstrekt kansloos te zijn. Ik heb Benfica tegen Spartak Moskou en daarvoor tegen Marseille gezien. Dat was echt lang niet zo goed als PSV speelt.quote:
Litmanen heeft echt totaal geen objectieve kijk op het spelletjequote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ze slopen Galatasaray compleet en ook Midtjylland lijkt volstrekt kansloos te zijn. Ik heb Benfica tegen Spartak Moskou en daarvoor tegen Marseille gezien. Dat was echt lang niet zo goed als PSV speelt.
Gwailow wel natuurlijkquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:08 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Litmanen heeft echt totaal geen objectieve kijk op het spelletje
Ik ben toch altijd vrij objectief? Uiteraard is het tegen SL Benfica geen walkover, maar ik dicht PSV wel zeer goede kansen toe. En nee, ik ben geen psv supporterquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gwailow wel natuurlijklaten we het maar gewoon op 50-50 houden
Kan rouleren met Zahavi, en vervolgens zn plek overnemen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat moet je daarmee in dit elftal?
Ik heb gwailow nog niet kunnen betrappen op blinde haat tegenover een rivaliserende club. Litmanen is gewoon een ajax fanboy en derhalve niet serieus te nemen als het over psv gaatquote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gwailow wel natuurlijklaten we het maar gewoon op 50-50 houden
Ja maar nu doet Gotze dat toch omdat Zahavi ook ruimte maakt, verder niks tegen Luuk hoor maar laat wel zien dat het boekje van John wel heel dun is.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:25 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kan rouleren met Zahavi, en vervolgens zn plek overnemen.
Extra wapen voorin met zn kopkracht. .. is ook gewoon een betere aanspeelpunt (speler) dan Zahavi
Luukinho kan dat ook wel, tactisch net zo sterk en is daarnaast een stuk completer, scoort makkelijker dan Zahavi.. die mist teveel kansen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja maar nu doet Gotze dat toch omdat Zahavi ook ruimte maakt, verder niks tegen Luuk hoor maar laat wel zien dat het boekje van John wel heel dun is.
Ik vind het nog steeds gewoon geen goed beleid. Zit je daar met 2 peperdure spitsen (Luuk gaat ongetwijfeld ook meteen de max aan salaris verdienen) die geen restwaarde meer hebben en waarvan er eentje bloedchagrijnig gaat worden omdat hij te weinig speelt.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Luukinho kan dat ook wel, tactisch net zo sterk en is daarnaast een stuk completer, scoort makkelijker dan Zahavi.. die mist teveel kansen.
Zie hem graag terugkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |