Toch wel bizar dat mensen zo'n angst kunnen hebben voor een prikje wat na enkele seconden voorbij is.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Neusdruppels. Ja, uitstekend. Sorry dat ik er over door blijf gaan maar ik denk dat die anti-figuren pure prikangsten hebben. Zo beginnen ze zelf over Ivermectine. dat bevestigd het beeld dat ze een pilletje willen in plaats van een naaldje.
van uitstel komt afstel.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:27 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat het merendeel van deze mensen even afwachten tot de meeste vaccinatie-bijwerkingen inzichtelijk zijn en worden aangepakt. In dit stadium lees je nog aardig veel nieuwsberichten met nieuwe bijwerkingen.. Veel vrouwen zullen bijvoorbeeld bewust de vaccinatie afwachten in verband met een (toekomstige) zwangerschap. Hier wil je geen risico mee nemen.
Hoe lang dat zal duren is een goede vraag. Enkele jaren wachten met de vaccinatie is niet realistisch. Je zal enorm beperkt zijn in je vrijheid en het is aannemelijk dat er volgend jaar al een vaccinatie-plicht is.
Tsja het kenmerk van een (ireeele) angst is dan ook juist dat deze buitenproportioneel is. Idem voor spinnen bijvoorbeeld; bang zijn voor die diertjes is, zeker hier in Nederland, ook niet heel zinvol.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Toch wel bizar dat mensen zo'n angst kunnen hebben voor een prikje wat na enkele seconden voorbij is.
Ja, ik geloof er heilig in dat het prikken het probleem is.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Toch wel bizar dat mensen zo'n angst kunnen hebben voor een prikje wat na enkele seconden voorbij is.
Ik zal toegeven, ik ben er zelf ook geen fan van ofzo, maar de 1e voelde ik letterlijk niet, en de 2e voelde ik drie seconden letterlijk een miniscuul ''prik'' gevoel.
Ter vergelijking, ik stootte gister met mn lompe kop mn teen tegen een deurpost en dat deed al 500X meer pijn
Lol, tell that to my wife! Die flipt hem idd zelfs bij de meest kleine spinnetjes al totaal de pan uit.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Tsja het kenmerk van een (ireeele) is dan ook juist dat deze buitenproportioneel is. Idem voor spinnen bijvoorbeeld; bang zijn voor die diertjes is, zeker hier in Nederland, ook niet heel zinvol.
Aanmodderen nog welquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
Iedereen kent wel iemand die zich bewust niet laat vaccineren.
Hoe willen die lui zelf dan verder. Die blijven maar in hun eigen wereldje aanmodderen en zorgen voor ziekenhuisopnamen.
Que?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
Iedereen kent wel iemand die zich bewust niet laat vaccineren.
Hoe willen die lui zelf dan verder. Die blijven maar in hun eigen wereldje aanmodderen en zorgen voor ziekenhuisopnamen.
Stel er komt een inhaler beschikbaar die je beschermt tegen covid, zouden die mensen dat dan nemen.
Een medicijn in de vorm van een tablet zal zeer ingewikkeld worden aangezien het maagzuur dit zal tegenhouden.
Waar is deze kut-opmerking nou weer voor nodig.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:41 schreef KingRadler het volgende:
Men spreekt toch over een tweedeling maar diegene die gevacineerd zijn dragen toch een QR code op hun borst.
Op een vrijdag in de kroegquote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Que?
Stel dat je oma 2 wielen had, dan was ze een fiets.
Bedelmuur. Tevens, dit soort koppen vind ik net zo goed vallen onder het fear-mongering media beleid.quote:
Nee maar jou wel met je 24/7 wappies obsessie.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Op een vrijdag in de kroeg
Ergens in Amsterdam
Zat aan de bar met een glas een oude wijze man
Hij zei dat die nog maar een paar dagen had
Dus pak het leven, pak alles en ga er mee op pad
zegt dit je wat?
Nou, nou, nou.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee maar jou wel met je 24/7 wappies obsessie.
Zat dat maar in een kroket, kon je het uitkotsen.
Je doet nu alsof wappies zo hoffelijk kunnen discussieren.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee maar jou wel met je 24/7 wappies obsessie.
Zat dat maar in een kroket, kon je het uitkotsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben benieuwd wat Franky ervan maakt.
alsjeblieft, doe het tribunaal-ding.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Je doet nu alsof wappies zo hoffelijk kunnen discussieren.Waar gaat dit over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben benieuwd wat Franky ervan maakt.
alsjeblieft, doe het tribunaal-ding.Go hard or go home
Bij 6% van de gevaccineerde proefdieren in een testsituatie werden ernstige klinische symptomen waargenomen die als ADE uitgelegd zouden kunnen worden, dat ligt hoger dan de kans om (al dan niet symptomatisch) besmet te raken en mogelijk voor velen een reden een vaccin niet te overwegen.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
Sorry dat ik er over door blijf gaan maar ik denk dat die anti-figuren pure prikangsten hebben. Zo beginnen ze zelf over Ivermectine. dat bevestigd het beeld dat ze een pilletje willen in plaats van een naaldje.
Amsterdam Dance Event?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:51 schreef Za het volgende:
[..]
Bij 6% van de gevaccineerde proefdieren in de vaccintrials werden ernstige klinische symptomen waargenomen die als ADE uitgelegd zouden kunnen worden, dat ligt hoger dan de kans om besmet te raken en mogelijk voor velen een reden een vaccin niet te overwegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |